banner83

Bakan Eroğlu: Bizi erken seçime mecbur bıraktılar

"Seçim 2019’da olsaydı güya Türkiye’yi sarsacaklardı. Seçimler öne alındı. Bu da onların 2’nci bir oyununu bozmak için yapılan bir harekettir. Yoksa biz seçimlerin normal zamanda olmasını istiyorduk. Fakat bizi mecbur bıraktılar."

Bakan Eroğlu: Bizi erken seçime mecbur bıraktılar

"Seçim 2019’da olsaydı güya Türkiye’yi sarsacaklardı. Seçimler öne alındı. Bu da onların 2’nci bir oyununu bozmak için yapılan bir harekettir. Yoksa biz seçimlerin normal zamanda olmasını istiyorduk. Fakat bizi mecbur bıraktılar."

31 Mayıs 2018 Perşembe 00:00
Bakan Eroğlu: Bizi erken seçime mecbur bıraktılar

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu memleketi Afyonkarahisar'ın Sandıklı ilçesinde DSİ Tesisleri Toplu Temel Atma ve Açılışı ile orman köylülerine kullandırılan Gelir Getirici Tür ve ORKÖY Kredi Sertifikaları dağıtım törenine katıldı. Spor salonunda gerçekleştirilen programa Bakan Eroğlu’nun yanı sıra Vali Mustafa Tutulmaz, AK Parti Afyonkarahisar Milletvekili Hatice Dudu Özkal, İl Genel Meclis Başkanı Salih Sel, Sandıklı Belediye Başkanı Mustafa Çöl, protokol üyeleri ve vatandaşlar katıldı.

'YOLLARIMIZ AFYON KAYMAĞI GİBİ OLDU'

Sandıklı merkez ve köylerine 15 yılda yapılan yatırım ve çalışmaları anlatan Bakan Eroğlu, "Eskiden temel atılır sonra unutulurdu. Şimdi yıldırım hızı ile bitiriyoruz. Eskiden temel atılır 18 yıl beklenirdi. 18 yıl. Eski Türkiye ile yeni Türkiye arasındaki farkımız bu. Eskiden rahmetli dedem ve babam beni Şuhut’tan Sandıklı’ya çok getirirdi. Yazları kaplıcalara gelirdik. Fakat gelirken içimiz dışımıza çıkardı. Ama şimdi yollarımız Afyon kaymağı gibi oldu. Sandıklılı kamyoncu kardeşim eskiden Denizli’ye, Antalya’ya, kaç saatte gidiyordu? Ankara’ya, İstanbul’a kaç saatte gidiyordu? Şimdi kaç saatte gidiyor? Ankara’yı Sandıklı’ya yaklaştırdık. İstanbul’u Sandıklı’ya yaklaştırdık. İstanbul’u 12 saatten 5 saate, Ankara’yı 7 saatten 3 saate indirdik. İşte hizmet bu" dedi.

'IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

Ülkeye 14-15 yılda muazzam bir dönüşüm yaşattıklarını kaydeden Bakan Eroğlu, "Eskiden 70 sentte muhtaç mıydık? Şimdi dünya bizi ekonomik olarak sıkıştırmak istiyor. Ama Allah’a şükür dimdik ayaktayız. Yolumuz yoktu. Şimdi 20 bin kilometre bölünmüş yol yapıldı. Hızlı tren yapıldı. Savunma sanayiinde İHA’ları da yapıyoruz. Dünyada 5 ülke yapıyor. Tankımızı da yapıyoruz. ATAK helikopterimizi de yapıyoruz. Daha önce uzayda yoktuk. Şimdi Göktürk uydularımız uzayda. Eskiden milyoner deyince biz ‘A ne kadar zengin’ derdik. Paranın yanına sıfır koya koya 1 milyona İstanbul’da tuvalete girilir hale geldik. Paradan altı sıfırı kim attı. IMF’ye borcu kim ödedi. Sevgili kardeşlerim yine IMF’ye borçlanmak istiyor musunuz? Verdiğiniz vergilerin yüzde 86’sını faiz lobisine kaptırmak istiyor musunuz? Yine hastane kuyruklarında beklemek istiyor musunuz? Bir ilacı o zamanki para ile 63 milyon liraya almak istiyor musunuz? Şimdi o ilaç 9 lira. Biz olmasak, Recep Tayyip Erdoğan olmasa o ilaç 400 milyondu. Şimdi 9 lira" diye konuştu.

