banner87

Bakan Çavuşoğlu: Dünyayı onlara dar edeceğiz

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Bebek katillerinden hesabını soracağız, dünyayı onlara dar edeceğiz, inlerini başlarına yıkacağız" dedi.

Bakan Çavuşoğlu: Dünyayı onlara dar edeceğiz

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Bebek katillerinden hesabını soracağız, dünyayı onlara dar edeceğiz, inlerini başlarına yıkacağız" dedi.

01 Ağustos 2018 Çarşamba 11:37
Bakan Çavuşoğlu: Dünyayı onlara dar edeceğiz

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Hakkari'nin Yüksekova ilçesinde, PKK'lıların yola tuzakladığı patlayıcının infilak etmesi sonucu sivil araçta bulunan asker eşi Nurcan Karakaya ve 11 aylık bebeğinin hayatını kaybetmesine ilişkin, "Bebek katillerinden hesabını soracağız, dünyayı onlara dar edeceğiz, inlerini başlarına yıkacağız." ifadelerini kullandı.

Bakan Çavuşoğlu, 51. Güney Doğu Asya Ülkeler Birliği (ASEAN) Dışişleri Bakanları Toplantısına katılmak üzere bulunduğu Singapur'da sosyal paylaşım sitesi Twitter'daki hesabından, Hakkari'deki terör saldırısında hayatını kaybeden asker eşi Nurcan Karakaya ve 11 aylık bebeği ile ilgili paylaşımda bulundu.

Çavuşoğlu, "Bebek katili PKK" etiketiyle paylaştığı mesajında, "Bebek katillerinden hesabını soracağız, dünyayı onlara dar edeceğiz, inlerini başlarına yıkacağız." değerlendirmesinde bulundu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
06 2018-08-01 11:59:39

Yerini ben yaziyorum..Suriyenin kuzeyinde ve firatin dogusundalar. Amerika üslerinde yuvalandilar. Hadi görelim öyle rol keserek efelenme ile olmuyor... Hadi ne duruyorsun. Dünyayi dar etmek 40 yil sonrami akliniza geliyor..

Avatar
tr 2018-08-01 14:29:03

Hani terör bitecekti, asker ölmeyecekti daha?
Ayrıca bunu yapanlarında elleri ayakları kırılsın!

Avatar
abc 2018-08-01 13:38:31

17 seneden beri Ayni Laflar,Geçin bunları

Avatar
D 2018-08-01 15:01:54

Hade bakalım .16 senedir her gün bekledik ,bu gün her nedense bir türlü gelmedi .

Avatar
HAKAN 2018-08-01 14:12:42

GÖREVIN; BU SUIKASTI YAPANLARI YÖNLENDIREN ABD ILE POLITIK MÜCADELE.BUNU YAPABILIYORSAN O GÖREVDE DUR.YOKSA
PKK ILE IÇİŞLERİ VE BAGLI OLAN KOLLUK GÜÇLERI MÜCADELE EDER.SENDE SOYLU GIBI TRÜBÜNE OYNAMAYI BIRAK.ASLI GÖ
REVINE ODAKLAN.DALLAMA.

