banner87

Bakan Soylu: Artık kimse bizim operasyonlarımıza laf söyleyemez

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu Hakkari'de şehit düşen Nurcan Karakaya ve 11 aylık Bedirhan Mustafa Karakaya için konuşuyor. Soylu konuşmasında, "Artık kimse bizim operasyonlarımıza laf söyleyemez. PKK dün da bebek katiliydi bugün de bebek katili" dedi.

Bakan Soylu: Artık kimse bizim operasyonlarımıza laf söyleyemez

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu Hakkari'de şehit düşen Nurcan Karakaya ve 11 aylık Bedirhan Mustafa Karakaya için konuşuyor. Soylu konuşmasında, "Artık kimse bizim operasyonlarımıza laf söyleyemez. PKK dün da bebek katiliydi bugün de bebek katili" dedi.

01 Ağustos 2018 Çarşamba 12:27
Bakan Soylu: Artık kimse bizim operasyonlarımıza laf söyleyemez

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Karabük POMEM’de yapılacak polis özel harekat yemin töreninde konuştu. Soylu’nun gündeminde; PKK tarafından Hakkari’nin Yüksekova ilçesinde gerçekleştirilen ve Nurcan Karakaya ile 11 aylık bebeği Bedirhan Mustafa Karakaya’nın şehit olduğu hain saldırı vardı.

Soylu’nun konuşmasından satır başları:
Bir şehit annesiyle, bir şehit babasıyla konuşurken nasıl ezildiğimi, o insanların acısını nasıl hissettiğimi iyi bilirim. Dün hemen görüştüm. Çelik gibi bir iradesi var. Bana dedi ki, “Bakanım, karım oraya benim yanıma gelmek istedi çocukla beraber. Başımıza böyle bir iş geldi. Vatan Sağ olsun.”

Hiçbir şeyden korkmayın. Amerika 5 bin TIR gönderip de PKK'yı ve PYD'yi orada besleyecekmiş. Avrupa onlara destek verecekmiş. Bilesiniz ki Avrupa da Amerika da bunların arkasında oldu, sizin gibi kahraman arkadaşlarımız bu toprakları onlara mezar etti ve onlara gerekli cevabı en şiddetli şekilde verdi.

Asker olan eşini görev yerinde ziyaret etti, dönerken yola kurulan pusuda şehit oldu. Mesai arkadaşlarım, benim polis kardeşlerim; burayı iyi dinleyin. Batıda Avrupa'da teröriste destek verenler, ülkelerinde oturma hakkı verenler, siyasi sığınma taleplerini ikiletmeyenler, 5 bin TIR silah gönderenler, profesyonel katilleriyle bunlara eğitim verenler, akıl verenler, taktik verenler, moral verenler, Amerika'dan 10 bin km öteden adamlarını gönderip Kandil'de PKK'nın katillerine eğitim verenler, dernekleri üzerinden para gönderip, Anadolu'nun birliğini bozmaya çalışanlar, ay yıldızlı bayrağa göz dikenler; bir anne ile 11 aylık bebeğine pusu kurdular.

Bu cinayetin görmezden gelinip, üstü örtülür bir yanı yoktur. Artık hiçbirisi ne bizim operasyonlarımıza laf söyleyebilir, ne mahkemelerimize yargılamalarımıza laf söyleyebilir. Ne de kiminle alışveriş yapacağımıza laf söyleyebilir. Besleyip büyüttükleri budur.

PKK'nın alayı dün de bebek katiliydi, bugün de bebek katiliydi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 01.08.2018 12:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hadi len!!! 2018-08-01 13:03:28

dingil sanki pkk teröristleri ilk defa kadin cocuk öldürdü. zamninda kundakdaki bebekleri dahi kursunlamislardi!

Misafir Avatar
sacma sapan kel 2018-08-01 18:36:25 @Hadi len!!!

zemin hazirlamak icinmi bu zavali kadini cocugunu oldurtturdun katllerine kusdistanda yaptiginiz katliyamlari hakli cikarmak icin oldurun pkk nin uzerine atin suriyeyi iraki isgal etin temizledik diyorsun burnuyun dibinde nasil oluyorda bunu yapiyorlar demezlermi hile yalan alcakliklariniz artik inanilmiyor bosuna oldurmeyin insanlari

Beğenmedim! (0)
Avatar
Baran 2018-08-01 14:25:15

Ölen her canlidan ulke yonetenler sorumludur kurnazliga bak hemen suclu ariyorlar suclu olan unlari kurumayan devletindir yani akp ve saksakcilari sorumlu

Avatar
yıldız 2018-08-01 15:42:36

Erdoğana küfür ettiği videolarda duruyor şimdi yalkalık yapıyor kariyeri çin..16 yılda 300' e yakın Kürt illerinde çocuk öldürüldü-panerin altında kaldı "Yanlışlıkla" vuruldu..Demek sorunu politikacılar çözmeyip toplumsal sorunlar üzerinden rant-iktidar olma hırsı ile hareket ederlerse böyle olur..3960 işçimiz son 2 yılda AHOL döneminde İŞ kazasında ölmüş...Hani "Sorunu çözecekdiniz analar ağlamıyacakdı..DÜnya alem biliyor SORUN KÜRT SORUNU ve KÜRTLER haklarını almadan asla silah bırakmıyacaklar bu biliniyor ama bile bile asker kırdırtılıyor.Sonunuz Enver paşa gibi kaçmak olacak.

