banner79

Bakan Sarıeroğlu'ndan emekliye ikramiye müjdesi

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, emeklilere bayram ikramiyesinin haziran ayı başında ödeneceğini açıklayarak, "ikramiye ayrı, maaşı ayrı ödenecek" dedi.

Bakan Sarıeroğlu'ndan emekliye ikramiye müjdesi

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, emeklilere bayram ikramiyesinin haziran ayı başında ödeneceğini açıklayarak, "ikramiye ayrı, maaşı ayrı ödenecek" dedi.

25 Mayıs 2018 Cuma 19:37
Bakan Sarıeroğlu'ndan emekliye ikramiye müjdesi

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, "Emeklilerimiz Kurban Bayramı ve Ramazan Bayramı'nda net olarak maaşına bakılmaksızın 1000 TL bayram ikramiyesi alacaklar. Tarih, haziranın ilk haftasında inşallah." dedi.

Sarıeroğlu, CNN Türk canlı yayınında gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulundu, soruları yanıtladı.

Emeklilere bayram ikramiyesi ödenmesi düzenlemesine ilişkin soru üzerine Sarıeroğlu, emeklilerle ilgili bu düzenlemenin önemine işaret etti.

Bu konuda farklı spekülasyonlar yapıldığını belirten Sarıeroğlu, "1000 TL değil, altında verilecek, maaşlara göre verilecek" iddialarının, külliyen yanlış bilgi olduğunu söyledi.

Sarıeroğlu, "SSK, Emekli Sandığı, Bağ-Kur, emekli maaşı alan tüm hak sahiplerimiz, vatandaşlarımız, emeklilerimiz Kurban Bayramı ve Ramazan Bayramı'nda net olarak maaşına bakılmaksızın 1000 TL bayram ikramiyesi alacaklar. Tarih, haziranın ilk haftasında inşallah. İkramiyemizi ayrı ödeyeceğiz, emekli maaşlarını ayrı ödeyeceğiz. Bunu da özellikle ifade edelim. Bu durumda ne kadar ikramiye yattığı net olarak da görülmüş olacak." dedi.

3600 ek gösterge

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin, AK Parti Seçim Beyannamesi'nde yer alan polis, öğretmen, hemşire, din görevlisi ve diğer idarecilerin emeklilik ek göstergelerinin 3600'e çıkarılması vaadinin, seçimden önce KHK ile hemen gerçekleştirilmesi çağrısının hatırlatılması üzerine Sarıeroğlu, şöyle konuştu: "Muharrem Bey'in, birazcık böyle bu konularla alakalı daha iyi ders çalışması gerekiyor bence. Normal üslubumda yoktur böyle şeyler söylemek ama bakanlığımı ilgilendiren bir konu."

Sarıeroğlu, düzenlemenin seçimden sonra yapılmasının öngörüldüğünü, emeklilikle ilgili bir düzenleme olduğu için de bu grupta çalışanlarda herhangi bir hak kaybı yaşanmayacağını belirtti.

İnce'nin "18 yaşın altındakilere ücretsiz sağlık hizmeti" vaadinde bulunduğunu da hatırlatan Sarıeroğlu, şunları kaydetti: "Biz bu vaadi 10 sene önce zaten hayata geçirmiş durumdayız. Annesi, babası sigortalı olsun olmasın, ailesinde sigortaya borcu olsun olmasın, bütün 18 yaşından küçük çocuklarımız, evlatlarımız, gençlerimiz Genel Sağlık Sigortası
kapsamında her hastaneden ücretsiz sağlık hizmeti alıyorlar. Bu bağlamda biz zaten bu konularda çalışmalarımızı, hassasiyetlerimizi en üst seviyede sürdürüyoruz. Söz konusu vatandaşlarımız olunca bu düzenleme (3600 ek gösterge)
de Mecliste yasama faaliyetleri başladığı andan itibaren, güçlü bir Meclis yapısıyla iktidarımız tarafından inşallah hemen hayata geçirilecek."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.05.2018 20:34
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-05-25 20:36:32

tabi ülkemizde ki işsizleri düşünen akp nerde peki iş oy istemeye gelince genç işsizlerden istemiyorlarmı ya işziler evine ekmeğini nasıl götürüm diyenler haaa sayın akp liler burda türk vatandaşı oupta işzler ne olucak ***eminim suriyelileri besliyordur akp ama iş kendi işsizlerine gelince sadece oy istemeyi biliyorlar dileri akp baraj altında kalır