'BATININ PLANI DEVAM EDİYOR'

Türkiye’nin büyümesinden rahatsız olan devletlerin olduğunu vurgulayan Bakan Eroğlu, şöyle dedi:

"Çünkü onlar Osmanlı hayal ediyor. Biliyorsunuz Avrupa çocuklarını uyuturken ‘Osmanlı geliyor’ diye uyutuyormuş. Onlar hafızalarında onun için ‘Türkiye’nin önünü nasıl keseriz’ diye plan yapıyor. Batının planı devam ediyor. PKK’yı kim kurdu? DEAŞ’ı kim kurdu? Batı kurdu. Şimdi PYD’ye kim destek veriyor? Bunu niçin yapıyor? Güney sınırlarımızda terör örgütü kurarak, ülkemizin önü kesmek için. Seçim 2019’da olsaydı güya Türkiye’yi sarsacaklardı. Seçimler öne alındı. Bu da onların 2’nci bir oyununu bozmak için yapılan bir harekettir. Yoksa biz seçimlerin normal zamanda olmasını istiyorduk. Fakat bizi mecbur bıraktılar. Şimdi 24 Haziran’da seçim var. Sandıklı hazır mısın? Oyunu bozmaya var mısın?”

Programın sonunda 7 tesisin temeli atılırken, orman köylülerine kullandırılan Gelir Getirici Tür ve ORKÖY Kredi Sertifikaları ile 4 bin fidan dağıtımı da yapıldı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.05.2018 00:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-31 00:41:23

HAKLIDIR MECBUR KALDILAR CÜNKÜ OYLARI GÜNDEN GÜNE DÜSÜYOR 2019DA ÜC MiLYONA YAKIN SECMEN 18 i DOLDURUYOR GENGLERiN AKP YE OY VERMEYECEYiNi BiLiYORLAR ONUN iCiN MECBUR KALDILAR

Misafir Avatar
o üç milyon seçmenin içinde ak partili de çok 2018-05-31 01:41:23 @KECi COBANI

hiç merak etme. ak parti yine işi götürecek.

Beğenmedim! (24)
Avatar
Ahmet 2018-05-31 00:19:18

Ceplerde gaymak gibi, oldu tabiki sizlerinki . bizlerinki cep delik cepken delik be kardeşlik.

Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-05-31 12:39:53 @Ahmet

Atatürkün Eleni Karinte aşkı filme konu olmuştur.FILMIN ISMI Balkan Is Not Dead

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ATATÜRK’ÜN KADINLARI 2018-05-31 12:38:52 @Ahmet

https://tarihturklerdebaslar.wordpress.com/2014/03/26/ataturkun-kadinlari/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatürk şimon zwi nin okulunda okumuş*** 2018-05-31 09:49:32 @Ahmet

NE OLURSA OLSUN, ANINI YUNANLILARIN INGILIZLERIN ITALYANLARIN ELINDEN KURTARMIS YETMIYORMU?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
troller bosuna yirtinmayin Millet Tamam Dedi 2018-05-31 09:10:24 @Ahmet

artik degisim zamani Millet ittifaki Gümbür Gümbür geliyor Mitingler hep dolu millet artik akp ye elveda diyor Muharrem İnce Kırıkkale Mitingi - 30 Mayıs 2018 - HD https://www.youtube.com/watch?v=ZCFjREnKa1w Meral Akşener Afyon Mitingi - 28 Mayıs 2018 https://www.youtube.com/watch?v=u00DG-nI44k
E-Miting Sakarya - Cumhurbaşkanı Adayımız Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=I4ibEP_nVlc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-31 08:06:23 @Ahmet

