banner87

Bahçeli’den 'belge' açıklaması: Derhal yargıya intikal ettirmelidir

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun açıkladığı belgelere ilişkin açıklama yaptı.

Bahçeli’den 'belge' açıklaması: Derhal yargıya intikal ettirmelidir

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun açıkladığı belgelere ilişkin açıklama yaptı.

30 Kasım 2017 Perşembe 16:55
Bahçeli’den 'belge' açıklaması: Derhal yargıya intikal ettirmelidir

MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, “Sayın Kılıçdaroğlu’nun eline bir yolla geçirdiği belgeleri istismar etmek yerine, derhal ve süratle yargıya intikal ettirmesi şu aşamada en mantıklı, en meşru yoldur. CHP’nin konuyla ilgili Meclis Araştırma Komisyonu kurulmasıyla ilgili talebi, AKP’nin sayısal çoğunluğu dikkate alındığında yalnızca siyasi tartışmaları artırmaya yarayacak gerçekçi olmayan beyhude bir beklenti, belirgin bir kriz temennisidir” dedi.

Bahçeli ayrıca, "Türkiye'nin bu kadar sorun ve sıkıntısı varken, ana muhalefet liderinin sorumlu ve ahlaki davranmak yerine, eline geçirdiği belgelerle fırsatçılık yapması, bu vesileyle siyasi rant hevesine kapılması bir defa samimiyet ve dürüstlükten uzak siyasi bir tavırdır. Türk siyasetinin doğru olup olmadığı belli olmayan belgelerin tesiri altına girerek istikrarsızlık ve kavgaların yörüngesine kayması büyük bir talihsizlik ve yanlıştır" ifadelerini kullandı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.11.2017 19:28
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Seyfettin Karaayvaz 2017-11-30 17:25:04

Hakkını helal etsen ne olur, etmesen ne olur? Malı götürenler götürüyor. Aman hakkını helal et diye sana yalım yalim yalvarıyorlar sanki. Sen önce o hirsizlarla bie helalleş.

Misafir Avatar
SON a bakalım bir tahmin. 2017-12-01 09:13:38 @Seyfettin Karaayvaz

Bir gün Bahçeli de kılıçdaroğluda tabiki bu dünyadan göçüp gidecekler. BAHÇELİ İÇİN Bütün Türkiye ALLAH RAHMET ETSİN. ADAM GİBİ ADAMDI. MAKAMI CENNET OLSUN, KABRİ NUR DOLSUN diyecekler. KILIÇDAROĞLUNA sadece birkaç chp li kabrin IŞIK olsun diyecek . eee iki kişinin sonunun nasıl olacağını artık tahmin etmek zor değil değilmi kardeşlerim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cemil 2017-12-01 01:13:39 @Seyfettin Karaayvaz

Hakkını helal et demek salakça bir ifade bencede millet malı götürüyor biriside ordan hakkını helal et diyor :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan 2017-11-30 18:18:25

bahçeli bırak bu işleri.sen eleştirmiyormuydun akp yi.17 25 de çamura battınız demiyormuydun.şimdi hiç inandırıcı değilsin.en iyisi sus daha fazla küçük düşme

Avatar
Akape SGK yı batırdı 2017-11-30 21:30:18

Zarzavat konuşdu gülelim hep beraber

Avatar
dsa 2017-11-30 17:21:10

Koyun Devlet

Misafir Avatar
cem 2017-12-01 01:14:48 @dsa

meee meee meeee :)) koyunlar uyanmaya başladı baya benim yaşadığım yerde darısı diğerlerine

Beğenmedim! (0)
Avatar
INAN 2017-11-30 23:08:41

BELGELER SAVCIYA ULASIRSA YOK EDERLER O BELGELERI

Misafir Avatar
evet 2017-11-30 23:11:16 @INAN

Adliyeyi yıldırım düşer...

Beğenmedim! (0)
Avatar
hakan 2017-12-01 00:50:05

BAHÇELİ: DEVRAN DÖNECEK 17/25'İN HESABI MUTLAKA SORULACAKTIR
https://www.youtube.com/watch?v=aqMrVXjWcJ8

Avatar