Misafir Avatar
@52 x...ne günlerdi be 2018-05-26 10:49:48 @52

İMF geliyordu ülkemize tüketim maddelerine ZAM YAPIN emrini veriyordu. Yine o İMF emir veriyordu EMEKLİYE MEMURA ZAM YAPMA. illada yapılması gereken durumda ise çok düşük bir artış yapılırdı zaten ertesi günkü zamlarla o verilen zam bir günde geri alınırdı. kardeşlerim bu günlerimiz hakkaten refah dolu günlerdir. şükredelim. HÜKÜMETİMİZİ AK PARTİ Yİ DESTEKLEYELİM. iş bilmezlere iktidarı yönetimi vermeyelim.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
iyi haber ve kötü haber 2018-05-26 10:46:25 @52

AK Parti bayram ikramiyesi bayramdan önce ödenecek diyor İYİ HABER. birde kötü haberler vardı ki memur emekli ve işçiler kahroluyordu.CHP iktidarı ve kualisyon dönemlerinde gazeteler yazıyordu. ayın 15 i 20 sı haber şu BU AY MEMURMAAŞLARI, EMEKLİ MAAŞLARI TEHLİKEDE . HAZİNEDE PARA YOK! MEMUR VE EMEKLİ HER AY BU STRESİ YAŞARDI. ayın son günlerinde İMF denen kan emiciden borç alınırdı maaşlar ödenirdi. işçiler işyerleri maaş krizi yaşardı sürekli. aylarca maaşını alamayan işçiler haberlerini çooook okuduk. bu gün REFAH VAR ELHAMDÜLİLLAH.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Askere dayak, polise saldırı 2018-05-26 01:19:14 @52

SON DAKİKA! Başrolde AKP ilçe başkanı! Askere dayak, polise saldırı, karakola baskın
https://www.youtube.com/watch?v=aFPpiV9XV3c

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-26 01:08:21 @52

MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bakan Sarıeroğlu 2018-05-26 00:50:38 @52

bayram ikramiyesini chp cok onceden onerdiginde neden red etmistiniz ????simdi secim oncesi chp nin onerisine sahip cikiyorsunuz ilginc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SSS 2018-05-26 00:22:49 @52

AYNI HABERE KAÇINCI MÜJDE BU ANLADIK 1000 tl vereceksiniz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türk Milleti kadimdir 2018-05-26 00:09:35 @52

rüsvetini iki deliginden birine sok. belki böyle mutlu olursun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vesikalandirin gitsin bu orospuyu 2018-05-25 23:48:02 @52

"rüsvetin belgesi mi olur pezevenk" sözü mahkeme kayitlarindadir.
Türk Milletini rüsvete alet edemezsin! Cevap bekliyor musun?
basliga bak!

Beğenmedim! (0)
Avatar
bu kişilerin 2018-05-25 20:55:54

agzından çıkan tek kelimeye inanmayın sadece rüşvetten söz ediyor

Avatar
Atatürkçü 2018-05-25 20:56:38

Yav yarım yamalak bilgi vermiş. Evet yaşayan emekli 1000TL alacak ama ölen emeklinin DUL eşi, ölen emeklinin maaşının % 75'ni alıyor. Dullar da 1000TL alabilecek mi? Hiç sanmıyorum ve hiç güvenmiyorum bu laf ebelerine!

Avatar
Hasan 2018-05-25 22:47:55

Bana dünyayı versen size günahımı vermem utanmadan hala oy peşindesiniz

Avatar
A 2018-05-25 21:25:38

Yav neymiş bu ikramiye sanırsın 1 milyon TL veriyor. Altı üstü 1000 tl harca harca bitmez. Emekilerle dalga geçer gibi her yerde dinlendirip duruyorsunuz.

Avatar
Rüşvetçiler 2018-05-25 22:54:04

Bugün kartal adalet sarayına gitti icrada bir dosyamız vardı görevlileri bu dosyayı şimdi çıkartamayız iki hafta sonra gelin alın buralar karışık dedi biz ısrar ettik dosya görevlisi bize nedesin o zaman birisini ayarlıyayım burdan sizde onu görmek zorundasınız eline bir şeyler sııştırmanız gerek dedi şok olduk oysa yine dosyayı alamadık 2 hafta sonra bu rüşvet olayını seri numarası alınmış paralarla polise teslim edicez ama herkes rüşvetçi nasıl olacak bu iş valla

Avatar