banner87

Bakan Albayrak: AKP'nin kaderi bu ülkenin kaderidir

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'ne ilişkin, "İnşallah sayın Cumhurbaşkanımız ve Rusya Devlet Başkanı sayın Putin'in de katılımıyla 60 yıllık nükleer rüyamızın en önemli adımını, salı günü temelini atarak hayata geçireceğiz" dedi.

Bakan Albayrak: AKP'nin kaderi bu ülkenin kaderidir

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'ne ilişkin, "İnşallah sayın Cumhurbaşkanımız ve Rusya Devlet Başkanı sayın Putin'in de katılımıyla 60 yıllık nükleer rüyamızın en önemli adımını, salı günü temelini atarak hayata geçireceğiz" dedi.

01 Nisan 2018 Pazar 18:36
Bakan Albayrak: AKP'nin kaderi bu ülkenin kaderidir

Berat Albayrak,  AKP Bakırköy 6. Olağan Kongresi'ne katıldı. Yerli kömür üretiminde yeni hedefler koyduklarını ve 2019'da yerli kömür üretimini 100 milyon tonun üzerine çıkaracaklarını ifade eden Albayrak, 2020'lerin Türkiye'sinde bu rakamın 200 milyon tonun üzerinde olacağını belirtti.

Albayrak, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun geçen hafta yerli kömürle ilgili söylemlerine atıfta bulunarak, şunları söyledi:

"Yerli ve milli kaynak diyorsunuz, adam Zonguldak'a gidiyor, ortalığı ayağa kaldırıyor. Eskişehir'de, Trakya'da, Türkiye'nin dört bir tarafında yerli kömürle ilgili eylemlerde teşkilatlarıyla birlikte ayağa kaldırıyor. Bu ne yaman çelişkidir, bu ne akıl tutulmasıdır? Akıl mı var, yok mu artık onu siz sahada görüyorsunuz. Türkiye'de yerli kömür üretimiyle hem dışa bağımlılık, hem cari açık, hem dövizin ülke dışına çıkmaması için bütün bu alanlarda adım atacağız diyoruz. Samimiyetsiz, yalan siyaseti, insanları kandırmaya yönelik siyasetin karşılığını yine seçimde alacaklar. Biz bunları görüp anlatacağız."

Putin'in de katılımıyla salı günü temel atılacak

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, Akkuyu Nükleer Güç Santrali'ne ilişkin, "İnşallah sayın Cumhurbaşkanımız ve Rusya Devlet Başkanı sayın Putin'in de katılımıyla 60 yıllık nükleer rüyamızın en önemli adımını, salı günü temelini atarak hayata geçireceğiz" dedi.

“Milli ve gayri milli olanın mücadelesi"

Albayrak, "AKP olarak biz 'Bu partinin kaderi, bu ülkenin kaderidir' şuuruyla bu ülkeye her zamankinden daha çok sahip çıkmak için daha çok çalışmak zorundayız. Cumhuriyete de biz sahip çıktık, çıkacağız. Ülkeye de demokrasiye de böyle bakacağız." ifadelerini kullandı.

Birilerinin böyle bir derdinin olmadığını dile getirerek, "Görüyorsunuz Afrin'i. Yedi düvele savaş veriyoruz. Adamlar terör örgütünün ocağına ne taşıyor? Görüyorsunuz değil mi? Bu artık yerli ve milli olanlarla gayri milli olanların mücadelesidir. Çok net. Bunu görmemiz lazım. AKP, Türkiye mozaiğidir, Türkiye'nin merkez partisidir. Tek milletin, bayrağın, vatanın ve devletin kucaklaştığı partidir. Gördük, evvelki gün yüzde 7,4 büyüme ile dünya rekoru, ihracat rakamları 160 milyar doları buldu, rekor. 'Savaş, kriz, kıyamet' diyorlar ama Allah'ın izniyle bu yıl turizmde tüm zamanların rekorunu kıracağımız altın bir yıl olacak inşallah." diyerek konuşmasını tamamlandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.04.2018 19:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-04-01 18:44:14

Avcunu yalarsin sen akapenin kaderi ülkenin ( siz sakın Türkiye demeyin carpilirsiniz) kaderiymis,akape bir gün yıkılacak tır,ama Türkiye cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır

Misafir Avatar
NİNEYLE ÖMÜR BOYU BALAYI YAPCEZZZ !!!! 2018-04-08 16:28:48 @Okur

BoraBora'da o kaçacak ben kovalaycem...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-04-08 00:52:15 @Okur

AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 16 senede milletin birikimlerini satti fabrikalar bankalar kopruler sehir hastaneleri hep borc milletin alim gucu azaldi fakirledi millet borc bataginda millet et yiyemiyor ekonomi kagit uzeri buyuyor birilerinin cebi buyuyor reelde halk fakirlesti ekonomi freni patlamis kamyon gibi yalpaliyor dolar euro uctu eti samani cogu gidayi ithal eder olduk buda su demek zam zamm tl cok deger kaybetti akp 1 tane fabrika kurdumu ??
https://www.youtube.com/watch?v=1tIYfzKwLsQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR 2018-04-08 00:07:54 @Okur

CHP TAŞLANIYOR YAKINDA TAÇLANDIRILICAK OYLARIMIZ CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
opa kafayi 2018-04-07 23:47:42 @Okur

chp ile siyirmis hahaha

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
PKK + AKP + FETÖ = ALLAHSIZLIĞIN EN SON NOKTASI ! 2018-04-07 23:01:57 @Okur

memleketin a..q..nuz alçaklaaaaaaaaaaaaar...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ANLAYIŞININ AMINA *****e cevap 2018-04-07 15:38:57 @Okur

PKK lı eşkiyalarında Allah belasını versin onları sevenlerinde destekleyenlerinde. vatan hainlerininde. İçimizdeki asıl yunanlı olanlarında. Bu ülkenin asıl öz be öz evladına hükümetine milli değerlerine askerine polisine halkına hakaret edeninde Allah belasını versin. Bu gün Erdoğan Türkiyenin çıkarları için canla başla çalışıyor solcu denen güruh düşmanlarla iş birliği terörleri korumak gayreti içindeler.. ANLAYIŞININ... adlı yorumcu sen kin dolu bir cahilsin.

Beğenmedim! (45)
Misafir Avatar
ANLAYIŞININ AMINA FİL YARRAĞI GİRSİN SÜRTÜK !!!!!! 2018-04-05 18:45:41 @Okur

''yunanistan-turkiye-sinirina-asker-yigdi-**********Yunan komşu o düşmanlık edebilir edeceği varsa göreceğide var. ama siz asılmesele siz yani içimizdeki Yunanlı. işte asıl geberesice asıl başı ezilesice ilk sizsiniz. PKK lı olarak icraat yapmaya devam ediyorsunuz eh kökünüz kurudu kuruyacakda.''

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
NİNEEEEEEEEEYYYY hooooohaaaaaa... (2)-------cevp 2018-04-05 18:27:49 @Okur

yunanistan-turkiye-sinirina-asker-yigdi-**********Yunan komşu o düşmanlık edebilir edeceği varsa göreceğide var. ama siz asılmesele siz yani içimizdeki Yunanlı. işte asıl geberesice asıl başı ezilesice ilk sizsiniz. PKK lı olarak icraat yapmaya devam ediyorsunuz eh kökünüz kurudu kuruyacakda.

Beğenmedim! (95)
Misafir Avatar
NİNEEEEEEEEEYYYY hooooohaaaaaa... (2) 2018-04-05 14:30:42 @Okur

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/yunanistan-turkiye-sinirina-asker-yigdi-h85815.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NİNEEEEEEEEEYYYY hooooohaaaaaa... 2018-04-05 14:28:30 @Okur

http://www.yurtgazetesi.com.tr/comment-read-haber-85815.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu ne gulus dede 2018-04-05 13:27:36 @Okur

cokmu baklava yedin ne??

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
NİNEEEEEEEEEYYYY heheheheheh 2018-04-05 13:25:11 @Okur

http://www.yurtgazetesi.com.tr/yasam/bilim-insanlarindan-flas-uyari-h85399.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-05 12:58:59 @Okur

2002 yılında dolar 1,41 lira. 2002 yılında euro 1,42 lira simdi ise dolar euro uctu paramiz cok deger kaybetti insanlarin alim gucu azaldi gelir dagiliminda ucurum var birilerinin cebi buyuyor vatandasin cebi delik gibi para yetistiremiyor herseye zam ekonomi gercekten buyuseydi bu vatandasa yansirdi milletin alim gucu olurdu insanlar medya narkozuyla dizilerle uyutuluyor millet borc bataginda et yiyemiyor ulkemizde 30 milyon yardima muhtac aile var deniyor bu dahada yuksek olabilir bi o kadarda issiz var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
artik CHP zamani 2018-04-05 12:49:06 @Okur

