banner82

Bakan Soylu'dan 'Man Adası tazminatı' yorumu

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Man Adası belgeleri ile ilgili Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve ailesine 197 bin lira tazminat ödemeye mahkûm olmasıyla ilgili “Yine çaktı biliyorsunuz. Rahatlamıştır şimdi. Bu Kılıçdaroğlu bu paraları nereden bulup ödüyor? Herkese mahkeme... Eskiden rahat ödüyordu biliyor musunuz? Size bir tüyo vereyim mi, yine zıplatayım mı onu?'' dedi

Bakan Soylu'dan 'Man Adası tazminatı' yorumu

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun Man Adası belgeleri ile ilgili Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve ailesine 197 bin lira tazminat ödemeye mahkûm olmasıyla ilgili “Yine çaktı biliyorsunuz. Rahatlamıştır şimdi. Bu Kılıçdaroğlu bu paraları nereden bulup ödüyor? Herkese mahkeme... Eskiden rahat ödüyordu biliyor musunuz? Size bir tüyo vereyim mi, yine zıplatayım mı onu?'' dedi

08 Haziran 2018 Cuma 20:43
Bakan Soylu'dan 'Man Adası tazminatı' yorumu

Soylu, “Siz Afrin'e giremezsiniz' demelerine rağmen ne Avrupa'ya baktık ne Amerika'ya baktık, sildik süpürdük oraları. Biz makus talihimizi yendik" ifadelerini kullandı.

AKP Esenler İlçe Teşkilatı'nı ziyaret eden İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Uhud Camisi'nde cuma namazını kıldıktan sonra vatandaşlara hitap etti.

Geçmişte yaşanan çeşitli sıkıntılardan ve bunların yol açtığı sonuçlardan bahseden Soylu, şunları kaydetti:

"Biz makus talihimizi yendik. Nasıl yendik? Allah'ımıza şükürler olsun, Amerika'dan parmak sallamalarına rağmen, 'Siz Afrin'e giremezsiniz' demelerine rağmen, 'Cerablus'ta işiniz yok' demelerine rağmen bir liderimizle ve onun arkasında, ciddi ve güçlü duran bir irade ve milletimizle birlikte biz, bize tehlike oluşturan ve ülkemizi tehdit etmeye çalışan ne Avrupa'ya baktık ne Amerika'ya baktık, ne ona baktık, ne buna baktık, sildik süpürdük oraları. Biz makus talihimizi yendik."

''İŞİMİZİ YARIM BIRAKMAYALIM''

Milletin iradesiyle Türkiye'de büyük işlerin başarıldığını söyleyen Soylu, Türkiye'nin “dünyanın parmak ısırarak izlediği bir ülke” olduğunu ifade etti. Yapacak çok işin olduğunu aktaran Soylu, katılımcılara şöyle seslendi:

"Terörle mücadele ediyoruz, yarım bırakalım mı? PKK ile mücadele ediyoruz, tasfiye ediyoruz, sıçan gibi dağlarda kaçırtıyoruz, yarım bırakalım mı? Aynı zamanda şu hain, Batı'nın arkasında hâlâ durmaya çalıştığı FETÖ terör örgütüyle mücadele ediyoruz, yarım bırakalım mı? Peki şu illet DHKP-C terör örgütü, son 1 yılda onlara örgüt tarihinin en büyük cezasını verdik, onlarla mücadeleyi yarım bırakalım mı? Peki, dinimizi istismar etmeye çalışan ve en sonunda kiminle ortak oldukları açık olarak ortaya çıkan DEAŞ terör örgütüyle mücadele etmeyi bırakalım mı? İşimizi yarım bırakmayalım."