Avatar
APATİ 2018-08-01 16:18:03

Kimse sizin opersayonlarınıza laf söylemiyor!Yalnızca açılım saçılım politikasından nasıl buralara geldiğiniz ve 2002 de sıfırlanan terörden bu hale nasıl geldiğinizi merak ediyor!Lafı çarpıtıp tereyağı gibi suyun üzerine çıkmaya çalışma!Sen bu memlekete gelmiş en kötü içişleri bakanısın ayıbınla otur oturduğun yerde!

Avatar
PKK LİDERİ OROSPU PİÇİ İMRALININ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK APO NEREDE ...?? 2018-08-01 14:54:21

Heyyy..SOYSUZ ..!! Madem görevini yapacağından bahsediyorsun ..!! O ZAMAN BU yorumumu sonuna kadar oku..!! OSLADA,HABURDA,İMRALIDA,KANDİLDE VEEEE EN SON 4 LÜ Kürtistanın,KURULAMASI KUTLAMALARINI TERÖRİST PKK LI SÖZDE VEKİLLERLE DOLMABAHÇEDE İHANET SÜRECİ İMZAYALAYANLARIDA TUTUKLA,CEZALA ..Vee İMRALI CANİSİ (((( BEBE KATİLİ )))) İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ PUŞT FOSEPTİK terör başı apoya ..büyük ekran TV verdim tutukluluk,şartlarını kolaylaştırdım..diye 16 SENEDİR dalavere DÜZENBAZLIKLA, entrikalarla, sahtekarlıkla,3 KAĞITCILIKLA, EŞKİYALIKLA, katletmeye oy çalmakla siyasetin başındakini tutukla...!! Her şehrin olan MEHMETCİĞİMİZİN ,SİVİLİN HER ŞEYİT OLAN BEBEĞİMİZİN ARKADINDA BILA,BILA,ERTESİ GÜNÜ UNUTULUR UNUTULUR..BIZ TÜRK VATANIMIZ İÇİN DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE ÖKSÜZ VERDİK ..ÇIKIP SADECE konuşuyorsunuz ..Seçimlerede hava yapıyordun hani KANDİLE BAYRAĞIMIZI DİKECEKTİN KANDİLİ SÖNDÜRECEKTİNİZ ..HAA tayyip çıkıp MEYDANLARDA çığlık atıyor kaçındığı sömürüyordu ..?? Ha dolasıyla artık karnımız tok sizin PALAVRALARINIZA İKİ SURATLILAR ..Kimi kandırıyorsunuz vekilin teki ne diyordu gizli ,gizli imralı ile İHANET SÜRECİ ANLAŞMALARI ONAYLANMIŞ .Uygulama ya geçebilecekmiş. Yakında ,Hem sana bir önemli sorum var İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ PUŞT FOSEPTİK PKK TERÖR BAŞI PUŞT APO NEREDE ..?????? CEVABI SURİYEDE ABD HİMAYESİ ALTINDA ..PUŞT APOYA KARŞI NEYE ANLAŞTINIZ HA..? FOSEPTİK PUŞT..APO NİYE SURİYEDE ABD HİMAYESİNDE NİYE ..??????

Avatar
PKK LİDERİ OROSPU PİÇİ İMRALININ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK APO NEREDE ...?? 2018-08-01 14:58:04

