banner80

Bakan Gül'den 'Menbiç' açıklaması

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, Suriye’de ana omurgasını YPG’nin oluşturduğu Suriye Demokratik Güçleri’nin (SDG) kontrolünde bulunan Menbiç konusunda ABD ile yürütülen görüşmelere ilişkin açıklama yaptı.

Bakan Gül'den 'Menbiç' açıklaması

Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, Suriye’de ana omurgasını YPG’nin oluşturduğu Suriye Demokratik Güçleri’nin (SDG) kontrolünde bulunan Menbiç konusunda ABD ile yürütülen görüşmelere ilişkin açıklama yaptı.

02 Haziran 2018 Cumartesi 00:53
Bakan Gül'den 'Menbiç' açıklaması

Gül, "4 Haziran'da ABD ile bir görüşmemiz olacak, Münbiç ile yol haritası hususunda. Bölgemizdeki bu konuyla alakalı tüm gelişmeler dikkatle takip ediliyor. Geçen hafta yapılan Milli Güvenlik Kurulu'nda da bu konular konuşuldu. Bu konuda ABD ile yapıcı ve karşılıklı çıkarları koruyacak şekilde gerekli adımların olacağına inanıyoruz. Suriye meselesinin çözüme kavuşturulacağı bir aşama olacaktır" diye konuştu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 01:14:51

Milli Savunma Bakanına ne oldu ? Hastamı? Adalet Bakanı açıklama yapıyor. Her önüne gelen her konuda açıklama yapıyor. Bak büyük abin abd ve yandaşınız israil kızar sonra size. Yersiniz fırçayı veya yersiniz sonra beyzbol sopasını. Proje partisi olduğunuzu dünya alem biliyor. Seçim kokan ve oy devşirmek için hareketler bunlar. Adalet Bakanı hain çetebaşı feto'yu nasıl istendi onu açıklaması gerekir. Herkes işini yapsın.

Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-02 13:47:36 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

ATATÜRKÜN KADINLARI
https://tarihturklerdebaslar.wordpress.com/2014/03/26/ataturkun-kadinlari/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anketler ve gerçekler nikli 2018-06-02 13:46:53 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

o anket sirketleri hangi partiye yakin ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
: 2018-06-02 13:45:28 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Meral Akşener: Biliyorsunuz Erdoğan BOP Eşbaşkanı ve İsrail Cesaret Madalyası Var
https://www.youtube.com/watch?v=YhWMqqoFVNI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 13:44:46 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

https://odatv.com/erdogan-bu-fotografi-paylasti-ama-arkalarda-bakin-neler-oldu-28051856.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur ATATURK TARAFINDAN 2018-06-02 13:43:52 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

HAINLIKLE SUCLANMIS BIRI INGILIZLERIN MAVI KITABI GIBI RIZA NUR KITABIDA BRITISH MUSEUM DAN TUREME

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 05:11:12 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

1 Kasım Seçimleri
Ak Partinin oy oranı: %49,5

Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı
Andy-AR %43,7
KONDA %41,7
A&G %47,2
Gezici %43,0
Metropoll %43,3
ORC %43,3

En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-02 04:06:59 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
52 2018-06-02 01:15:03

bende diyorum ki abd ile işbirliği yapmak suriyeyi 3 parçaya bölmek demektir ve görün öylede olucak nedenmi gayet basit ordaki teröristler için abd kara gücüm diyor ve ayrıca 100 lerce tır silah ve mağışlarını ödüyor abd bu yüzdende abd yle iş birliği yapılmaz **en doğrusu rusya iran ırak ve suriyeyle iş birliği içinde olmaktır yani sonra tekrar kandırıldık demekten iyidir ben vatandaş olarak bunun farkındaysam yönetenler ne yapmaya çalışıyor

Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 05:12:12 @52

1 Kasım Seçimleri

Ak Partinin oy oranı: %49,5


Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı

Andy-AR %43,7

KONDA %41,7

A&G %47,2

Gezici %43,0

Metropoll %43,3

ORC %43,3


En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-02 04:07:17 @52

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 01:16:35

Proje partisi akepe yi ve yancıları mhp-bbp gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 05:12:38 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

1 Kasım Seçimleri
Ak Partinin oy oranı: %49,5

Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı
Andy-AR %43,7
KONDA %41,7
A&G %47,2
Gezici %43,0
Metropoll %43,3
ORC %43,3

En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-02 04:07:38 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (1)
Avatar
Firat 2018-06-02 02:34:13

Siz dinciler ne namusuz asagilik bir illetsiniz,

Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 05:13:11 @Firat

1 Kasım Seçimleri
Ak Partinin oy oranı: %49,5

Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı
Andy-AR %43,7
KONDA %41,7
A&G %47,2
Gezici %43,0
Metropoll %43,3
ORC %43,3

En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tek mualefet 2018-06-02 05:05:38

akp denen en hilakar hilleci hülleci bir partiyi haber yapma bu din simsrlari türkiyeyi satti yeter milletin burunda geldi milllet isigi gördü akp bu secimde gidiyor yeterki bu hilekarlarin hirsizlarin oyunlarunu bozun tüm pilanlari hdp yi baraj alti yapmak

Misafir Avatar
anketler ve gerçekler 2018-06-02 05:13:28 @tek mualefet

1 Kasım Seçimleri
Ak Partinin oy oranı: %49,5

Seçimden hemen önce yayınlanan anketlere göre Ak Partinin oy oranı
Andy-AR %43,7
KONDA %41,7
A&G %47,2
Gezici %43,0
Metropoll %43,3
ORC %43,3

En yakın sonucu veren A&G (Adil Gür) bu seçim için ne diyor? Erdoğan ilk turda seçilecek, Cumhur ittifakı mecliste çoğunluğu oluşturacak. Siz de bunun üzerine adama yandaş diyorsunuz hıyarzanlar.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ATATÜRK E KÜFREDEN O.ÇOCUĞUNA CEVAP 2018-06-02 09:49:44

YURT GAZETESİ ATATÜRKE HAKARET EDEN VELEDİ ZİNALARININ YAZILARINI YAYINLADIĞININZ İÇİN YURT GAZETESİ OLARAK ASLINDA SİZLER ATATÜRK DÜŞMANISINIZ NE PKK LI GAZETELER NEDE FETÖCÜLER BU KADAR SEVİYESİZ YAZILARI YAYINLAMAZLAR UTANIN MAHKEMELİKSİNİZ SUÇ DUYURUSUNU HAK EDİYORSUNUZ AŞAĞIDAKİ O.Ç NİN YAZISINI OKURSANIZ ANLARSINIZ.O ŞAHIS ANASINI TAYYİBE BABASINIDA ARAPLARA DAYAMIŞ O.Ç

Avatar