banner87

Bakan Fakıbaba: Bu ittifak sadece CHP ve İYİ Parti arasında olmayacak

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba, CHP'li 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye katılmasına ilişkin, "Bence bu ittifak sadece CHP ve İYİ Parti arasında olmayacak, yarın başka şeylerin çıktığını da göreceğiz" dedi.

Bakan Fakıbaba: Bu ittifak sadece CHP ve İYİ Parti arasında olmayacak

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba, CHP'li 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye katılmasına ilişkin, "Bence bu ittifak sadece CHP ve İYİ Parti arasında olmayacak, yarın başka şeylerin çıktığını da göreceğiz" dedi.

22 Nisan 2018 Pazar 20:19
Bakan Fakıbaba: Bu ittifak sadece CHP ve İYİ Parti arasında olmayacak

Fakıbaba, Şanlıurfa'daki temasları kapsamında katıldığı bir taziye evi ziyareti sonrası gazetecilere, CHP'li 15 milletvekilinin İYİ Parti'ye katılmasını değerlendirdi.

Söz konusu katılımın başarı sağlamayacağını belirten Fakıbaba, şunları söyledi: "Türkiye'nin doğasından çıkan bir ittifak olmadığını değerlendiriyor ve inanıyorum. Neticenin başarılı olacağına inanmıyorum bir defa doku uyuşmazlığının olacağını görüyorum. Bence bu ittifak sadece CHP ve İYİ Parti arasında olmayacak, yarın başka şeylerin çıktığını da göreceğiz. Netice ne olursa olsun Allah'ın izniyle Sayın Cumhurbaşkanımız yeni sistemin, yeni Türkiye'nin başında biz onu lider olarak göreceğiz, Türk halkı böyle istiyor."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.04.2018 21:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cancan 2018-04-22 20:22:34

Fakı babaaaaa faka bastın fakyu

Misafir Avatar
fakibaba fakibaba koyun kuzu fiyatlari 2018-04-22 22:01:29 @Cancan

secimden sonra dolar bazindan zamlanirmi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-04-22 22:00:41 @Cancan

birileri ŞAH MAT oldu vah vahhh

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2018-04-22 21:21:09 @Cancan

Metin Feyzioğlu'ndan Erken Seçim Yorumu / Erken Seçim Kararının Sebebi Ne?
https://www.youtube.com/watch?v=dP3B8pttD9E

Beğenmedim! (0)
Avatar
M.altun 2018-04-22 20:38:36

2019 secimini 2018 hazirana çekmek Normal; İttifak yapmak Anormal mi.. Ben Anlayamadım Anlayan varsa lütfen Anlatsın Bana

Misafir Avatar
hep bana hep bana rabbena 2018-04-22 20:54:13 @M.altun

olmaz demi ?? akp olmuyor hep sana hep sana olmaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
fakibaba akp mhp cok uyumlu sanki 2018-04-22 20:53:10

bahceli erdogan a neler diyordu unuttunuzmu ??

Avatar
Remzi 2018-04-22 21:25:57

Ulan artik halk sizin yalanlarinizdan, dini duygu sömürülerinizden bikti. CHP ve iYi Parti iyiki birlikte hareket ediyorlar. ATATÜRK ilke ve inkilaplarina ve demokrasiye ancak ve ancak bu iki partinin hareket etmesi ile olur. Ufukta 6 ok ve Günes var. Uyanin eyyyy Millet!

Avatar
Trabzon 61 2018-04-22 21:52:00

Kılıçtaroğlu fena carptı.sahte dünya lideri şaşırdı kaldı

Avatar
doku 2018-04-22 22:03:15

akp mhp doku uyusuyor chp iyi uyusmuyor hadi ordan derler mualefet 16 senelik akp yi bu secimde devirecek türkiye degisime hazir millet akp den kurtulmak istiyor .

Avatar
nedin mert 2018-04-23 01:00:14

yürü git millete ne oldugu belli olmıyan eti yedrdin saman dışarıdan geliyor şeker fabrikalarını sattın köpekligin sonu yok havla dur

Avatar