İçişleri Bakanı Soylu, konuşmasında Man Adası iddialarına ilişkin de değerlendirmelerde bulundu. CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun her zaman aynı duruma düştüğünü savunan Soylu, "Yine çaktı biliyorsunuz. Rahatlamıştır şimdi. Bu Kılıçdaroğlu bu paraları nereden bulup ödüyor? Herkese mahkeme... Eskiden rahat ödüyordu biliyor musunuz? Size bir tüyo vereyim mi, yine zıplatayım mı onu? Eskiden rahat ödüyor. Ataşehir, Beşiktaş belediyeleri varken 'Gelsin paralar.' diyordu. El altından arka kapıdan... Şimdi bu paraların nasıl ödeneceğinin peşine düşmeyen namerttir." diye konuştu.

Soylu, Doğu ve Güney Doğu'da belediyelerin çok büyük hizmetler gerçekleştirdiğini dile getirerek, şunları kaydetti:

"Mart 2014 yerel seçimlerinde Van'da reklam panosu yapmışlardı. Reklam. Musluktan akan kan. Biz ona nasıl cevap verdik biliyor musunuz? Hakkari'de 30 günde bir gün musluklar akıyordu. Şimdi 30 günde 30 gün akıyor. Cizre'de 7 günde 1 gün akıyordu. Bu belediyelerimiz geldi ya 7 günün tamamında akıyor. Beytüşşebap'ta musluklar kahverengi su akıtıyordu. Şimdi berrak akıtıyor. Biz insanız. Biz kardeşiz. Biz bu medeniyetin emrine amadeyiz. Musluklardan kan akıtanlara cevabımızı musluklardan berrak su akıtarak, vatandaşlarımıza yakışır bir hizmet yaparak verdik."

Diğer cumhurbaşkanı adaylarının Selahattin Demirtaş'a özgürlük çağrısı yapmalarını eleştiren Soylu şu ifadeleri kullandı:

"53 insanımızı şehit ettiler. Yasin Börü'yü apartmanın en tepesinden aşağıya attılar. Selahattin Demirtaş ağzı köpüklü şekilde 'Eğer çukur kazamıyorsanız kazanlara dua edin. Bu çukur bizim onurumuzdur. Mücadele bizim onurumuzdur.' diyordu. Şimdi Muharrem İnce... Bu belediyelerin genel başkanı Selahattin Demirtaş değil miydi? Teröre para sağlayan ve adam gönderen bunlar değil miydi? Yurt dışına çıkıp Türkiye'yi şikayet eden, orada birilerinden akıl alıp burada bölücülük yapmaya çalışanlar bunlar değil miydi? Bu genel başkan değil miydi? CHP'li kardeşlerim... Her zaman bu kadar talihsiz mi olursunuz? Kemal Kılıçdaroğlu'ndan kurtulayım derken Muharrem İnce diye bir adama tutuldunuz kaldınız. Yağmurdan kaçarken doluya tutuldular. Muharrem İnce'yi anladım. Bu Temel Karamollaoğlu'na ne oluyor? Hayalindeki her şeyi, Türkiye'de özgürlüğü, hürriyeti, insanların fikrini, düşüncesini, istediği gibi yaşama hakkını hayal etmişti. Hepsini Tayyip Erdoğan ve bu millet sağladı. Kıskançlıklarından ve hasetliklerinden çatlıyorlar. O da Demirtaş'ın çıkmasını istiyor. Öbürü kim? Meral Akşener. Güya milliyetçi."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.06.2018 21:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tarzan 2018-06-08 20:59:33

Man adası belgeleri gerçektir ve birgün hepiniz güvendiğiniz adaletinizle hesap verecek si nizzzzz!

Misafir Avatar
*.:。 ✿*゚‘゚CHP*.:。 ✿*゚‘゚ 2018-06-15 00:23:33 @Tarzan

*.:。 ✿*゚‘゚CHP*.:。 ✿*゚‘゚
*.:。 ✿*゚‘゚HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE *.:。 ✿*゚‘゚

GizliNot:sizi çok seviyoruz Parola 3 B

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kilicdaroglu Cok Yaşa 2018-06-15 00:22:39 @Tarzan

kilicdaroglumuzu baronlara karanlik guclere yedirtmeyiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SOYLU BEY MILLET ARTIK 2018-06-14 21:58:55 @Tarzan

