Bakan Fakıbaba'dan 'deli dana' iddilarına cevap

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba, ithal edilen etlerdeki deli dana hastalığı iddialarına, "2011 haberlerini manşetten veriyorsunuz. Etleri ben yiyorum, o etleri alıyorum. Onun için bütün vatandaşlarım çok rahat olsun" diyerek cevap verdi.

Bakan Fakıbaba'dan 'deli dana' iddilarına cevap

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba, ithal edilen etlerdeki deli dana hastalığı iddialarına, "2011 haberlerini manşetten veriyorsunuz. Etleri ben yiyorum, o etleri alıyorum. Onun için bütün vatandaşlarım çok rahat olsun" diyerek cevap verdi.

28 Mayıs 2018 Pazartesi 20:16
Bakan Fakıbaba'dan 'deli dana' iddilarına cevap

Fakıbaba, Şanlıurfa Belediyesi ile GAP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığının birlikte hazırladığı “Hayvan Borsası” projesinin imza töreninde yaptığı konuşmada, 81 ile hizmet edildiği gibi Şanlıurfa’ya da güzel hizmetler kazandırdıklarını söyledi.

Hayvan borsasının kentte istihdamı artıracağını ifade eden Fakıbaba, “Benden önce sayın bakanımız Faruk Çelik zamanında besi organize sanayi bölgesi vardı. Seçim öncesi onun üst yapı temelini atacağız.103 dönümde Et ve Süt Kurumunun Türkiye’deki en önemli yatırımını gerçekleştirmiş olacağız. İsot ve fıstık fabrikasını, fıstık lisanslı depoculuğu, Türkiye’nin en modern il tarım müdürlüğünü ve 8 ilçede kötü durumda olan ilçe tarım müdürlüklerini değiştireceğiz.” diye konuştu.

Fakıbaba, AKP’nin daha çok yapacağı işler olduğunu dile getirerek, şöyle devam etti:

“Hükümetin yaptığı hizmetleri bir çırpıda söylemek mümkün değil ancak her programda, işte tarım bakanlığı bunu yaptı ve yapmaya devam ediyor. Sağlık Bakanlığı bunu yaptı ve yapmaya devam edecek. Ulaştırmada böyleyiz, kültürde böyleyiz, artık göreceksiniz her programda bir bakanlıkla ilgili kitapçık olacak. Başkaları hep konuşuyor ama AK Parti yapıyor. Biz yaparız. Yapmak için, hizmet için halka hizmetkarlık için gelmişiz. Biz şov yapmayız, biz icraat yaparız.

İTHAL EDİLEN ETTE “DELİ DANA HASTALIĞI” İDDİASI

Fakıbaba, AKP’nin hizmet partisi olduğunu vurgulayarak, şöyle konuştu:”Bazı gazetelere bakıyorum, 2011 yılında şüpheli hastalıklı et getirmişler’ diyorlar. Dar gelirli kardeşlerim o eti almasın diye hastalık bahane ediyorlar. Allah var, siz AK Parti’yi veya Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığını vurmak için 2011 haberini bugünmüş gibi vatandaşa anlatıyorsunuz. İnsan biraz vicdanen rahatsız olmaz mı, bu nasıl bir olaydır? Bırakın garibanlar et yesin 29 liraya. Siz daha önce iktidar olmadınız mı, niye fakir fukarayı düşünmediniz, niye dar gelirlileri düşünmediniz? Hala kalkmışsınız fakir fukara, gerçekten dar gelirli vatandaşım et almaması için ona göz koymuşsunuz. 2011 haberlerini manşetten veriyorsunuz. Etleri ben yiyorum, o etleri alıyorum. Onun için bütün vatandaşlarım çok rahat olsun. Biz bir çığır açmışız ve bu çığır Allah’ın izniyle devam edecek. Bizim adımız Adalet ve Kalkınma Partisidir, hizmet partisidir. Öyle lafla değil, şovla değil, biz işle dualar alıyoruz.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 20:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP ADAM OLSA 2018-05-28 20:22:39

yalancının taaaaaaaa............sına .........yımmı.yalancı nöker

Misafir Avatar
bu deli dana ne diyor? 2018-05-28 23:28:53 @AKP ADAM OLSA

ithal ettikleri domuz etlerini mi yiyor bu? Ne demek istiyor anlasilmadi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
CHP'nin yeni seçim şarkısı ARTIK TAMAM 2018-05-28 23:02:11 @AKP ADAM OLSA

https://www.youtube.com/watch?v=1KN8l4_5YfE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyy fakibaba 500 Ton Domuz Eti kime yedirildi 2018-05-28 22:46:30 @AKP ADAM OLSA

