banner87

Bakan Ağbal: Bu solcular var ya...

Maliye Bakanı Naci Ağbal Niğde'de gerçekleştirilen seçim toplantısında konuştu. AKP dönemini öven Ağbal, solculara yüklendi.

Bakan Ağbal: Bu solcular var ya...

Maliye Bakanı Naci Ağbal Niğde'de gerçekleştirilen seçim toplantısında konuştu. AKP dönemini öven Ağbal, solculara yüklendi.

20 Haziran 2018 Çarşamba 23:57
Bakan Ağbal: Bu solcular var ya...

SoL'un haberine göre, Maliye Bakanı Naci Ağbal Niğde'de gerçekleştirilen seçim toplantısında konuştu. Kendilerine "Ne yaptınız 16 yıldır?" diye soran muhalefetin eleştirilerine yanıt veren Ağbal, "16 yıldır benim vatandaşımın cebi doldu. Ev sahibi oldu, araba sahibi oldu, iş aş sahibi oldu ve artık cebindeki paraya güvenir oldu" dedi.

Devletin bütçesinin bugün hiç olmadığı kadar güçlü bir noktaya geldiğini iddia eden Ağbal, Türk parasının değer kaybetmediğini iddia ederek "2000’lerin başında İngiltere’de televizyonlarda Türk parasını gösterip dalga geçerlerdi" anekdotunu paylaştı.

'PARALI EĞİTİME KARŞIYIZ'

Paralı eğitime karşı olduklarını açıklayan Naci Ağbal, "Diyorlar ki eğitimi bedava yapacağız, üniversite harçlarını biz kaldırdık. Bu solcular var ya bu solcular onların iktidarda olduğu zaman nümayiş yaparlardı, yarın da aynı kafa olacaklar" diye konuştu.

"Seçimde yarış olur, projeler, vaatler yarışır ama seçimi kazanmak adına günde 10, 100 yalanın sıralandığı bir seçim yaşamadık" diyen Maliye Bakanı Naci Ağbal, akıllara, "özeleştiri mi veriyor" sorusunu getirdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.06.2018 23:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fikrettin. 2018-06-21 00:06:30

Solcular sana kaysin! Solcular hic bir zaman iktidar olmadi. Iktidar olan solun kirintilari sosyal demokratlar. oturup kalkip yalan söylemeyin.. snca tayyipin ben sizin cobaninizim dedigi sigirlari kandirirsiniz.

Misafir Avatar
Özgür 2018-06-21 09:07:22 @Fikrettin.

Akp döneminde ankarada asgari ücrete oranla su parası 9 kat artmış. AKPnin eli cebimizde. Kılıçtaroğlu döneminde ilaç parası muayene ücreti alınmazken ssklarda şimdi alınıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ekonomist 2018-06-21 00:33:03

kimi kandırıyorsun çık karşımada ders vereyim angut 1 ocak 2018 de 1603 tl.olan asgari ücret yüzde 25 olan develasyonla 1200 tl.ye düştü bu bile yeter sana Allahın armutu

Avatar