Bakan Çavuşoğlu'ndan flaş Salih Müslim açıklaması

Gazetecilerin, Almanya'da bulunan Salih Müslim hakkındaki sorusuna yanıt veren Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, yarın Alman mevkidaşıyla görüşeceğini söyledi.

Bakan Çavuşoğlu'ndan flaş Salih Müslim açıklaması

Gazetecilerin, Almanya'da bulunan Salih Müslim hakkındaki sorusuna yanıt veren Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, yarın Alman mevkidaşıyla görüşeceğini söyledi.

05 Mart 2018 Pazartesi 18:28
Bakan Çavuşoğlu'ndan flaş Salih Müslim açıklaması

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, PYD eski eş başkanı Müslim'e ilişkin son dakika önemi açıklamalarda bulundu.

Çavuşoğlu PYD eski eş başkanı Salih Müslim'e ilişkin, “Bu çabalarımız sadece Çekya ya da Almanya ile ilgili sınırlı değildir. Salih Müslim nereye giderse gitsin peşini bırakmayacağız” dedi.

Almanya Dışişleri Bakanı Sigmar Gabriel ile yarın Almanya'da yapacağı görüşmede Müslim konusunu da gündeme getireceğini söyleyen Çavuşoğlu, “Bu çabalarımız sadece Çekya ya da Almanya ile ilgili sınırlı değildir. Salih Müslim nereye giderse gitsin peşini bırakmayacağız” ifadelerini kullandı.

“ALDIĞIMIZ KARARLARI, BİLGİLERİ AKTARARAK RESMİ OLARAK HER ÜLKEDEN İSTEYECEĞİZ”

Müslim hakkında Türkiye'de gerçekleştirilen terör saldırılarının sorumlusu olduğuna dair mahkeme kararı olduğunu dile getiren Bakan Çavuşoğlu, konu ile ilgili Adalet Bakanlığı ve İçişleri Bakanlığı'nın Dışişleri Bakanlığı koordinasyonunda çalışmalar yürütüldüğünü belirtti. Müslim ile ilgili ayrıca Çavuşoğlu, “Peşini hiçbir yerde bırakmayacağız, nereye giderse gitsin peşindeyiz. O ülkelerden de iade talebinde bulunacağız. Gerekli yakalama kararı dahil tüm aldığımız kararları, bilgileri aktararak resmi olarak her ülkeden isteyeceğiz. Peşini bırakmayacağız, artık ona da rahat yok” dedi.

“YARIN MUHATAPLARIMIZLA KONUYU DEĞERLENDİRİRİZ”

Müslim'in en son Almanya'da görüldüğünü belirten Çavuşoğlu, “Bir gün önce orada olacağının bilgisini aldık. Ama şu anda bugün itibariyle nerede olduğu konusunda bir bilgim yok” dedi. Müslim'in Çekya'da çıkarıldığı mahkeme tarafından Avrupa Birliği sınırları dışına çıkamayacağına dair alınan bir karar olduğunu dile getiren Çavuşoğlu, “AB içinde herhangi bir ülkeye rahatça gidebiliyor. Ama şu an itibariyle nerede olduğunu bilmiyoruz. Şimdi bugün Bakanlar Kurulu toplantısındaydık. Arkadaşlarımızdan son bilgiyi alırız. Yarın görüşmeden önce bu bilgi bizde olur ki ona göre yarın muhataplarımızla konuyu değerlendiririz” açıklamalarında bulundu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.03.2018 23:27
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-03-05 18:55:29

Almanya'ya niye nota vermiyorsunuz? müzik notasina da raziyiz!!!çek bir si bemol!!!!biraz dik durun dik,kamburunuz çıktı, gerçi itiraf ettiniz, Almanya ya seçim yatırımı için dikleniyormus gibi yaptınız,bunlar nazi dediniz,nazilerle ne goruseceksiniz?devlet yonetiyorsunuz,agzinizdan çıkanı kulağınız duysun.

Misafir Avatar
hep bana rap bana yok! 2018-03-06 01:59:16 @Okur

Suriyenin terör baslarini istanbulda beslersen ve türkiyede kongreler yapmalarina izin verir desteklersen, hic bir devletden de senin terörist saydiklarini alamazsin. istedigin sana göre terörist, baskalarina göre degildir. Süriye terör örgütlerini Esad a gönder görelim bir baslangic yapin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza 2018-03-05 22:10:47 @Okur

adama iyi bakin deve burnunun yanlarina sarkmis gangester gozluklerini birde dis isler bakaniymis neye neriore bakiyorsa ne dediyi ne yaptii belli deil bir ordu polis askernen korunuyor kendini dunya nin saibi saniyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
Osman 2018-03-05 19:06:36

Isit halifesinin yönettigi bir ulkeye,ne muslim nede baskasini iyade ederler.

Avatar
"Paronoya" tedavisi görmeleri gerekir.. 2018-03-05 19:07:37

Fırat adlı okuyucu yorumcu ne yazmış bir zahmet okuyun..."Öfkeli çocuklar" kelle keserken bu insan kafası kesen canilere karşı Salih Müslümün çocuğu daişciler ile çarpışırken öldü..Sen kimi kmiden istiyorsun..Ancak siah satabilmek yeni ekonomik şirket çıkarları için "Tabi bakarız..dava açılsın vb. ahlaksız yüzsüz tüccarlık yaparlar..Siz Paronoya olmuşsunuz kesin tedavi olunması gerekir yoksa sadece kendine zararı yoktur Paronoyanın..Bütün topluma zarar veriri veriyorda zaten..

Avatar
GELE ME 2018-03-05 20:11:39

SAHTEKAR MILLET SALIH MÜSLÜM SURIYE KÜRTLERIMIN LIDERIDIR BE NAMUSLAR TERORIST DEDI DIYE RERORISTMI OLDU TÜRK DEVLETIDE TERORIST DEVLETTIR ISIDE EL NUSRAYA SILAH VEREN DESTEKLIYEN TERORISTIR TÜRKIYE ISIDE SILAH VERMIYORMU TERORISTIN BABASI ERDOGANDIR XIREMI ALIRSINIZ

Avatar
Firat 2018-03-05 18:35:01

Isit halifesi erdoganin çocuklari isit ile petrol ticareti yaparken,mulimin çocugu isit'e karsi savasirken can veriyordu,tum dunya bunlari not etmisti,makarnacilara anca nutuk atarsniz

Avatar
Osman 2018-03-05 20:00:56

Antep'de isit'çilere kurd dugununu bombalatan zihniyete kimseyi iyade etmezler.

Avatar
Okur 2018-03-05 19:04:16

Salih Müslim Almanya'da mitingdeymis,siz Türkiye'de Megri, megri yaptınız,o Almanya'da,şemmamme,şemmamme....ya lahmacunlarin parası?... arkadaş şu akapeli seçmenleri bana ver dünyayı yöneteyim,nasıl olsa herşeyi alkisliyorlar...bunlar yarın,Salih Müslim , Türkiye seninle gurur duyuyor,diye slogan bile atarlar.eyyy Kılıçdaroğlu sen analar ağlasın mi istiyorsun bile derler..hey şemmamme şemmammeeeee....

Avatar
kadir 2018-03-05 19:47:52

dunya lideri sayin salih muslumu kimsenin gucu kuweti politikasi yetmez karalamaya adamin taslaklari normal bir cakal agiligindaymis merak edenlere tartirip onderiyormus kac kilo oldugunu bu guzel insanin butun ailesi cihatci fasistlere karsi savasiyor yani insalik icin dunya savascisi bu un istese sahislarla ugrassa 24 saate sesini keser adamin!