veysel bey yalan söylüyor.eğer öyle olsaydı çok saygı değer ekonomist cumhur başkanımız çıkıpta şimdi seçime gitmek vatan hainliği olur demezdi.sayın karamollaoğlu bey şimdi seçime gitmezsek ülkeyi kim gelirse gelsin 15 yılda zor düzeltir demişti bunlar arşivlerde var.şimdi bırak bu ayaklarıda adam gibi seçim kampanyası yapın kim seçilirse vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mide bulandiriyorsun 2018-05-31 08:02:49 @Ahmet

bütün dünya size gülüyor, ne rezil insanlarsiniz. daha da konusuyor, nesin len sen?
insanlik onurunu bu kadar düsüren yavsak defol git artik.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajanidir ruh hastasiymis 2018-05-31 07:15:29 @Ahmet

http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-31 07:14:20 @Ahmet

Troller iyice salgirganlasti savunacak biseyleri kalmadigi icin acizlestiler feto usulu iftira ve foto montaj dahil her iftira var MUHARREM INCE BEY I CAMININ ICINDE BISIKLET LE FOTO MONTAJLAMISLAR Temel Karamollaoğlu Bey icinde foto montaj yapmislar eline raki bardagi montajlamislar bunu yapanlar olsa olsa şeytanın hizmetkarları olur bir MUSLUMAN IFTIRA ATMAZ GUNAH OLDUGUNU BILIR BIR BAYANA HAKARETTE BULUNMAZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajanidir ruh hastasiymis 2018-05-31 07:13:20 @Ahmet

http://www.yenimesaj.com.tr/riza-nurun-iftiralari-ve-ataturk-makale,12017673.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 07:12:14 @Ahmet

"Atatürk bu ülkeye ne yaptı ki?" diyenlere cevap olması dileğiyle.. "Atatürk'ün icraatları." https://www.youtube.com/watch?v=SutoSRVUYos Muhsin Yazıcıoğlu Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler https://www.youtube.com/watch?v=PUADE_Tc00E

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatürkün ibneliği halk tvde ifşa olacaktı 2018-05-31 05:51:38 @Ahmet

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile
cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi.
Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "şu belgeyi görüyor musunuz, bu belge sizin amca oğlunuz, Ahmet Mehmet değil, sizin amca oğlunuz, Vedad Uşaklıgil", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
atatürk şimon zwi nin okulunda okumuş 2018-05-31 05:51:15 @Ahmet

bunu ilber ortaylı da yazmış. gizli yahudilerin okulunda okuyan ibneye küfredene yahudi diyorsunuz!

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
siyonist USAKLARI 2018-05-31 05:36:39 @Ahmet

IYI PARTIYE VE CHP YE IKI GUNDEN BERI BELDEN ASARIYA SALDIRIYORLAR Milli Degerlerimize Milli Varliklarimiza Saldiriyorlar ATATURK E AGIR IFTIRA ATILIYOR INGILIZ AJANI NIN FESLI MASONLARIN YALANLARINI IFTIRALARINI YAZIP CIZIYORLAR ATATURK VATANDIR VATAN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
NOKTA 2018-05-31 05:29:32 @Ahmet

ATATÜRKE KÜFREDEN YA
RUM
YA İNGİLİZ
YA YUNAN
YA FRANSIZ
YA ERMENİ DÖNMESİ
YA GIZLI YAHUDİ

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ATAMIZIN IZINDEYIZ 2018-05-31 05:28:40 @Ahmet

İlk kez yayınlanıyor! Atatürk ve silah arkadaşları İzmir'e böyle girdi!
https://www.youtube.com/watch?v=uuqLhuD4jcw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İzmir...1922 2018-05-31 05:28:00 @Ahmet

https://www.youtube.com/watch?v=NrRHifKYSwI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ülkeyi atatürk denen müptezel ibne kurtarmadı 2018-05-31 04:40:01 @Ahmet

