Bahçeli'yi utandıracak görüntüler

MHP Genel Başkanı Bahçeli MİT TIR'ları ile ilgili 'AKP silah kaçakçılarının aparatı haline gelmiştir' demiş

Bahçeli'yi utandıracak görüntüler

MHP Genel Başkanı Bahçeli MİT TIR'ları ile ilgili 'AKP silah kaçakçılarının aparatı haline gelmiştir' demiş

16 Haziran 2017 Cuma 00:18
55826 Okunma
Bahçeli'yi utandıracak görüntüler

Bugün CHP'nin Adalet Yürüyüşü'nü eleştiren Bahçeli,  MİT TIR'larıyla ilgilli, "MİT TIR'larıyla ilgili yaşanan benzeri bir felaket tablosundan sonra hiç bir hükümet ayakta kalamayacaktır. " demişti. 

CHP İstanbul Milletvekili Enis Berberoğlu “MİT TIR'ları görüntülerinin yayınlanması" gerekçesiyle tutuklandı.  CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, Enis Berberoğlu'nun tutuklanmasının ardından Adalet Yürüyüşü'nü başladı. 

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, Kılıçdaroğlu'nun başlattığı demokrasi ve adalet nöbetiyle ilgili Twitter'dan açıklamalarda bulundu. Bahçeli , "Buna Göre Kadri Enis Berberoğlu 25 yıla mahkûm edilmiştir. Bu kararın hitamında CHP aceleyle ayağa kalkmış, önyargıyla kıyameti koparmıştır." diye açıklama yaptı. MİT TIR'ları görüntüleri ortaya çıktığında ise Bahçeli neler söylemişti? 

"AKP SİLAH KAÇAKÇILARININ APARATI HALİNE GELMİŞTİR"

İşte Bahçeli'nin arşivden çıkan o açıklamaları: 

Türkiye hiç böyle bir iktidar görmemiştir. Yalan bunlardadır. İnkar bunlardadır. Riyakarlık bunlardadır.Talan bunlardadır. Allah ile aldatma bunların mesleğidir. MİT TIR'larıyla ilgili medyada çıkan haberler Türkiye'nin ne hallere düşürüldüğünü ispat etmektedir. TIR'larda ilaç olduğunu söylediler. Demokratik ve medeni bir ülkede MİT TIR'larıyla ilgili yaşanan benzeri bir felaket tablosundan sonra hiç bir hükümet ayakta kalamayacaktır. AKP silah kaçakçılarının aparatı haline gelmiştir. 

  


Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.06.2017 00:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
şeref 2017-06-16 08:39:54

Türkiye hiç böyle bir iktidar görmemiştir. Yalan bunlardadır. İnkar bunlardadır. Riyakarlık bunlardadır.Talan bunlardadır. Allah ile aldatma bunların mesleğidir. MİT TIR'larıyla ilgili medyada çıkan haberler Türkiye'nin ne hallere düşürüldüğünü ispat etmektedir. TIR'larda ilaç olduğunu söylediler. Demokratik ve medeni bir ülkede MİT TIR'larıyla ilgili yaşanan benzeri bir felaket tablosundan sonra hiç bir hükümet ayakta kalamayacaktır. AKP silah kaçakçılarının aparatı haline gelmiştir. bahçeli bu sözleri söyleyip şimdi söyledikleri ile kıyaslayınca bahçelinin partiside önce yaptığı konuşmalar gibi olmuştur.tuğrul türkeşte keza öyle.bittiler artık barajıda geçemezler bu saatten sonra ruhuna el fatiha.

Misafir Avatar
şerefsize cevap 2017-06-16 09:02:18 @şeref

şeref ALLAH belanı versin. bu ülkenin ekmeyi suyu burnundan gelsin . ırak, suriye gibi olmakmı istiyorsun.

Beğenmedim! (17)
Avatar
Zafer 2017-06-16 02:35:55

Ağbi yüzsüz bu adam. Muşamba suratlı. Gram gurur yok.

Avatar
Hüseyin Gezer 2017-06-16 07:12:29

Bir sözü bir sözünü tutmuyor, bir doktora görünmeli!..

Avatar
adamo 2017-06-16 09:02:54

Devlet Bahçelinin dengesi bozuk.Aklı buz tuttu.

Avatar
Adelet 2017-06-16 10:26:19

Istanbul denen yorumçu tam AKP agziyla yaziyorsun. iste yilardir AKP sizlere bunlari soyluyerek gemisini yurutu. Ve yilardir tum kurum kuruluslari tarumar etmedini tecavuzcu hirsiz lar AKP zamaninda özgür çe gezmiyorlarmi fetö denilen alcak AKP zamaninda orduya eminiyete siyasete bankalara okulari hasthaneleri devletin tum kurumlarina peskes cekilmedimi. Sen once Adam olda tecavuz edilen vakiflarda çocuklara sahip çik . Birak bu kardeslerim deme ayaklarini artik herkes uyandi neyin nasil oldunu biliyor sizlerden baska...

Avatar
Bornovalı 2017-06-16 12:16:52

işte bahçeli..kararı millet versin..
iki yönlü..neyine güvenilir bu kişilerin..????
akp.ye mhp.ye (bu kişi oldukça) asla oy yok.
Allah insanı böyle rezil eder...anlayana.. utanmak hak getire..hala tertemiz kılıçtaroğlunun arkasında atıp tutuyor..yazık sana be.bahçesiz..

Avatar
istanbul 2017-06-16 09:00:54

kardeşlerim abd almanya, avrupa üstümüze top yekün gelirken birde içeriden fitnecilerin yanındamı olacaksınız? bu ülkeyi yutmaya karar vermiş küresel güçler. siz hala isyanmı edeceksiniz? leş kuzgun larına ülkemizi ellerinizlemi teslim etmek istiyorsunuz? çekilin bu yürüyüşten .

Misafir Avatar
adalar... 2017-06-16 15:33:15 @istanbul

adalet ,,,hak ...ve insanlık yürüyüşü...sıkıntısı olan arapistana gider..burası TÜRKİYE..zulum ile yönetilmeyi millet kabul etmiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
İrem hür 2017-06-16 11:55:44

Kıdem tazminatı yasasını hemen çıkarın paralarımız devlette biriksin işçi rahat etsin