banner87

Bakan Albayrak: 'Sıkıldık' diyorlar, kimden, neyden sıkıldın?

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, iktidara karşı yürütülen “Tamam” kampanyasının ardından başlayan “Sıkıldık” kampanyasını "Bir oyu bile sokağa atma lüksü yok. Maceraya gidecek bir oy bile olmamalı. 'Bir deneyelim bakalım, sıkıldık.' diyorlar. Kimden, neyden sıkıldın? Büyümekten mi sıkıldın? Macera arayanlara güney sınırına bakmalarını öneriyorum. 15 senede Suriye ve Irak'ta 2 milyondan fazla insan öldü" sözleriyle eleştirdi.

Bakan Albayrak: 'Sıkıldık' diyorlar, kimden, neyden sıkıldın?

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Berat Albayrak, iktidara karşı yürütülen “Tamam” kampanyasının ardından başlayan “Sıkıldık” kampanyasını "Bir oyu bile sokağa atma lüksü yok. Maceraya gidecek bir oy bile olmamalı. 'Bir deneyelim bakalım, sıkıldık.' diyorlar. Kimden, neyden sıkıldın? Büyümekten mi sıkıldın? Macera arayanlara güney sınırına bakmalarını öneriyorum. 15 senede Suriye ve Irak'ta 2 milyondan fazla insan öldü" sözleriyle eleştirdi.

18 Haziran 2018 Pazartesi 18:44
Bakan Albayrak: 'Sıkıldık' diyorlar, kimden, neyden sıkıldın?

Albayrak, İmes Sanayi Sitesi'nde bir otelde düzenlenen Ümraniye İş İnsanları ve Sivil Toplum Kuruluşları İstişare Toplantısı'nda yaptığı konuşmada, Türkiye'nin yeni sistemle ekonomide çok boyutlu bir dönüşümün altyapısını hazırladığını savunarak şunları söyledi:

"Milli gelirimizi 25 bin dolar seviyesine çıkaracak, teknoloji dönüşümlü, yüksek katma değerli üretim sistemine sahip olacak adımları atacağız. Ekonominin temel ihtiyacı olan likidite meselesinde, ülkemizin istikrarı ve yeni sisteminin avantajlarıyla birlikte çok daha fazla yatırım ve kaynağı ülkemize çekeceğiz. Özel sektörümüzün tüm riskleri daha etkin bir şekilde yönetebilmeleri için bir dizi mekanizma ve teşvik sistemleri oluşturacağız."

“24 Haziran büyük ve güçlü Türkiye hedefi için sıçrama tahtası olacak”

Albayrak,  AK Parti iktidarlarında Türkiye'nin, yaklaşık 4 kat büyüyen ekonomisi, rekorlar kıran ihracatı ve sanayi üretimiyle kabuğunu kırdığını belirten Albayrak, her alanda gerçekleştirdikleri sessiz devrimlerin en büyük şahitlerinden birinin de iş adamları olduğunu dile getirdi.

"24 Haziran bizler için yeni bir başarı hikayesinin ilk adımı, büyük ve güçlü Türkiye hedefi için sıçrama tahtası olacak" diyen Albayrak, Türkiye'nin güçlü istikrarı ve liderliği, sağlam ekonomik yapısı, dinamik eğitimli genç nüfusu ile cesur müteşebbisleri ve cesur özel sektörüyle küresel bir cazibe merkezi, bölgesel bir güç haline geldiğini anlattı.

“Bu millet belirsizliği hak etmiyor”

Türk milletinin 80'lerde kalan 'o ne veriyorsa bir fazlası' söylemlerini, altı boş vaatleri ve istismarı hak etmediğine işaret eden Albayrak, "Bu millet belirsizliği hak etmiyor. Düne dönüşü, kazanımları kaybetmeyi istemiyor. Büyük ve güçlü Türkiye hedefini istiyor. 24 Haziran, işte bu hedefin en kritik virajı" ifadelerini kullandı.