UYANDI MASAL DINLEYE DINLEYE BIKTIK ARTIK ...ARTIK DEGISIM ZAMANI URETEN TURKIYE ISTIYORUZ ORDAN BURDAN KOYUN KUZU DANA YEMEK ISTEMIYORUZ SAMAN I BILE ITHAL EDIYORUZ BU MILLETE YAZIK GUNAH DEGILMI ??? ARTIK MUHARREM INCE ZAMANI

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP 2018-06-14 21:54:37 @Tarzan

AKP YATMA GARANTISI VERMIS ( sehir hastanelerine hazine garantili dolar bazinda yuzde 70 % hasta garantisi verilmis galiba 25 senelik ) AKP UCMA GARANTISI VERMIS ( havaalani icin ucanda ucmayanda oduycek hepimiz ucucaz ) AKP GECME GARANTISI VERMIS ( kopru icin hazine garantili dolar bazinda gunluk 40.000 arac garantisi verilmis kimbilir kac sene ?gecende gecmeyende oduycek

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Oyumuz 2018-06-13 11:54:26 @Tarzan

CHPye

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
DOĞU PERİNÇEK e 2018-06-13 11:53:57 @Tarzan

OY YOK

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 2018-06-13 03:59:30 @Tarzan

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ☪ DOĞU PERİNÇEK ☪ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 2018-06-13 03:58:58 @Tarzan

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
. 2018-06-12 13:52:25 @Tarzan

Muharrem İnce AKP'nin SATIŞ Haritasını açıklıyor. 80 yıllık birikimlerimizi sattılar.
https://www.youtube.com/watch?v=pjslcX5tkE8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-11 09:41:15 @Tarzan

https://www.sozcu.com.tr/2018/gundem/turgevin-100-bin-liralik-kilicdaroglu-davasina-ret-2459627/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-10 23:05:58 @Tarzan

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ! FM 100.8 MHZ ☪ 2018-06-10 23:05:39 @Tarzan

.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
en dusuk emekli maasi 939 TL asgeri ucret 1603 TL 2018-06-10 21:33:55 @Tarzan

oyumuz CHPye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-10 21:33:13 @Tarzan

The New Hospital of Mogadishu, Somalia (Recep T. Erdogan Hospital)
https://www.youtube.com/watch?v=kHBJU4a8Zsg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-10 21:30:46 @Tarzan

KATAR'A ASKERİ ÜS; TÜRKİYE'DEN SAVAÇ UÇAĞI VE GEMİ DE GÖNDERİLECEK
https://www.youtube.com/watch?v=GfJpEZ4SMmQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AFGANİSTAN'DA GÖREV YAPAN TÜRK COBRALAR 2018-06-10 21:28:45 @Tarzan

https://www.youtube.com/watch?v=z6EBg6zx19U

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Orgeneral Akar Somali'deki Harp Okulunu açtı 2018-06-10 21:27:48 @Tarzan

https://www.youtube.com/watch?v=b8Vl-axwICM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-10 21:21:14 @Tarzan

TÜRKİYENİN EN BÜYÜK ASKERİ ÜSSÜ FAALİYETE GEÇTİ (MOGADİŞU-SOMALİ)
https://www.youtube.com/watch?v=ucsTQEdwvZ8

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-10 18:58:57 @Tarzan

https://odatv.com/man-adasi-belgeleri-hakkinda-karar-10021843.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-10 00:47:14 @Tarzan

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/bahceli-konyada-bos-salona-konustu-h96749.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-09 05:31:05 @Tarzan

Bingöl'lülere "Diyarbakır" diye seslenen Recep Tayyip Erdoğan'a Cem Yılmaz'ın yorumu.
https://www.youtube.com/watch?v=1QGdB6SrVUA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay Soylu Man adasina para yollanmamis olabilir 2018-06-09 04:03:55 @Tarzan

olayi tam anliyamadik para man adasindan mi gelmis ??? konuyu net aciklarmisiniz ??? milyon dolar yokmuymus ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Soylu Bey 2018-06-09 04:01:14 @Tarzan

banka dekontlari sahtemi yani ????