Heyyy..SOYSUZ ..!! Madem görevini yapacağından bahsediyorsun ..!! O ZAMAN BU yorumumu sonuna kadar oku..!! OSLADA,HABURDA,İMRALIDA,KANDİLDE VEEEE EN SON 4 LÜ Kürtistanın,KURULAMASI KUTLAMALARINI TERÖRİST PKK LI SÖZDE VEKİLLERLE DOLMABAHÇEDE İHANET SÜRECİ İMZAYALAYANLARIDA TUTUKLA,CEZALA ..Vee İMRALI CANİSİ (((( BEBE KATİLİ )))) İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ PUŞT FOSEPTİK terör başı apoya ..büyük ekran TV verdim tutukluluk,şartlarını kolaylaştırdım..diye 16 SENEDİR dalavere DÜZENBAZLIKLA, entrikalarla, sahtekarlıkla,3 KAĞITCILIKLA, EŞKİYALIKLA, katletmeye oy çalmakla siyasetin başındakini tutukla...!! Her şehrin olan MEHMETCİĞİMİZİN ,SİVİLİN HER ŞEYİT OLAN BEBEĞİMİZİN ARKADINDA BILA,BILA,ERTESİ GÜNÜ UNUTULUR UNUTULUR..BIZ TÜRK VATANIMIZ İÇİN DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE ÖKSÜZ VERDİK ..ÇIKIP SADECE konuşuyorsunuz ..Seçimlerede hava yapıyordun hani KANDİLE BAYRAĞIMIZI DİKECEKTİN KANDİLİ SÖNDÜRECEKTİNİZ ..HAA tayyip çıkıp MEYDANLARDA çığlık atıyor kaçındığı sömürüyordu ..?? Ha dolasıyla artık karnımız tok sizin PALAVRALARINIZA İKİ SURATLILAR ..Kimi kandırıyorsunuz vekilin teki ne diyordu gizli ,gizli imralı ile İHANET SÜRECİ ANLAŞMALARI ONAYLANMIŞ .Uygulama ya geçebilecekmiş. Yakında ,Hem sana bir önemli sorum var İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ PUŞT FOSEPTİK PKK TERÖR BAŞI PUŞT APO NEREDE ..?????? CEVABI SURİYEDE ABD HİMAYESİ ALTINDA ..PUŞT APOYA KARŞI NEYE ANLAŞTINIZ HA..? FOSEPTİK PUŞT..APO NİYE SURİYEDE ABD HİMAYESİNDE NİYE ..??????

Avatar
PKK LİDERİ OROSPU PİÇİ İMRALININ LAĞIM FARESİ FOSEPTİK APO NEREDE ...?? 2018-08-01 14:59:43

Heyyy..SOYSUZ ..!! Madem görevini yapacağından bahsediyorsun ..!! O ZAMAN BU yorumumu sonuna kadar oku..!! OSLADA,HABURDA,İMRALIDA,KANDİLDE VEEEE EN SON 4 LÜ Kürtistanın,KURULAMASI KUTLAMALARINI TERÖRİST PKK LI SÖZDE VEKİLLERLE DOLMABAHÇEDE İHANET SÜRECİ İMZAYALAYANLARIDA TUTUKLA,CEZALA ..Vee İMRALI CANİSİ (((( BEBE KATİLİ )))) İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ PUŞT FOSEPTİK terör başı apoya ..büyük ekran TV verdim tutukluluk,şartlarını kolaylaştırdım..diye 16 SENEDİR dalavere DÜZENBAZLIKLA, entrikalarla, sahtekarlıkla,3 KAĞITCILIKLA, EŞKİYALIKLA, katletmeye oy çalmakla siyasetin başındakini tutukla...!! Her şehrin olan MEHMETCİĞİMİZİN ,SİVİLİN HER ŞEYİT OLAN BEBEĞİMİZİN ARKADINDA BILA,BILA,ERTESİ GÜNÜ UNUTULUR UNUTULUR..BIZ TÜRK VATANIMIZ İÇİN DOĞMAMIŞ BEBEĞİMİZE KADAR ŞEHİT VE ÖKSÜZ VERDİK ..ÇIKIP SADECE konuşuyorsunuz ..Seçimlerede hava yapıyordun hani KANDİLE BAYRAĞIMIZI DİKECEKTİN KANDİLİ SÖNDÜRECEKTİNİZ ..HAA tayyip çıkıp MEYDANLARDA çığlık atıyor kaçındığı sömürüyordu ..?? Ha dolasıyla artık karnımız tok sizin PALAVRALARINIZA İKİ SURATLILAR ..Kimi kandırıyorsunuz vekilin teki ne diyordu gizli ,gizli imralı ile İHANET SÜRECİ ANLAŞMALARI ONAYLANMIŞ .Uygulama ya geçebilecekmiş. Yakında ,Hem sana bir önemli sorum var İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ PUŞT FOSEPTİK PKK TERÖR BAŞI PUŞT APO NEREDE ..?????? CEVABI SURİYEDE ABD HİMAYESİ ALTINDA ..PUŞT APOYA KARŞI NEYE ANLAŞTINIZ HA..? FOSEPTİK PUŞT..APO NİYE SURİYEDE ABD HİMAYESİNDE NİYE ..??????

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-08-01 13:51:24

DINGILIN ÖNDE GIDENI,SANA DIŞARIDAN PKKAYLA SAVAŞMA DIYEBILIRLER,FAKAT SEN MÜSTEMLEKE DEVLET OLMADIĞINI PKK
ILE SAVAŞARAK GÖSTERECEKSİN.IKTIDAR UĞRUNA PAZARLIK YAPTINIZ ONLARLA,ÖCALANIN MEKTUBUNU OKUTTUNUZ DIYARBAK
IRDA.BARZANIYLE ÇOK DEĞIL BIR KAÇ AY ÖNCE BABAMMI MEGRI MEGRIYI SÖYLEDİ.TRÜBÜNLERE OYNAMAYI BIRAK GÖREVINI
YAP.VATANINI SEVEN KIMSE SIZE PKK ILE SAVAŞMA DIYEMEZ,DEMEMİSTİRDE.