banner87

Bakan Gül: Atilla davası Türkiye'nin egemenliğine saldırıdır!

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, ABD'deki Hakan Atilla davasında jürinin kararıyla ilgili olarak, "İsnat edilen fiillerin uluslararası hukuk bağlamında hukukiliği tartışmalıdır" ifadesini kullandı. Gül, "Bu süreci, Türkiye'nin yargılama yetkisine, egemenliğine saldırı olarak değerlendiriyor ve kabul etmiyoruz" dedi.

Bakan Gül: Atilla davası Türkiye'nin egemenliğine saldırıdır!

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, ABD'deki Hakan Atilla davasında jürinin kararıyla ilgili olarak, "İsnat edilen fiillerin uluslararası hukuk bağlamında hukukiliği tartışmalıdır" ifadesini kullandı. Gül, "Bu süreci, Türkiye'nin yargılama yetkisine, egemenliğine saldırı olarak değerlendiriyor ve kabul etmiyoruz" dedi.

04 Ocak 2018 Perşembe 16:53
Bakan Gül: Atilla davası Türkiye'nin egemenliğine saldırıdır!

ABD'nin İran'a yönelik yaptırımlarını deldiği iddiasıyla tutuklanan iş adamı Rıza Sarraf'ın tanık olarak ifade verdiği davada, 5 ayrı suçtan suçlu bulunan eski Halkbank Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Hakan Atilla davasını değerlendiren Gül, "İsnat edilen fiillerin uluslararası hukuk bağlamında hukukiliği tartışmalıdır" dedi.
Gül, "ABD'nin iç hukukundan kaynaklanan bir durumun yabancı bir ülke vatandaşı için uygulanması hem yargılama yetkisi bağlamında hem de fiilin suç vasfı taşıyıp taşımadığı konusunda açık şaibe oluşturmuştur" diye konuştu.

"Bu süreci, Türkiye'nin yargılama yetkisine, egemenliğine saldırı olarak değerlendiriyor ve kabul etmiyoruz" diyen Gül, "Terör örgütünün hazırladığı, sürdürdüğü bir süreci kabul edenler, hukuka değil terör örgütüne destek vermektedirler. Türk yargısı ve hukuk düzenine de bir saldırı niteliğindeki bu karar ve sürecin kabul edilmeyeceği aşikardır" ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Peki hirsizlarin 2018-01-04 17:02:04

hic mi kabahati yok

Avatar
Okur 2018-01-04 17:15:53

Dikkat ettiniz mi? Hukukuligi yoktur diyemiyor; tartismalidir diyor

Avatar
Halkın sesi 2018-01-04 17:47:57

Türkiyedeki gibi yandas bir yargımı arzuluyordunuz Amerikada. Atilla diyorki 269 gündür esimi cocugumu görmedim diye. Ama söyleyin üzülmesin. Ve yalnız degil. Cünkü Türkiyedede sırf iktidara muhalif diye yüzlerce gündür esini cocugunu ailesini göremeyenler var. Akp'lilerin suc ve günah isleme özgürlüklerinin yanında birde tutuklanmama ve yargılanmama özgürlükleri var.

Avatar
Y 2018-01-04 18:11:11

S..KTİR deyyus,16 sendir TÜRK VATANIMIZDA EGEMENLIKMİ KALDI ..?? NE EGEMENLİĞİNDEN ..bahsediyorsun..?? Deyyus..çıkmış angırıyor,serseri ya bunlar ,olursan içeridesin ya fetöcüsğn ,ya terörist ,yada tayyip nin şahsına HAKARETEN bıktık lan sizden tam 16 sene kan ağlayınız eşolueşşekler TANRI BELÂNIZI VERSİN yatacak KODESTE milyonlarca,milyonlarca dolar hepiniz RÜŞVET ALDINIZ TÜRK VATANIMIZA İHANET ETİNİZ geversin kodese DİLERİM TANRIDAN Hükümet ,devlet deyişinde hepiniz taaa BAŞTAKİNDEN ÇAYCINIZA KADAR bütün akp tili DEYYUSLAR hepiniz tutuklanır kodesden ..Leşiniz çıkar şerefsizler .

Avatar
Y 2018-01-04 18:12:17

S..KTİR deyyus,16 sendir TÜRK VATANIMIZDA EGEMENLIKMİ KALDI ..?? NE EGEMENLİĞİNDEN ..bahsediyorsun..?? Deyyus..çıkmış angırıyor,serseri ya bunlar ,olursan içeridesin ya fetöcüsğn ,ya terörist ,yada tayyip nin şahsına HAKARETEN bıktık lan sizden tam 16 sene kan ağlayınız eşolueşşekler TANRI BELÂNIZI VERSİN yatacak KODESTE milyonlarca,milyonlarca dolar hepiniz RÜŞVET ALDINIZ TÜRK VATANIMIZA İHANET ETİNİZ geversin kodese DİLERİM TANRIDAN Hükümet ,devlet deyişinde hepiniz taaa BAŞTAKİNDEN ÇAYCINIZA KADAR bütün akp tili DEYYUSLAR hepiniz tutuklanır kodesden ..Leşiniz çıkar şerefsizler .

Avatar
hangisine inanalim 2018-01-04 19:03:04

bu devlet yetkilileri hepsi cihaciymis yalanciymis biri diyor bizimle ilgisi yok biri diyor turkiyenin egemenlidir yahu parayi mali mulku calan sizsiniz ne ilgisi var turkiyenin egemenliyiynen gemiler ucaklar yatlar katlar dunyayi aldiniz sucu turkiyenin egemenliyine yuklediniz yani cezasini alka cektiriyorsunuz Allah sorsun sizden ha sizin inandiginiz Allah deil bizim inandigimiz Allah sorsun ki tarafsiz olsun

Avatar