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SECSIS YASAKLANMALI 2018-04-05 12:47:13 @Okur

SECSIS gibi bir sistem nasil çalisiyo - Curtis açikliyo mahkemede açikliyo
https://www.youtube.com/watch?v=4Gfo6arswOM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-04-05 12:09:09 @Okur

Şivan Perwer İbrahim Tatlıses düet yaptı - Megri Megri
https://www.youtube.com/watch?v=xMioNthr41I

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi ordan hamam oğlanı 2018-04-02 09:12:53 @Okur

otuz sene askerlik yaparak biz sahip çıktık cumhuriyete daha düne kadar fetönün taşşaklarını yalıyordunuz sizin hala fetöcü olmadığınız ne malum senin bu lafın beni ve toplumu çok kızdırdı haberin olsun hamam oğlanı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener diyorki 2018-04-02 02:15:15 @Okur

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/meral-aksener-adiniz-haccac-gibi-zalim-yazilir-tarihe-h85017.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oylarimiz CHPye 2018-04-02 01:57:09 @Okur

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız ıhtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
500 Ton Domuz Eti kime yedirildi 2018-04-02 01:31:36 @Okur

Moldava'dan alınan 500 Ton Domuz Eti kime yedirildi / Hasan Aydin
https://www.youtube.com/watch?v=KN3566Agz5U

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp donemi 2018-04-02 01:13:06 @Okur

cumhuriyetimizin birikimleri satildi
Pazarlamacı Unakıtan: "Babalar gibi satarız"
https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP SP ve İYİ Parti 2018-04-02 01:05:40 @Okur

ulkemizin kaderini belirliycek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-04-02 01:01:20 @Okur

https://odatv.com/man-adasina-kadar-gitmeye-gerek-yok-sabah-atv-nasil-el-degistirdi-0112171200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şehrizar Konakları 2018-04-02 00:59:48 @Okur

https://odatv.com/sehrizar-konaklarindaki-dairelerin-tapusu-albayraklara-verildi-1009141200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan 2018-04-02 00:49:15 @Okur

ey turk genclıgı vatanına ,bayragına,topragına sahıp cık,tıpkı dedelerımız gıbı,tıpkı nınelerımız gıbı,alt kımlık,ust kımlık yok,tek kımlık var o da türk kimliği,,ulu önder mustafa kemal ATATÜRK ne demıstı,ey turk genclıgı,cumhurıyetı bızler kurduk,yasatacak olan sızlersınız ihtıyacın olan guc damarlarında kı asil kanda mevcutur oylarimiz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gerçek Başkomutan Mustafa Kemal Atatürk 2018-04-02 00:48:13 @Okur

https://www.youtube.com/watch?v=vnovBq_uT94

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TC TABELASINI KALDIRIP 2018-04-01 23:26:20 @Okur

ANDIMIZI YASAKLATIP MILLI BAYRAMLARIMIZI KUTLAMAYIP CUMHURIYETE SAHIPMI CIKTIGINIZI SANIYORSUNUZ ???????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
neden tc tabelalarini 2018-04-01 21:54:44 @Okur

kaldirdiniz nedem andimiz kaldirildi ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-04-01 19:08:58

Siçarim böyle kadere...memleketi kendi çitliginize çevirdiniz,sizler tosun mehmet'in versonlarisiniz alçaklar

Misafir Avatar
@Firat x---ccp 2018-04-05 18:30:13 @Firat

ÇÜŞŞŞŞ fır_AT eşşeği çüüüüüş

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
TURKIYENIN KADERI BELLIDIR 2018-04-01 20:41:08 @Firat

CUMHURIYET KADERIMIZ KIMSE YIKAMAZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
siz ohal i kaldirinda artik yetti 2018-04-01 20:40:07 @Firat

khk ile yasalar cikartiyorsunuz dunyanin neresinde ornegi var

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ekonomi ortada 2018-04-01 20:38:45 @Firat

artik degisim zamani akp secimlerde sinifta kalir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vayy be 2018-04-01 20:37:20 @Firat

Nükleer santrallar gelismis ülkelerde kapatiliyor geri kalmis ulkeler kuruyor avrupa ruzgar enerjisine agirlik verdi
turkiye deprem ulkesi agir depremde facia yasanir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
keci cobani 2018-04-01 19:43:00 @Firat

Eyer bu ülkenin kaderi akp ye baglIysa sabalarI iyi gecler demek lazIm

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran . 2018-04-01 18:54:09

GEC KALDIN TATAR AGASI . ATATURK TURKIYESI ILELEBET YASAYACAK FAKAT SILER TARIHIN COPLUGUNDE YER ALACAKSINIZ.

