banner87

Bakan Çavuşoğlu: PYD'yi korumaya geliyorsa durmayız

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu Ürdün'de konuştu: Suriye rejimi Afrin'e PYD'yi korumaya geliyorsa durmayız.

Bakan Çavuşoğlu: PYD'yi korumaya geliyorsa durmayız

Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu Ürdün'de konuştu: Suriye rejimi Afrin'e PYD'yi korumaya geliyorsa durmayız.

19 Şubat 2018 Pazartesi 14:07
Bakan Çavuşoğlu: PYD'yi korumaya geliyorsa durmayız

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Suriye ordusunun Afrin’e “PYD’yi temizlemek için” geliyorsa “sorun olmadığını” ancak korumak için geliyorsa operasyonun durmayacağını söyledi.

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, Ürdün’de Esad güçlerinin Afrin’e gireceği yönündeki haberleri değerlendirdi. Ürdün Dışişleri Bakanı Eymen es-Safedi ile baş başa ve heyetler arası görüşmenin ardından ortak basın toplantısı düzenleyen Çavuşoğlu, “Rejim buraya YPG’yi korumak için giriyorsa bizi kimse durduramaz. Bu Afrin için de Münbiç için de Fırat’ın doğusu için de geçerlidir” dedi.

Çavuşoğlu, ”Bizim Zeytin Dalı Operasyonumuzun hedefi belli: Teröristleri bu bölgeden yok etmek. Her zaman Suriye’nin toprak bütünlüğü konusunda vurgumuzu yapıyoruz. Rejim buraya girer mi girmez mi girerse ne için girer bu önemli. Eğer PKK’yı temizlemek için girerse problem yok YPG’yi korumak için giriyorsa bizi Türk askerini hiç kimse durduramaz.” 
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.02.2018 14:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Rus stop 2018-02-19 14:11:41

Rus ikile dedigi zaman ne bok yiyeceksin,sanki makarnacilara nutuk atiyor sahtekar.

Avatar
Rusya izni ile girildi kimse unutmasın! 2018-02-19 16:18:35

Rusya ile MAVİ AKIM 2 imzalandı...Rus ayısından elini kolunu artık zor kurtarırlar Akp liler..Rusya izin vermese bir metre ileri gidemezler..Kimse kendini kandırmasın..REJİM Suriye ve RUS ya Afrinin düşmesini bekliyorlar..Sonra Akp ye "Tamam artık ÇIK DIŞARI" diyecekler...Akp yi kullanıyorlar..

Avatar
önce vatan 2018-02-19 14:46:20

esed meset önemli değil önemli olan içimizdeki hainler bu operasyonu yaparken bir yandanda iç teki hain kalleşleri temizlememiz lazım

Misafir Avatar
cevap 2018-02-20 00:38:16 @önce vatan

akp lileri kastediyorsan cok haklisin! Cünki onlar suriyenin düzenini bozmada , oraya silah ve teröristleri , pesmergeleri göndermede büyük yardim ettiler. Yani bu belayi türkiyenin basina akp getirdi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
texas 2018-02-19 15:36:48 @önce vatan

o zaman önce seni temizlemek lazim irkci köpek

Beğenmedim! (1)
Avatar
Agir ol erkek 2018-02-19 16:26:39

Ulan oglim sen ejdadinin mezarini koruyamadin,neyin pesindesin amaciniz mehmet kani dôkup oy arttirmak.

Avatar
zafer 2018-02-19 14:23:29

Biz ruslara ikile dersek sen ne bok yıyecen merak ettım :)

Misafir Avatar
Hangi teknoloji.ile 2018-02-19 15:30:19 @zafer

Savunma sistemini elinde bulunduran rusa,cupplinin ufurugu ile mi rusa karsi koyacaksin?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Osman 2018-02-19 15:09:33 @zafer

Suriye hava savumasi ruslarin elinde,esat ordusunun afrine girisi rusyadan bagimsiz degildir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Zafer 2018-02-19 14:34:41

Hala bu milletin bu ülkenin gucu hakkında suphesi olanlar var. Eyvah Rusya yok Abd tuh ulan bız ne yapacaz. Korkak, urkek, gel kardesım enseme vur. hoooytt ( tamam kardes yapma eyleme korktum) bize dokunmasınlar kı bın yasayalım. Hadi be batı cızmıs harıtaları yapmıs planlarını bız uyumaya devam edelim nasıl bır zıhnınız var.. Ya Rus ya da Abd usagı olmak lazım sanırım.

Misafir Avatar
zafer cevap 2018-02-19 15:20:55 @Zafer

Hangi devlet sah süleyman türbesinin topraklarina sahip oldugu halde isidcilere birakip tabutu alip kacdi ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
türkiye süriye 2018-02-19 14:14:01

türkiye süriye savasimi basliyor .bu tuzagi kim kurdu rusyami abd mi kim ostaya cikmali .o serseri gurublar idlibde cikarilmali .abd pyd ortakligi da Sona ermeli.süriyenin evet esadla toprak bütünlügü kounmali .hicbir güc süriyede birkaris toprak alamaz savas icinde savaslar devam etmemeli tüm terörisler easd in düsmani .

Avatar
bu ne la 2018-02-19 15:48:52

ne diyecek asad oso culara gelin ana... becerinmi diyecek adamin derdi cihadcilar alevileri kesip karisini kizini ganimet alsnlar ya anlamak cokmu zor