Bakan Gül: AKP'den sonra devletle millet kucaklaştı

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, “Devlet AK Parti’ye kadar millete şaşı ve uzaktan bakıyordu. AK Parti’den sonra devletle millet kaynaştı, kucaklaştı, el ele tuttu çünkü hükümet milletin hükümeti oldu" dedi.

Bakan Gül: AKP'den sonra devletle millet kucaklaştı

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, “Devlet AK Parti’ye kadar millete şaşı ve uzaktan bakıyordu. AK Parti’den sonra devletle millet kaynaştı, kucaklaştı, el ele tuttu çünkü hükümet milletin hükümeti oldu" dedi.

06 Haziran 2018 Çarşamba 22:52
Bakan Gül: AKP'den sonra devletle millet kucaklaştı

Gül, Gaziantep'in Araban Belediyesince Elif Mahallesi'nde verilen sokak iftarında, devletin bölgeye ve ilçeye yaptığı yatırımlardan bahsetti. AK Parti’den önce devlet ile millet arasında bir sorun olduğunu belirten Gül, “Devlet AK Parti’ye kadar millete şaşı ve uzaktan bakıyordu. AK Parti’den sonra devletle millet kaynaştı, kucaklaştı, el ele tuttu, çünkü hükümet milletin hükümeti oldu" diye konuştu.

Bakan Gül, Türkiye’nin her alanda her yıl büyümeye devam ettiğini ve bunun gözle görülür düzeyde olduğunu vurgulayarak, yatırımların ve istikrarın devam edeceğini ifade etti.

'BU ÜLKEYE BARIŞ, HUZUR, MUTLULUK GETİREREK DEVLETİN BAŞINI DİK TUTTUK'

Türkiye’nin kendi vatandaşına her alanda destek çıktığını ve onların refah seviyesini yükselttiğini dile getiren Gül, şunları kaydetti: "Eskiden milletten alınan vergiler dışarıya borç olarak veriliyordu, faize giderdi bu milletin emekçisine, çiftçisine gitmezdi. Şimdi ise çiftçiye gübre ve mazot desteği veriyoruz.  Bakın yarın emekliye bayram ikramiyesi vereceğiz. Çiftçimizin, emeklimizin, işçimizin yanında olmaya devam edeceğiz. Peki 16 yılda bu nasıl oldu. AK Parti petrol mü buldu? Doğalgaz mı buldu? Hayır. Biz var olan bütün kaynakların milletin hizmetine verdik ve bunun için büyüdük. Biz sadece bu aziz millete hizmetkar olmaya talip olduk. Biz bu ülkeye barış, huzur ve mutluluk getirerek bu devletin başını dik tutuk. Yeter mi, yetmez tabii ki daha fazlasını yapacağız."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.06.2018 22:58
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-06-06 23:32:03

sayın bakan millet değil ama akp ve sizler fetöyle çok güzel kaynaşmıştınız sanırım tayip bey bile fetö liderine davette bulunmuştu yani televizyonlarda gördüklerimiz böyle idi ha milletimiz canın dan bezdiren akp ve fetö igi doğrusu böyle demeniz gerekidi

Misafir Avatar
yalanını dikim gargamel 2018-06-07 08:14:31 @52

ne zaman kucaklaştım sizinle ben halkım öyle bir şey olmadı siz masonlarla ve fahişellllerle kucaklaştınız.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atanızın ibneliği dünyaca bilinmekte 2018-06-07 01:28:05 @52

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...” Lord Kinross da Ataturk: A Biography of Mustafa Kemal (1965) adlı kitabında Atatürkün genç erkeklerle ilişkiye girdiğini yazmıştır (sayfa 21)

Beğenmedim! (3)
Avatar
Millet İttifakı 2018-06-06 23:35:23

Gümbür Gümbür geliyor

Misafir Avatar
o ses gümbürtü değil 2018-06-07 01:30:00 @Millet İttifakı

Ossuruk sesi

Beğenmedim! (5)
Avatar
toprak 2018-06-07 00:54:10

çok güldüm.kımlerle kucaklaştığınızı biliyoruz.

Misafir Avatar
ulan seçimlerde cemaatle ittifak yaptık diyen 2018-06-07 01:29:33 @toprak

Sizin cehape değil miydi? FETÖnün hükümetle arası açılınca Cehape birden FETÖcü oldu (ki zaten ikisi de ABD uşağı, aralarındaki ilişki büsbütün ortaya çıktı)

Beğenmedim! (2)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-07 02:57:22

16 yıldır iktidarsınız israf ekonomisi uyguladınız ve vatandaştan uzaklaştınız proje partisi akepe yi ve yancıları mhp-bbp sandığa gömeceğiz

Avatar
D 2018-06-07 03:54:27

Ata'mıza küfürden bu akıldan noksan kişiliksize .Size küçükken fena canını yakmışlar çocuğum belliki içinde kalmış bizimde yedi ceddimiz aynı şeyi sana yapmış olacakki bu kin nefreti içinde barındırmışın . sana ne yapmışlar bilememde şunu diyorum Allah senin belanı versin piskopat aynen bunları sana mişli mıslı iade ediyorum yarasın güle güle kullan .

Avatar
ÜLKÜCÜ 2018-06-07 02:55:39

Biz Bozkurtlar hiç bir zaman Akkurt olmayacağız, oyumuz MHP ye ve Cumhurbaşkanı adayımız Sn Meral Akşener Bacımız.

Avatar
Lalah 2018-06-07 02:37:53

Aha bi lalah daha. Bunların beyinleri kıçlarındamı?

Avatar
LAZ 2018-06-07 07:59:47

Devletin basini deyil dik tutmak devleti hic ettiniz molla duzeni kurdunuz ..bunu akli olan kabul etmez .......resmen insanlari boldunuz .........utanmadan konusmayin be .........hala feto ile isbirligi icerisinde siniz bunu iyi ortuyorsunuz .......temenniniz bu ulkedeki cogunluyun uyanmasi uyanirmi bilemem ama uyanmazsa dahada uyanmaz