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
Erdoğan: Ne istediniz de alamadınız? 2018-05-31 04:21:23 @Ahmet

https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatan partili aydin votkayi cok kacirmis vah vahhh 2018-05-31 04:19:52 @Ahmet

Vatan partili aydin dede votkayi cok kacirmis bir saat sonra @52
Vatan partili aydin dede votkayi cok kacirmisin iki gunden beri belden asariya AHLAKSIZCA ATATURK e agir iftiralarda bulunuyorsun Ingiliz ajanlarinin fesli masonlarin iftiralarina yapismisin sana yaziklar olsun Meral Hanim a da agza alinmaycak hakaretler ediyorsun SIYONIST USAGI VATAN HAINI SEY EDEPLI OL BE SENI KIM BU SEKIL ORTALIGA SALDI BU CESARETI NERDEN ALIYORSUN ? acizlige gerek yok AHLAKLI OL

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetö cehape el ele 2018-05-31 04:11:57 @Ahmet

17-25 Aralık sürecinin hemen sonrası Pensilvanyada saklanan FETÖ elebaşının içeriğinde beddua olan cümlelerine ilişkin ‘Ne hissettiniz? sorusuna ise İnce şu skandal cevabı veriyordu: ‘Canı yanmış birinin, kendini aldatılmış hisseden birinin müthiş bir feryadını hissettim.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
akp israfta sinir tanimiyor 2018-05-31 03:58:54 @Ahmet

basbakana ortulu odenek Cumhurbaskanina Ortulu Odenek denetleyen yok
sorumsuz Cumhurbaskanimiz icin neden ortulu odenek ongoruldu ???
1150 odali Saray yetmedi birde Marmaris de 300 odali saray kac tane ucak bi yigin araba bi yigin koruma Saray a bi yigin Hizmetci say say bitmez yeter yahu yeter kemerleri SIKIN DINIMIZDE ISRAF GUNAHTIR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy Bakan Eroğlu Bey 2018-05-31 03:54:53 @Ahmet

16 senede Milli Varliklarimizi sattiniz yer alti madenlerimize kadar cogu yabancilarin eline gecti IMFY BORCU ODEDIK DIYORSUNUZ DA MILLI VARLIKLARIMIZI 60 Milyar a veya 70 MILYAR Dolara satmadinizmi ??? AKP iktidara geldiginde dış borcumuz 129.6 milyar dolardı
Simdi Dis Borcumuz 450 Milyar Dolar
yapilan sehir hastaneleri kopruler falan filan hazine garantili dolar bazinda borc kullananda oduycek kullanmayanda oduycek dolar arttikca ucretler artacak
avrupada hic kimse yaptigi yolla koprulerle ovunmez cunku bu devletin gorevi o kadar vergi odeniyor MILLET DE HIZMET BEKLIYOR
ciftci lik can cekisiyor bitti Hayvancilik can cekisiyor Millet Borc Bataginda Cogu Kirasini oduyemiyor Esnaf Desen onlarda Maddi SIKINTIDA SONUC ET I SAMANI BUGDAY I MISIR I COGU SEYI ITHAL EDIYORUZ DOLAR ARTTIKCA HERSEYE ZAM GELIYOR ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz emekli mutsuz memur mutsuz hepimiz mutsusuz insanlar borc bataginda yeter artik AKP ise israf ta sinir tanimiyor yazlik saray kislik saray

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatürkün kaymak gibi götüne de vedad yarağını 2018-05-31 01:37:44 @Ahmet

sokmuş. O günden beri cehape yalama oldu.

Beğenmedim! (5)
Avatar
IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?' 2018-05-31 00:25:03

Mal oglu mal millet ödedi, vergileri ile. IMF nin borcu ödendi baska bankaya daha cok borc yaptiniz. IMF verdigi paranin nereye harcandigini soruyordu, sorulmamasi icin IMF den kurtuldunuz.

