Bakan Çavuşoğlu: ABD, askerlerini Menbiç'ten derhal çekmeli

Dışişleri Mevlüt Çavuşoğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada çok kritik ifadeler kullandı, ABD'ye çağrıda bulundu. Çavuşoğlu, "ABD, askerlerini Menbiç'ten derhal çekmeli" diye konuştu.

Bakan Çavuşoğlu: ABD, askerlerini Menbiç'ten derhal çekmeli

Dışişleri Mevlüt Çavuşoğlu, gazetecilere yaptığı açıklamada çok kritik ifadeler kullandı, ABD'ye çağrıda bulundu. Çavuşoğlu, "ABD, askerlerini Menbiç'ten derhal çekmeli" diye konuştu.

27 Ocak 2018 Cumartesi 15:09
Bakan Çavuşoğlu: ABD, askerlerini Menbiç'ten derhal çekmeli

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın da sinyali verdiği olası Menbiç operasyonu ile ilgili önemli bir açıklamada bulundu. Gazetecilere konuşan Çavuşoğlu, “ABD, Menbiç’ten derhal çekilmeli” ifadelerini kullandı. Dışişleri Bakanı, Türkiye’nin ABD tarafından YPG’ye yardımın kesilmesi yönünde somut adımlar görmek istediklerini de vurguladı.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.01.2018 15:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kimin uçağı ile kime hava atıyorlar? 2018-01-27 16:20:12

ABD uçakları değilmi altındakiler? Kime çalım satıyorsunuz? 70 Yıldır Nato da birlikte olundu şimdi ÇIKTINIZMI NATO dan yoksa RUS ayısımı sizi kışkırtıyor? ABD ve Rusya birlikte çalışıyorlar İZİN vermedikleri zaman UÇAK kaldıramadınız daha dün unuttunuzmu? Ha.. ağababalarınıza sızlanıyorsunuz olabilir sizi dinleyebilirler çünük onların çıkarı halkları takatsiz düşürmek birbirlerine kırdırıp yormak kendilerine muhtaç etmek..E..Sen kimin tankı opu uçağı ile kime fefleniyorsun? diye sormazlarmı? Yazık ülkeyi batırdı bu siyasi islamcı zihniyet.Zaten ılımlı islam projeside ABD nin di bunları iktidara getirdi ABD Hocalarıda orada hepsi aynı zihniyet..Hocaları ile iktidar kavgası yapıp geçinemediler özleri şeri işid zihniyeti bunların..CHP yi de kullanmaya çalışıyorlar

Avatar
Zübük 2018-01-27 15:22:37

Emriniz olur beyefendi ! Ne demesssin amerika hemen ceker ! amerika kendisini usaklik yapan bop baskanlarini ve takimini dinlemez

Misafir Avatar
inci 2018-01-27 22:37:29 @Zübük

Milletin hayatı tehlikeye maruz kalmadığı sürece, harp bir cinayettir.
Mustafa Kemal Atatürk

Beğenmedim! (0)
Avatar
bizleri kandirip durmayin incirlik kapatilsin 2018-01-27 16:23:31

malatya kurecik kapatilsin

Avatar
Tekin Baran . 2018-01-27 16:59:05

BEKLEYIN O ZEYTIN DALI GOTUNUZE GIRMEK UZERE.

Avatar
Nurali Boz 2018-01-27 17:09:29

Bu karmasa zarrafin Sarraf olmasindanmi kaynakli dersiniz telefonda ne konustu dunya lideri bir dinlesek turbune degil gercegi ogrenmek hakkimizdir cavus

Avatar