banner87

Bakan Soylu'dan Cumhurbaşkanı adaylarına çok sert 'Demirtaş' tepkisi

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Doğu ve Güneydoğu'da huzurun hakim olduğunu savunarak bir buçuk yıldır Edirne Cezaevi'nde bulunan HDP'nin Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş'ın serbest bırakılması için çağrıda bulunan Muharrem İnce, Meral Akşener ve Temel Karamollaoğu'na "Doğu ve Güneydoğu'daki huzur mu battı size?" diye sordu.

Bakan Soylu'dan Cumhurbaşkanı adaylarına çok sert 'Demirtaş' tepkisi

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Doğu ve Güneydoğu'da huzurun hakim olduğunu savunarak bir buçuk yıldır Edirne Cezaevi'nde bulunan HDP'nin Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş'ın serbest bırakılması için çağrıda bulunan Muharrem İnce, Meral Akşener ve Temel Karamollaoğu'na "Doğu ve Güneydoğu'daki huzur mu battı size?" diye sordu.

27 Mayıs 2018 Pazar 22:24
Bakan Soylu'dan Cumhurbaşkanı adaylarına çok sert 'Demirtaş' tepkisi

Süleyman Soylu seçim çalışmaları kapsamında Beşiktaş'ın Dikilitaş semtindeki Ebubekir Camisi'nin alt katında bulunan salonda vatandaşlara, ''muhalefetin oy alabilmek, Batı'ya selam çakmak ve onların şemsiyesinin altına girebilmek için tutuklu bulunan HDP Eski Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş'ın cezaevinden çıkmasını istediklerini'' savundu.

Soylu, "Doğu ve Güneydoğu'daki huzur mu battı size? Gecenin ikisine, üçüne kadar o insanlar, Doğu ve Güneydoğu'da sokaklarda geziyorlar. 16 yaşındaki kız anasının dizinin dibinden dağa götürülüp terörist yapılamıyor. Akşener sana bu mu battı? Erbakan'ın partisi sana bu mu battı? Sayın Muharrem İnce, sana bu mu battı?" diye muhalefete yüklendi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 01:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-27 22:39:31

ULAN SOYSUZ BAGIRMANA BAKILIRSA EN FAZLA SANA BATMIS DEMiRTASI iCERDE TUTMAK iCiN ELiNiZDE DELiL VARSA SÖYLAYiN ONU BiZDE KINIYALIM TERÖRLE iTHAM EDiYORSUNUZ ELiNiZDE HiC BiR KANIT YOK KANITLADIGINIZ TEK SEY ADALETSiZLiKTiR

Misafir Avatar
Dogru 2018-05-29 07:20:11 @KECi COBANI

Ulen anguS avukatlığını da yapan sizin gibi maymunları.... Aç araştır birde bilgisiz maymun

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-28 11:35:41 @KECi COBANI

ERTY YA BABANIN MAYMUN OLGUGUNU YAZMISTIN UNUTMADIM SONRA PKK YI DAGDAN SEHiRE iNDiREN CADIR KURAN SiLAHLANDIRAN ERDOGANDI DEMiRTAS DEYiL

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-28 10:43:45 @KECi COBANI

ulen kecı cobanı denen maymun demırtasın ne kadar karaktersız ve pkk yı savundugunu sende bılıyorsun işAllah demırtasın adamları sana zarar verir o zaman anlarsın kendı katılıne askı olmus pıs zihniyet

Beğenmedim! (22)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-27 22:29:42

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
BEN YOKUM 2018-05-28 01:54:24 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/983890/Binali_Yildirim__
Arkamizda_81_milyonun_destegi_ve_duasi_var__dedi_sosyal_medya_
costu___BenYokum.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy soylu bey 500 ton domuz eti ithal ettiniz mi 2018-05-27 23:21:25 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Moldava'dan alınan 500 Ton Domuz Eti kime yedirildi / Hasan Aydin
https://www.youtube.com/watch?v=KN3566Agz5U

Beğenmedim! (0)
Avatar
ella mono 2018-05-27 22:34:08

demirtaş hapisten çıksın varya siz o zaman düşünün halinizi bence ülke dağılmış halen reisi kolluyor buda sahtekar suratsız

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-27 22:40:10

Damatla koltuk kapmaca oynayan küsünce istifasını cebinde taşıyan konuşmuş yine. Partisini yüz üstü bırakan , donunu bile parti masrafı olarak gösteren, fetoşa övgüler yağdıran ve şimdi kulluk yaptığı kişiye ağır sözler söyleyen biri konuşmadan önce bir aynaya bakar ben kimim diye. Milli irade bunları biliyor.Ankara'da koltuk sevdalısı beylere farkındalığını gösterecek

Avatar
Mehmet 2018-05-27 22:58:04

Sayın Soylu, 25 Temmuz 2018 önemli bir tarih. Chp yüzde 35 % iyi parti yüzde 18 % Hdp yüzde 15 % . Demokrasinin gereği.

Misafir Avatar
Akp.nin hilelerine dikkat ..ysk.ye ve taşımaya dik 2018-05-28 10:42:54 @Mehmet

hile hurda ve çalma işleri olmazsa millet ittifakı % 65i geçer..bu nedenle partiler hile işlerini dikkata alsınlar..akp.den herşey beklenir..
Allah MİLLET İTTİFAKININ yar ve yardımcısı olsun..Amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SAADET PARTISINI 2018-05-28 00:29:34 @Mehmet

UNUTTUN

Beğenmedim! (0)
Avatar
os 2018-05-27 22:51:22

SANA FAZLASI BATTI Kİ GOCUNUYORSUN. BiRDE SOY ADIN SOYLU.HADİ ORADAN BE !!!

Avatar
. 2018-05-27 22:39:31

http://www.tr724.com/akpnin-ust-duzey-yoneticileri-pkkli-denilen-kurulusa-gitti-secim-ayarli-cozum-sureci-mi/

Avatar