Moldava'dan alınan 500 Ton Domuz Eti kime yedirildi / Hasan Aydin
https://www.youtube.com/watch?v=KN3566Agz5U

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Askerimizin yemeğinden at eti çıktı 2018-05-28 22:45:07 @AKP ADAM OLSA

https://www.youtube.com/watch?v=7IgIcHIdGzU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-28 21:16:55 @AKP ADAM OLSA

Bir bakanin bu kadar dip yaptigi görülmemistir bu kadar ciddiyetsizlik ile bir aciklama yapan bakanin o makamda oturmasindan hicap duyuyorum. Ama a ka pe lilerden fazla bir seyler beklenmemeli.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy fakibaba onu bunu birak da millette 2018-05-28 21:16:54 @AKP ADAM OLSA

hesap ver akp oncesi TURKIYEDE HAYVANCILIK IYIYDI NELER YANLIS YAPTINIZ VE HALA YAPIYORSUNUZ ???? Tarim i Hayvanciligi neden ulkemizde desteklemiyorsunuz gidip baska ulkelere para kazandiriyorsunuz milletimizi ciftcimizi desteklemiyorsunuz ayip be ayip yaziklar olsun almanyada bile et daha ucuz millet almanyaya gelip et daha ucuz diye almanyadan turkiyeye pazarlamayi arastiriyo

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AGA BIZLEN 2018-05-28 21:12:18 @AKP ADAM OLSA

egleniyo

Beğenmedim! (0)
Avatar
eyyy fakibaba fakibaba moldovadan 500 ton 2018-05-28 20:36:33

domuz eti ithal ettin mi ???

Misafir Avatar
akpli vatandaş 2018-05-28 21:59:14 @eyyy fakibaba fakibaba moldovadan 500 ton

bu adamın resmini görünce ne hissediyorsun ,düşüncen nedir.banene deme şansın yok çünkü masa ya yemek için oturdugunda önüne geleni yiyor ve sevdiklerine çocuklarına yediriyorsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-28 21:18:47 @eyyy fakibaba fakibaba moldovadan 500 ton

etmistir ve onu da yemistir. Bunlarin dinleri imanlari para, aralarinda bir tane milyoner olmiyani gösteremezsiniz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-05-28 20:48:24

bu bakanın anlatığı bana anap zamanında çernobil patladıktan sonra radyassonlu çayları içen anaplı bakanı hatırlattı **evet yalan dolan ve kandırmaca tahrihe karışan bir anap partisi emin olun akp nin de akibeti aynı oluca yani tarihe karışacak anap denen partiyi nasıl kötü anılıyorsa bu akp de farklı olmıyacak bence tam komedyen olcak adamı bakan yapmışlar

Avatar
58 2018-05-28 20:40:40

sen cok yasa hic gulesim yoktu turkiye son yillarda sadece betona yatirim yapti koruler avmmeler avrupada bir lider cikipta biz kopru yaptik gibi sozler soylemesi mumkun degil kimsede partici degildir secer ve bakar issizligi cozerse alim gucunu artirirsa ikinci secilme sansi olur yoksa emekli bizde saksakci cok olurum diyor kimse kimse icin olmez ama yalakalik

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-28 20:50:20

O ETLERI SEN YERSEN YE FAKAT BU SORUNLU ETLERI ITHAL ETMEKLE SUC ISLEDINIZ. INSAN SAGLIGINI NE ZAMAN DUSUNDUNUZKI .

Avatar
Allah insanı urfalı etmesin. 2018-05-28 20:45:30

Ben şahsen Urfa'lı olmaktan utanıyorum.

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-28 20:49:31

Yalancılıkta sınır tanımıyor. Vatandaş olarak rahatsız oluyorum.

Avatar
serdar 2018-05-28 20:50:38

bu iş radiyosyonlu çaya benzedi huylandım uçuz etin yahnisi yavan olurmuş