Avatar
DELİK DONDAN ÇIKAN GERİZEKALI SİK SURATLI DANGALAK Bİ SEN EKSİKTİN SİK KAFA . 2018-04-01 18:48:11

Siktir lan uyuz deyus bi sen eksiktin .!Buna ne oluyor delik dondan çıkan SİK KAFA kafasına bimem ne yaptığım GERİ ZEKALI SURATLI DEYYUS .Bi bu serseri eksikti suss lan ..Şunun suratına bakın TANRI AŞKINA TAM GERİZEKALI MAHLÜK .Serseri ya Dalkavuk dangalak siktir olup gidin

Misafir Avatar
milli bayramlarimizi tc tabelalalirini kaldirarak 2018-04-01 22:14:18 @DELİK DONDAN ÇIKAN GERİZEKALI SİK SURATLI DANGALA

cumhuriyete sahipmi ciktiniz ?? ha birde andimizi yasaklattiniz pes valla bu cumhuriyete sahip cikmaksa pes valla

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP SP ve İYİ Parti 2018-04-01 22:10:40 @DELİK DONDAN ÇIKAN GERİZEKALI SİK SURATLI DANGALA

ulkemizin kaderini belirliycek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
birilerinin cebi buyuyor diye 2018-04-01 20:32:07 @DELİK DONDAN ÇIKAN GERİZEKALI SİK SURATLI DANGALA

milletin cebi buyumuyor
gercek bir buyume olsaydi insanlarin alim gucu olurdu
millet borc bataginda millet et yiyemiyor sizse hikaye anlatiyorsunuz
dolar euro tavan yapti tl deger kaybetti eti samani ithal eder olduk hala pembe tablo ciziyorsunuz millet medya narkozundan uyandi akp ye oy yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-01 18:43:51

Yıkılacağınızı anladınız şimdi kadercilik kartını oynuyorlar. Kendinizi yormayın yolun sonu göründü Beyler devlet yönetiyorsunuz. Bu hareketler güç zehirlenmesi. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar / Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa ne fayda, kredi borcu nedeniyle bankalara rehin durumda. Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor taşeron işçi çıkardığınız KHK ile işsiz kalacağından endişeli çoluk çocuk geleceklerinden endişeli benzin / motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi şimdi de elektrik zamları çıktı. Kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor bir eli yağda bir eli balda olan beyler bayanlar vatandaş sandıkta de el mi yaman bey mi yaman gösterecek. İYİ günlere

Avatar
Mehmet Şimşek 2018-04-01 18:47:56

Yağmur yağmadan çatıyı onarın. İsraf iflas getirir.

Avatar
DELİK DONDAN ÇIKAN GERİZEKALI SİK SURATLI DANGALAK Bİ SEN EKSİKTİN SİK KAFA . 2018-04-01 18:48:57

Siktir lan uyuz deyus bi sen eksiktin .!Buna ne oluyor delik dondan çıkan SİK KAFA kafasına bimem ne yaptığım GERİ ZEKALI SURATLI DEYYUS .Bi bu serseri eksikti suss lan ..Şunun suratına bakın TANRI AŞKINA TAM GERİZEKALI MAHLÜK .Serseri ya Dalkavuk dangalak siktir olup gidin

Avatar
Okur 2018-04-01 18:54:31

Turizmde rekor kirilacakmis peki kim gelecek? Gavurlar, kâfir Avrupalılar,anladınız mı şimdi bunların umudu kimmiş gavurlar ve kafirler ..biraz muslumaaaannn olun be muslumaaaannn

Misafir Avatar
@Okur x---a cevap-- 2018-04-05 18:34:22 @Okur

Ulan orospu çocuğu. Turizim ne demek biliyormusun*
ulanşeytan laf olsun torba dolsun lafları ediyorsunuz. hiç demediğim sözü bana söylettin. ALLAH senin belanı versin okurmusun ne nahletsin.. tabi sen in aklında Kılıçdaroğlunun gavurlara tavsiyesi kalmış "ne demişti? "Türkiyeye gelmeyin Türkiye güvende değil.""" çüüüüüüşşş eşşekler

Beğenmedim! (0)