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
riza nur tecavuze ugramis 2018-06-09 04:00:10 @Tarzan

kisilik bozuklugu olan biri

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur masal uydurma, hayali hikayeci 2018-06-09 03:58:58 @Tarzan

ve fantezi konusunda ucmus

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Atatürk’e İftira Atan Rıza Nur zavallısı.. 2018-06-09 03:55:29 @Tarzan

http://ahmetsaltik.net/2015/02/08/ataturke-iftira-atan-riza-nur-zavallisi/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atatur e ait ne varsa devletin 2018-06-09 03:44:29 @Tarzan

himayesinde

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
riza nur ingiliz ajaniymis ruh hastasiymis 2018-06-09 03:43:37 @Tarzan

ATATURK TARAFINDAN HAINLIKLE SUCLANMIS Arnavutlari kiskirtmis Riza Nur Kitabi ingiltereden tureme neden butun sahitler oldukten sonra yillar sonra piyasaya surulmus????

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
EBEDI BASKOMUTANIMIZ MUSTAFA KEMAL ATATURK 2018-06-09 03:41:38 @Tarzan

bu boyle kalacak bizler nankor degiliz fesli masonlarin Haçlı Uşaklarınin yerli Taşeronları ATATURK VATAN DIR NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-09 03:38:50 @Tarzan

ATATURK e agza alinmiycak sozlerle Iftira atan Hakaret eden 7/ 24 burdaki yorumculara kufreden kufurbazi neden gormezden geliyorsunuz ?? bu sitenin Admin i yokmu ?? bu adam nerdeyse 1 Haftadan beri Ataturk e iftira ve Hakaret ediyor yorumcularada Hakaret ediyor lutfen yani gercekten ayip oluyor bu kisinin normalde bu haber sitesini kullanmasi yasaklanmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-09 03:38:30 @Tarzan

ATATURK e agza alinmiycak sozlerle Iftira atan Hakaret eden 7/ 24 burdaki yorumculara kufreden kufurbazi neden gormezden geliyorsunuz ?? bu sitenin Admin i yokmu ?? bu adam nerdeyse 1 Haftadan beri Ataturk e iftira ve Hakaret ediyor yorumcularada Hakaret ediyor lutfen yani gercekten ayip oluyor bu kisinin normalde bu haber sitesini kullanmasi yasaklanmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-09 03:38:09 @Tarzan

ATATURK e agza alinmiycak sozlerle Iftira atan Hakaret eden 7/ 24 burdaki yorumculara kufreden kufurbazi neden gormezden geliyorsunuz ?? bu sitenin Admin i yokmu ?? bu adam nerdeyse 1 Haftadan beri Ataturk e iftira ve Hakaret ediyor yorumcularada Hakaret ediyor lutfen yani gercekten ayip oluyor bu kisinin normalde bu haber sitesini kullanmasi yasaklanmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-09 03:37:26 @Tarzan

ATATURK e agza alinmiycak sozlerle Iftira atan Hakaret eden 7/ 24 burdaki yorumculara kufreden kufurbazi neden gormezden geliyorsunuz ?? bu sitenin Admin i yokmu ?? bu adam nerdeyse 1 Haftadan beri Ataturk e iftira ve Hakaret ediyor yorumcularada Hakaret ediyor lutfen yani gercekten ayip oluyor bu kisinin normalde bu haber sitesini kullanmasi yasaklanmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-09 03:36:46 @Tarzan

ATATURK e agza alinmiycak sozlerle Iftira atan Hakaret eden 7/ 24 burdaki yorumculara kufreden kufurbazi neden gormezden geliyorsunuz ?? bu sitenin Admin i yokmu ?? bu adam nerdeyse 1 Haftadan beri Ataturk e iftira ve Hakaret ediyor yorumcularada Hakaret ediyor lutfen yani gercekten ayip oluyor bu kisinin normalde bu haber sitesini kullanmasi yasaklanmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-09 03:36:05 @Tarzan