Bakan Albayrak, ‘hayal satanların hayalinin bir ay içinde eridiğini' belirterek şunları söyledi: "Bir oyu bile sokağa atma lüksü yok. Sokağa atacak, maceraya gidecek bir oyun bile olmaması lazım. 'Bir deneyelim bakalım, sıkıldık.' diyorlar. Kimden, neyden sıkıldın? Büyümekten mi, ekonominin gelişmesinden mi sıkıldın? Macera arayanlara ülkenin güney sınırına bakmalarını öneriyorum. Şaka değil, 15 sene içinde kapı komşumuz Suriye ve Irak'ta iki milyondan fazla insan öldü, 10 milyondan fazla insan mülteci konumuna düştü."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-18 19:14:14

YALANCILARDAN VATANI PARCALAYIP SATANLARDAN RÜSVET YiYENLERDEN MiLLETiMiZE EZiYET EDENLERDEN HALKIMIZI iNSAN YERiNE KOYMAYANLARDAN VE DiN TÜCARLARINDAN SIKILDIK ARTIK DEF OLUP GiDiN

Avatar
cehalet 2018-06-18 20:47:22

Acaba suratsiz pislik ülkeyi mafyalastirdiniz senden bakan makan olmaz defolun ülkemizden siz yaptiklarinizin hesabini verin belirsizlik varsa sizden kaynaklidir.Türkiye cumhuriyeti ehliyle yönetilen kisilerindir.

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-06-19 07:56:53 @cehalet

bak süt çocuğu askerliğini nazik yerde yapmış çocuk biz lafı götnden anlama biz şunlardan sıkıldık haramzadeler.yolsuzları, hırsızları, memleketi parsel parsel elaleme peşkeş çekenleri, adam kayıranları, torpilcileri, liyakat ve cumhuriyet düşmanlarını, gamsızları, ahlaksızları, dört bir yana beton dökerek cebine para dolduranları, hilecileri, teröristleri, katillerle müzakere edenleri, rantçıları, iki yüzlüleri, türk ulusunu ahlaki çürümeye terk edenleri, iftiracıları ve din tüccarlarını;siz yarattınız işte süt çocuğu bunlardan sıkıldık anladınmı man kurt.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yorumlara begenmedim Troll u atanmis 2018-06-19 01:33:58 @cehalet

NIIIIIIAHAHAHAAHAHAHAHAHA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-19 01:30:31 @cehalet

https://odatv.com/cumhurbaskani-erdoganin-300-odali-yeni-sarayina-dubai-usulu-
dev-plaj-1606171200.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
Millet sizi red ediyor kaybolun 2018-06-18 19:05:54

Bu millet seni de hak etmiyor.böyle Sarayın tek adam kulları millete eziyet oluyor.

Avatar
Senden 2018-06-18 20:16:51

kayinpederinden, kaynanandan, kayinlarindan, yalaka Bakanlardan, Esberin kecisi Vekillerden, Demokrasi, Hukuk, Adalet düsmani AKP den SIKILDIK

Misafir Avatar
. 2018-06-19 01:29:44 @Senden

https://odatv.com/cumhurbaskani-erdoganin-300-odali-yeni-sarayina-dubai-usulu-
dev-plaj-1606171200.html

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 01:26:37 @Senden

AKP'li Vekil; BOP Yahudi Menşeli İsrail Menşeli Bir Projedir
https://www.youtube.com/watch?v=Wja4OEBdV08

Beğenmedim! (3)
Avatar
Oooo 2018-06-18 21:22:27

Öyle biktik ki sizden vatani soyan sizden. Rüsvet yiyen sizden. Servete servet katip haksiz kazanc yapan sizden. Sümsük bilalden sünepe damattan. Kendini birsey sanan dini herseye alet eden insanlarda zerre kadar huzur birakmayan önce basinizdaki sonra sizden. Sucsuz günahsiz insanlari asindan isinden eden sizden. Daha sayiyimmi. Kendi evlatlari milletin sirtindan gecinip saraylarda yasayan sizden. Garibanin evladini kelle deyip teröristlere yem yapan sizden biktik artik gidin Tamam.