Avatar
ATEİST: 2018-08-01 16:32:18

Heya 40 YAKINDIR bütün siyasetin başına gelen sizler gibi BILA,BILA,BILA yapanlardan çooook..dinledik bu PALAVRALARI .Ulan şerefsiz ,namussuz daha bu gündeyil..bundan evvelde biz TÜRK ULUSU DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE ÖKSÜZ VERDİK DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZİN polis annesi 8 aylık hamile iken hamile hali ile polis kulübesinde daha fazla şehitler gelmesin diye OROSPU PİÇİ TERÖRİST pkklıların bomba dolu kamyonunu durdurmak için kulübeden çıkıp şehit olacağını bile durmak için eklinden gelen bütün fedakarlığı yapığı DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZLE KENDİNİ FEDA ETTİĞİ ZAMANDA BÖYLE PALAVRALAR ATTINIZ SONUÇ DA utanmadan sıkılmadan İHANET SÜRECİ Nİ DOLMABAHÇEDE Pilli terörist SÖZDE VEKİLLER PKKLILARLA imzaladınız 4 lü kürtistanı..ilân ettiniz NEYMİŞ efendim analar ağlamasın PALAVRASI İLE .!! Şerefsiz namussuzlar, TÜRK VATANI TÜRK ULUSU H AYİNLERİ sahtekarlar ihanetciler sizin bu palavralarınız bitmez yarın unuturlar tekrar terörist başı imralı canisi bebek katili O rospu PİÇİ PUŞT foseptik APO ile yine İHANET SÜRECİNİ BU DEFA SONLANDIRIR DOĞU VE GÜNEY DOĞUDA 4 LÜ KÜRDİSTAN KURULUR HADDA KURULDU NİLE TÜRK HALKINDAN ŞİMDİLİK SAKLANANIYOR ..!! Niye meclisin SÖZDE velileri pilli teröristler mecliste kürsüde konuşurken doğuya ve güney doğudaki şehirlerimize kürtistan kürtistanın baş şehri DİYARBAKIR DİYORLAR HEM SONRA AĞITI NE ZAMAN SALIVERDİNİZDE ((( ABD LERİNİN HİMAYESİNDE ..?? ))) NİYE BİZ TÜRK ULUSUNDAN SAKLIYORSUNUZ APO PUŞTUNU ABD LERİNİN SURİYE ÜSTÜNE NE ZAMAN YOLLADINIZ HA ..?? yalancı palavradırlar mevkii,makam,ÖZELLİKLE MENFAATLERİNİZ UĞRUNA ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZDA 4 LÜ k ürtistanı çoktaysan kuran biz TÜRK ULUSUNDAN SAKLAYAN VATAN HAYİNİ YILANLAR .niye hiç TERÖRİST PKKLI,VEKİLLERİN SESİ ,SOLUĞU ÇIKMIYOR ANLAŞMANIZIN İHANETİNİZİN BİR PARÇASI .

Avatar
ATEİST: 2018-08-01 16:35:11

Heya 40 YAKINDIR bütün siyasetin başına gelen sizler gibi BILA,BILA,BILA yapanlardan çooook..dinledik bu PALAVRALARI .Ulan şerefsiz ,namussuz daha bu gündeyil..bundan evvelde biz TÜRK ULUSU DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE ÖKSÜZ VERDİK DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZİN polis annesi 8 aylık hamile iken hamile hali ile polis kulübesinde daha fazla şehitler gelmesin diye OROSPU PİÇİ TERÖRİST pkklıların bomba dolu kamyonunu durdurmak için kulübeden çıkıp şehit olacağını bile durmak için eklinden gelen bütün fedakarlığı yapığı DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZLE KENDİNİ FEDA ETTİĞİ ZAMANDA BÖYLE PALAVRALAR ATTINIZ SONUÇ DA utanmadan sıkılmadan İHANET SÜRECİ Nİ DOLMABAHÇEDE Pilli terörist SÖZDE VEKİLLER PKKLILARLA imzaladınız 4 lü kürtistanı..ilân ettiniz NEYMİŞ efendim analar ağlamasın PALAVRASI İLE .!! Şerefsiz namussuzlar, TÜRK VATANI TÜRK ULUSU H AYİNLERİ sahtekarlar ihanetciler sizin bu palavralarınız bitmez yarın unuturlar tekrar terörist başı imralı canisi bebek katili O rospu PİÇİ PUŞT foseptik APO ile yine İHANET SÜRECİNİ BU DEFA SONLANDIRIR DOĞU VE GÜNEY DOĞUDA 4 LÜ KÜRDİSTAN KURULUR HADDA KURULDU NİLE TÜRK HALKINDAN ŞİMDİLİK SAKLANANIYOR ..!! Niye meclisin SÖZDE velileri pilli teröristler mecliste kürsüde konuşurken doğuya ve güney doğudaki şehirlerimize kürtistan kürtistanın baş şehri DİYARBAKIR DİYORLAR HEM SONRA AĞITI NE ZAMAN SALIVERDİNİZDE ((( ABD LERİNİN HİMAYESİNDE ..?? ))) NİYE BİZ TÜRK ULUSUNDAN SAKLIYORSUNUZ APO PUŞTUNU ABD LERİNİN SURİYE ÜSTÜNE NE ZAMAN YOLLADINIZ HA ..?? yalancı palavradırlar mevkii,makam,ÖZELLİKLE MENFAATLERİNİZ UĞRUNA ÜLKEMİZ TÜRK VATANIMIZDA 4 LÜ k ürtistanı çoktaysan kuran biz TÜRK ULUSUNDAN SAKLAYAN VATAN HAYİNİ YILANLAR .niye hiç TERÖRİST PKKLI,VEKİLLERİN SESİ ,SOLUĞU ÇIKMIYOR ANLAŞMANIZIN İHANETİNİZİN BİR PARÇASI .