ATATURK e agza alinmiycak sozlerle Iftira atan Hakaret eden 7/ 24 burdaki yorumculara kufreden kufurbazi neden gormezden geliyorsunuz ?? bu sitenin Admin i yokmu ?? bu adam nerdeyse 1 Haftadan beri Ataturk e iftira ve Hakaret ediyor yorumcularada Hakaret ediyor lutfen yani gercekten ayip oluyor bu kisinin normalde bu haber sitesini kullanmasi yasaklanmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-09 03:35:26 @Tarzan

ATATURK e agza alinmiycak sozlerle Iftira atan Hakaret eden 7/ 24 burdaki yorumculara kufreden kufurbazi neden gormezden geliyorsunuz ?? bu sitenin Admin i yokmu ?? bu adam nerdeyse 1 Haftadan beri Ataturk e iftira ve Hakaret ediyor yorumcularada Hakaret ediyor lutfen yani gercekten ayip oluyor bu kisinin normalde bu haber sitesini kullanmasi yasaklanmali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-09 03:33:29 @Tarzan

ATATURK e agza alinmiycak sozlerle Iftira atan Hakaret eden 7/ 24 burdaki yorumculara kufreden kufurbazi neden gormezden geliyorsunuz ?? bu sitenin Admin i yokmu ?? bu adam nerdeyse 1 Haftadan beri Ataturk e iftira ve Hakaret ediyor yorumcularada Hakaret ediyor lutfen yani gercekten ayip oluyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erow 2018-06-09 00:15:01 @Tarzan

bu adamı hiç sevmiyorum karşıma çıksa bir sağlam yumrukla indirmek isterdimm sahtekar yalancı fetocu oyspu cocgu memleketini skyım senin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yani 2018-06-09 00:04:32 @Tarzan

yalan söyleye söyleye basindaki saclar döküldü, buna bi sac ektirin de normale dönsün. Insandir bi yardimda bulunun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Sayın Yurt Gazetesi Yetkilileri. 2018-06-08 22:04:00 @Tarzan

Yorumlar bölümüne sadece KÜFÜR etmek için gelen arkadaşların mesajlarını lütfen kaldırın. İbne demek yorum olamaz. Zaten haberin bunla ilgisi yok... Böyle olmuyor .. Ortamı kirletiyorlar. Yorum başka HAKARET başka.. Bakın biz edebimizi bozmamak için büyük gayret sarfediyoruz.. Ama küçük insanların böyle bir çabası olamıyor.. Lütfen ...

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz 2018-06-08 21:30:08 @Tarzan

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...” Lord Kinross da Ataturk: A Biography of Mustafa Kemal (1965) adlı kitabında Atatürkün genç erkeklerle ilişkiye girdiğini yazmıştır (sayfa 21).

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
Atatürkün İbneliği Halk TVde ifşa olacaktı 2018-06-08 21:29:42 @Tarzan

Sabiha Gökçen'in manevi oğlu Eriş Ülger, latife uşaklıgilin kızkardeşinin torunu Mehmet Öke ile cehapenin kanalında tartışmıştır. Tartıştıkları konu Atatürk ile Latifenin boşanma sebebi. Ülger elinde tuttuğu şeffaf dosyadaki mektubu göstererek "şu belgeyi görüyor musunuz, bu belge sizin amca oğlunuz, Ahmet Mehmet değil, sizin amca oğlunuz, Vedad Uşaklıgil", "bütün vatandaşların karşısında beni bu mektubu okumaya mecbur etmeyin" diyordu. Okusaydı Kemalin ibneliği ifşa olacaktı, programın sunucusu okutmadı.

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-08 21:29:04 @Tarzan

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
vatan haini götverenin mal varlığı 2018-06-08 21:27:17 @Tarzan

http://www.tbmm.gov.tr/tutanaklar/TUTANAK/TBMM/d05/c019/b075/tbmm050190750267.pdf
http://www.tbmm.gov.tr/tutanaklar/TUTANAK/TBMM/d05/c019/b075/tbmm050190750268.pdf

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
hassiktir amına kodumun 2018-06-08 21:26:56 @Tarzan

FETÖcü ağzıyla konuşan ibne. Belgeyle ilgili açıklama çoktan yapılmıştı mahkeme de o açıklamayı tescil etti. Çamu at izi kalsın siyasetiniz sökmüyor.