Misafir Avatar
dağ senin götüne girsin ibine 2018-05-31 04:12:53 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

ulan meral akyener cehapenin oylarını bölecek kim korkar meralden

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-31 03:34:50 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

Troller iyice salgirganlasti savunacak biseyleri kalmadigi icin acizlestiler feto usulu iftira ve foto montaj dahil her iftira var MUHARREM INCE BEY I CAMININ ICINDE BISIKLET LE FOTO MONTAJLAMISLAR Temel Karamollaoğlu Bey icinde foto montaj yapmislar eline raki bardagi montajlamislar bunu yapanlar olsa olsa şeytanın hizmetkarları olur bir MUSLUMAN IFTIRA ATMAZ GUNAH OLDUGUNU BILIR BIR BAYANA HAKARETTE BULUNMAZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İSLAM'DA ÖLÜNÜN ARKASINDAN KÖTÜ KONUŞULMAZ 2018-05-31 03:33:19 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

Vatan partili aydin dede votkayi cok kacirmisin iki gunden beri belden asariya AHLAKSIZCA ATATURK e agir iftiralarda bulunuyorsun Ingiliz ajanlarinin fesli masonlarin iftiralarina yapismisin sana yaziklar olsun Meral Hanim a da agza alinmaycak hakaretler ediyorsun SIYONIST USAGI VATAN HAINI SEY EDEPLI OL BE SENI KIM BU SEKIL ORTALIGA SALDI BU CESARETI NERDEN ALIYORSUN ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SIYONIST USAKLARI 2018-05-31 03:32:14 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

IYI PARTIYE VE CHP YE IKI GUNDEN BERI BELDEN ASARIYA SALDIRIYORLAR Milli Degerlerimize Milli Varliklarimiza Saldiriyorlar ATATURK E AGIR IFTIRA ATILIYOR INGILIZ AJANI NIN FESLI MASONLARIN YALANLARINI IFTIRALARINI YAZIP CIZIYORLAR ATATURK VATANDIR ATATURK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
utanmaz vatan partili aydin 2018-05-31 03:31:19 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

sen ajanmisin ne nanesin VATAN HAINI OLDUGUN KESIN UTANMAZ AHLAKSIZ SEY UTANMADAN BIRDE PERINCEK E BAGIS KAMPANYASI REKLAMI YAPARKEN VATAN PARTISI ICIN ATATURKCU DIYORSUN YAZIKLAR OLSUN SANA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-31 03:29:44 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

SIYONIST USAKLARI IYI PARTIYE VE CHP YE IKI GUNDEN BERI BELDEN ASARIYA SALDIRIYORLAR Milli Degerlerimize Milli Varliklarimiza Saldiriyorlar ATATURK E AGIR IFTIRA ATILIYOR INGILIZ AJANI NIN FESLI MASONLARIN YALANLARINI IFTIRALARINI YAZIP CIZIYORLAR ATATURK VATANDIR VATAN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İSLAM'DA ÖLÜNÜN ARKASINDAN KÖTÜ KONUŞULMAZ 2018-05-31 03:28:32 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

kendisini savunamaz COK GUNAH vatan partili aydin dede bu ara sen sapittin akli dengen bozulmus Musluman iftira atmaz gozunle gordun mu ??? ayni feto gibi iftira atiyorsun sen fetocumusun yoksa ajanmisin ??? ATATURK E IFTIRA ATTTIGIN ZAMAN BIZLER ATATURK UN DEGERINI DAHA COK ANLIYORUZ KAPITO CHP NIN IYI PARTININ OLMUS ATAMIZIN UZERINE SENI KIM SALDI ????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatürk türkiyeyi kurtarmadı 2018-05-31 02:35:22 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş.
ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim
cehape hainlerin toplandığı bir partidir
atatürk de hainlerden biriydi
1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti
İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu
sözde almanlar yenilince yenik sayıldık
nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti
istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır
lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
cehape halkçıysa 2018-05-31 02:16:51 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

milletvekili maaşlarını asgari ücretin 4 katına eşitleyeceğiz diye bir vaadde niye bulunmuyorlar, milletvekili emekliliğini kaldıracağız diye vaadde bulunmuyorlar