Misafir Avatar
- 2018-06-19 01:21:22 @Oooo

Başbakan Erdoğan ve Fethullah Gülen Hakan Şükür'ün Nikahında
https://www.youtube.com/watch?v=55ewhWkVXnk

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
oyumuz Millet ittifakina 2018-06-19 00:59:26 @Oooo

Başkanlık, federasyon demektir. Bu da Türkiyeyi bölünmeye götürecektir. diyen bahceliye noldu ???
https://www.youtube.com/watch?v=4O4Z147GL-4

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Tamam, Bıktık, Sıkıldık. 2018-06-19 00:40:07 @Oooo

Sivas Yakupoğlan köyü: Çocukların okula gittiği yol!! (Çok şükür itibarlı sarayımız var!!)
https://www.youtube.com/watch?v=-4aRAQLcDUk

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 00:09:13 @Oooo

https://odatv.com/man-adasina-kadar-gitmeye-gerek-yok-sabah-atv-nasil-el-
degistirdi-0112171200.html

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 00:07:20 @Oooo

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
- 2018-06-19 00:06:20 @Oooo

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Diyarbakırı BOPun yıldızı yapacağız
https://www.youtube.com/watch?v=JFCz8-l0rLw

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
AKP 2018-06-19 00:05:33 @Oooo

AKP YATMA GARANTISI VERMIS ( sehir hastanelerine hazine garantili dolar bazinda yuzde 70 % hasta garantisi verilmis galiba 25 senelik ) AKP UCMA GARANTISI VERMIS ( havaalani icin ucanda ucmayanda oduycek hepimiz ucucaz ) AKP GECME GARANTISI VERMIS ( kopru icin hazine garantili dolar bazinda gunluk 40.000 arac garantisi verilmis kimbilir kac sene ?gecende gecmeyende oduycek

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
eyy bay albayrak bu millet ne yiyecek ne icecek 2018-06-19 00:04:51 @Oooo

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-06-19 00:03:30 @Oooo

akp iktidara geldiginde 129 milyar dolar borc vardi akp donemi 450 kusur milyar dolar borcumuz oldu milli varliklarimizin cogu satildi ordan 70 milyar elde edildi toprak satisi bilmem ne derken 100 ila 150 milyar dolar olabilir yapilan kopruler hastaneler dolar bazinda hazine garantili dolar bazinda borc arac garantisi gunluk 40.000 verilmis kopruden gecende gecmeyende oduycek hastaneye hasta garantisi yuzde 70 % verilmis ulkemizin yuzde 70 % hasta olmasi lazim AKP Tane Fabrika kurdumu ?? 16 sene odenen vergi paralarimizla neler yapildi ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay albayrak rekor kiran ithalatimiz i 2018-06-19 00:00:20 @Oooo

neden aciklamiyorsunuz ????danayi sigir i koyun u samani tohumu misir i say say bitmez ithal etmiyormuyuz su an ihracatimiz mi daha cok yoksa ithalatimiz mi ??? cari acigimiz neyle ilgili ?? masal anlatmayi birakin 16 sene tek basina iktidar partiydiniz 16 sene basaramadiginizi simdimi yapacaksiniz ??? akp 16 senede 1 tane fabrika kurdumu ?? olanlar satildi degilmi ?? daha yeni seker fabriklari satilmadimi ??? yap islet devret le ovunulmez hazine garantili dolar bazinda borc
almanya basbakani saraydami yasiyor ???almanya basbakanin nin yazlik kislik sarayi varmi ???? 1150 odali saray yetmedi birde 300 odali saray yavrusu gunah gunah asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL dinimizde israf haramdir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Oooo x*** 2018-06-18 22:21:54 @Oooo

En dokunakli gercekci bir yorum . Tebrik ederim!

Beğenmedim! (0)
Avatar
SASKIN ORDEK 2018-06-18 18:58:50

SIZ YOBAZ CIHATCI FASSISTLERDEN SIKILDIK DIKTATORUNUZ MUTLAK GIDECEK KIZINI BELEMEYNEN KOLEDE OLSAN SENIDE KURTARACAZ ULKEMIZIDEE GELIYORUZ HILLE YAPMAYIN SECIM YOLUYNA GIDIN YOKSA SONUNUZ HUSRAN BIZE YASAMAYI HARAM ETINIZ SIZE YASAMAYI ZERHIR EDECEZ

Avatar
Takin Baran 2018-06-18 18:53:08

ULAN YAVSAK NE DEMEKA ISTIYORSUN. OUR INITIAL MILTON INSANITY KANSAS SENIOR KAYININ ELITE BULASTI.