Beğenmedim! (12)
Avatar
Ahmet Ümit Aloğlu 2018-06-08 20:50:35

Sayın Bakan,çocuk kandırıyor gibisiniz. Elma armut, arpa buğday, sap saman karıştırıyorsunuz.

Misafir Avatar
senin iftira dediğin şey gerçek 2018-06-08 21:36:40 @Ahmet Ümit Aloğlu

birbirinden bağımsız kaynaklarda aynı şey anlatılıyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Batuhan 2018-06-08 21:27:54 @Ahmet Ümit Aloğlu

Ölünün arkasından iftira etmek gibi aşağılık bir davranışı Allah herkese nasip etmez....

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
vatan haini bir ibnenin mal varlığı 2018-06-08 21:22:59 @Ahmet Ümit Aloğlu

http://www.tbmm.gov.tr/tutanaklar/TUTANAK/TBMM/d05/c019/b075/tbmm050190750267.pdf
http://www.tbmm.gov.tr/tutanaklar/TUTANAK/TBMM/d05/c019/b075/tbmm050190750268.pdf

Beğenmedim! (7)
Avatar
batuhan 2018-06-08 20:54:37

Sizin zamanınızda tüm ordu komutanlarının da mahkum olup halkın gayreti ile sonra temize çıktığını sizin de aldatıldık diye ağladığınızı duyduk.. Halk bu olayı deşmeseydi Yanınıza kar kalıcaktı....Adalet ve gerçek için kılınız kıpırdamazdı .Size adelet konusunda güvenenin vah haline..

Avatar
Cahil 2018-06-08 21:11:16

SAYIN SOYLU 8 TEMMUZA AZ KALDI KIM KIMI ZIPLATIYOR GORURSUN AMA SANA GORE HAVA HOS INCE GELINCE ONUN YALAKASI OLURSUN

Misafir Avatar
erow 2018-06-09 00:16:28 @Cahil

bu soyluyu arkadaşım kucagına alır zıplatmak ipne yapmak ,istiyor uyar demi arkadaslar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-08 21:28:45 @Cahil

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (12)
Avatar
fasist it 2018-06-08 21:13:43

kilicdaroglu senin gilerine kazik sokacak bu ulkeyi soyup sogana cevirdiniz seni zindanlarda gormek istiyoruz yaptiginizin hesabini vereceksiniz

Avatar
A 2018-06-08 21:06:06

Hırsız takımı savcılarınız, hakimleriniz sizleri kurtaramayacak sayın fetocu bakan.

Misafir Avatar
vatan haini götverenin mal varlığı 2018-06-08 21:27:50 @A

http://www.tbmm.gov.tr/tutanaklar/TUTANAK/TBMM/d05/c019/b075/tbmm050190750267.pdf
http://www.tbmm.gov.tr/tutanaklar/TUTANAK/TBMM/d05/c019/b075/tbmm050190750268.pdf

Beğenmedim! (4)
Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-08 21:17:01

ÌÇÌŞLERINDEKI EN ÜST MAKAMDAKI ŞAHISIN SÖYLEMINE BAKARMISINIZ.AHLAKTAN YOKSUN.KIMI ZIPLATIYOR? BU MAKAMDA OTURAN BIRININ SÖYLIYECEĞİ SÖZLERMI BUNLAR.SECIYE YERLERDE.ŞAŞIRMADIM VE BAĞLI OLDUKLARINADA PARTIYE GEÇMEDEN ÖNCE AYNI SEVIYEYLE GIYDIRIYORDU.

Avatar
Unal 2018-06-08 21:04:16

SOYLUNUN PACALARINA BAKIN O ANLAR NEDE OLSA AKP LI