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
amına kodumun 2018-05-31 01:36:35 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

Ecevit zamanında millet niye ödeye ödeye bitiremedi o borcu da bu hükümet zamanında bitti.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'***** 2018-05-31 01:14:56 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

Millet , devlet görevlerini yerine getirsin diye vergi veriyor , bunlar harvurup harman savuruyorlar bu yetmiyormus gibi yüz milyarlarca dolar borc ediyorlar , nasil olsa gariban halkin baska olanagi yok kuzu kuzu ödüyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-05-31 00:55:53 @IMF’YE BORCU KİM ÖDEDİ?'

Millet faturayi ödüyor bunlar agalik havasunda !

Beğenmedim! (1)
Avatar
52 2018-05-31 01:02:51

hangi batı seçim kararını ilk isteyen ve söyleyen bahçeli idi yani ortağınız şimdi dış ve yabancı güçler deyip kendinizi kandırın bu millet her şeyin farkında bu yüzendir ki sandığa gömüleceksiniz bundan adım gibi eminim **sizlere yüce divan yolu göründü bir kez olsun 16 senenin hesabını vereceksiniz bundan güzel ne olabilir ---*

Misafir Avatar
salağa bak 2018-05-31 01:50:30 @52

bahçeli söyleyince batının hiçbir etkisi olmuyor yani, bahçelinin canı mı sıkıldı da değişiklik olsun diye erken seçim istedi? getirmeye çalıştığın açıklamayı sikeyik

Beğenmedim! (3)
Avatar
D 2018-05-31 00:37:49

Yok ya siz istemeyeceksinizde olacak vay be nede güzel kıvırıyorsun kıvır yavrum kıvır bizde inandık

Misafir Avatar
kıvırmak deyince en başta cehape gelir 2018-05-31 01:40:36 @D

muharrem bir gün önce mitingde söylediğinin ertesi gün tam tersini söylüyor

Beğenmedim! (5)
Avatar
D 2018-05-31 00:41:06

Sen dış borçtan bahsetsene delik büyük yama küçük geliyor beyim .ondan bahset uçurumun ucundayız onu bir açıkla.

Misafir Avatar
delik büyük mü 2018-05-31 01:49:05 @D

o kadar parasız kalıp götünü mü sattın da delik büyüdü

Beğenmedim! (5)
Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-31 01:20:27

Yuh derler adama. 16 yıldır iktidarsınız. İsraf ekonomisi uyguladınız Vatandaşı enflasyon canavarına teslim ettiniz. Sonra mecbur kaldık mağdurum da mağdurum da mağdurum edebiyatı. Yolun sonuna geldik. Milli irade metanetle seçimi bekliyor Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi sandığa gömeceğiz sıkıldık artık tamam

Misafir Avatar
he amına koyyim he 2018-05-31 01:39:31 @TAMAM GARİ SIKILDIK

Ecevit zamanında enflasyon yüzde bir bile değildi, bu hükümet gelince enflasyon fırladı sanki. Cehape gelse ekonominin anasını siker Tayyibi mumla ararsınız.

Beğenmedim! (3)
Avatar
De 2018-05-31 03:47:09

Bana küfür edene cevabımdır . Aynı layık senin için misaliyle iade ediyorum güle güle kullan Koç'um yarasın sana .

Misafir Avatar
atatürk denen müptezel ibne türkiyeyi kurtarmadı 2018-05-31 04:44:03 @De

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetö cehape el ele 2018-05-31 04:14:01 @De

17-25 Aralık sürecinin hemen sonrası Pensilvanyada saklanan FETÖ elebaşının içeriğinde beddua olan cümlelerine ilişkin ‘Ne hissettiniz? sorusuna ise İnce şu skandal cevabı veriyordu: ‘Canı yanmış birinin, kendini aldatılmış hisseden birinin müthiş bir feryadını hissettim.

Beğenmedim! (0)