Misafir Avatar
Çağrı ve rica! 2018-06-18 20:22:29 @Takin Baran

Başta kadınlar olmak üzere cinayetler ve hayvan katliamları çok arttı. Tüm dünyaya çok kötü yansıyor. Lanet olsun disarida yasami dahi zehir ettiniz. Lütfen aklınızı başınıza toplayın, başka vatan yok. Laf olmayın kurumuş zihniyetlere, sizlerde mi kurudunuz?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
torun_ 2018-06-18 19:22:40 @Takin Baran

Hani bir geçimsiz insan olurya kavgasız günü geçmez. kavga etmediğinde canı sıkılır. gide suçsuz günahsız insana çatar. ama sala kendisinden güçlüyede çatmaz çok korkaktır. zayıf falan birini görür saldırır. muhalefet aynen kavga olay olsun istiyor olmayınca çok sıkılıyorlar. canları iyice çıkana kadar sıkılasıcalar.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
sıkılmak neki 2018-06-18 19:20:38 @Takin Baran

Sıkılmak neki, 24 Hazirandan sonra seçimde okkalı tokat yediklerinde asıl azarı yahudi lobisinden MOSSADDAN, CIA dan FBI dan işitecek. bunların canını sıkan bu. dünyanın parasını harcıyor bu sıkılanlar nerden aldılar sanıyorsunuz patronları yahudi lobisi Türkiyeyi yıkmak için veriyor. tabiki seçimi kaybettiklerinde kulaklarını çekecek hatta boğazlarını sıkacaklar. bunların sıkılma ları bu yüzdendir.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Aynen sıkılma sebepleri çooook. 2018-06-18 19:18:14 @Takin Baran

SIKILDILAR. BUNLARI İSRAİL ÇOK SIKIYOR, ABD Lİ PATRONLARI ÇOK SIKIYOR. ÇOK BASKI YAPIYOR HANİ TÜRKİYEYE ZARAR VEREMEDİNİZ YATIRIMLARI ENGELLEYEMEDİNİZ İÇ KARIŞIKLIK ÇIKARTAMADINIZ DİYE BASKI GÖRÜYORLAR ONDAN SIKILIYORLAR.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
el cevap 2018-06-18 19:16:32 @Takin Baran

Sıkıldaılar. Ankara İstanbul arası yürümediler sıkıldılar, Gezi olaylarının benzerini yapmakta geç kaldılar sıkıldılar, cumhuriyet mitingleri ile halkı karşı karşıya getiremediler sıkıldılar, bankaların batmasını bekliyorlar batmadı diye sıkıldılar, ekonomi çökecek diye bekliyorlar batmadı sıkıldılar. irail yahudi abileri bunlardan Türkiyeyi karıştırın haberleri bekliyor karıştıramadılar ödlek oldular mahçup oldular yahudilere karşı ondan sıkıldık diyorlar. pkk eşkiyası artık ses çıkartamıyor bunlar onada sıkıldı. İnşAllah bunlar son nefeslerini verene kadar sıkılırlar. son nefeside tabi nasıl verecekler bilemem. ihanetçiler zor verir son nefesi. sürünürler ...

Beğenmedim! (5)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-18 19:08:15

UZAYA DÖRTLÜ GIDIŞ GELÌŞ YOLU YAPILDIĞINA INANAN LÜTFEN ATANMIŞ BAKAN,ÇOK PİŞKİN.SURAT DERSEN KÖSELE OLMUŞ.
SAF'A YATMASI NORMAL.EE KAYINPEDERI SAVUNMASI GEREK.YOKSA AKŞAMA EVE GIDINCE MAMA VERMEZLER.SENIN GIBI YA
LAKALARDAN BIKTIK USANDIK BI DEFOLUN GIDIN.
BIR SORUDA BEN SORAYIM;NİÇİN O YAPIŞTIĞINIZ KOLTUKLARDAN KALKMAK İSTEMIYORSUNUZ.JAPON YAPIŞTIRICISIYLAMI YA
PIŞTIRILDINIZ O KOLTUKLARA.SIZLER ÖZEL DEĞILSINIZ.AHMET MEHMET HÜSEYIN SULEYMANLARDAN BIRISINIZ.YANI BIZDIN
IZ.AMA SAPITTINIZ.