banner87

Bakan Soylu: Kim siyasete şiddet bulaştırırsa kafasını ezeriz

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Siyasete şimdi şiddet bulaştırmaya, terörün tekrar korkusunu bulaştırmaya çalışıyorlar. Allah'a yemin ederiz ki kim siyasete şiddet ve terör bulaştırırsa kafasını ezeriz kafasını" dedi.

Bakan Soylu: Kim siyasete şiddet bulaştırırsa kafasını ezeriz

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Siyasete şimdi şiddet bulaştırmaya, terörün tekrar korkusunu bulaştırmaya çalışıyorlar. Allah'a yemin ederiz ki kim siyasete şiddet ve terör bulaştırırsa kafasını ezeriz kafasını" dedi.

18 Haziran 2018 Pazartesi 19:10
Bakan Soylu: Kim siyasete şiddet bulaştırırsa kafasını ezeriz

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu. Kırşehir'de, Kadil operasyonuna ilişkin açıklamalarda bulundu. "Kandil'i merek etmeyin" diyen Soylu, "Eskiden Kandil bizim için uzaktı. Abileri vardı, muhafaza ediyorlardı. Abileri Afrin'i muhafaza edemedi. Şimdi Kandil'i silip süpürür, ay yıldızlı bayrağı da tepesine dikeriz" dedi. 

Cumartesi günü, Şanlıurfa'nın Suruç İlçesi'nde, esnaf ziyareti sırasında yaşanan ve 4 kişinin hayatını kaybettiği kavgaya değinen Soylu, şöyle konuştu:  "Siyasete şimdi şiddet bulaştırmaya, terörün tekrar korkusunu bulaştırmaya çalışıyorlar. Allah'a yemin ederiz ki kim siyasete şiddet ve terör bulaştırırsa kafasını ezeriz."

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Özgür 2018-06-18 19:24:18

Kendi kafanızı ezin ozaman

Misafir Avatar
baş takım komutanı timci 2018-06-19 08:03:00 @Özgür

ey soylu öyle boş boş konuşma derecikte çukurcada ne oluyor 15 gündür sen onu açıkla bakalım kandili yerle bir eden sizler göt kadar çukurcada her gün neden pusuya düşüyorsunuz yoksa tsk nın hareket merkezlerinde akıllı kurmaylar timlerin başında tecrübeli başçavuşlar kalmadımı yoksa 3 ayda kabak yetişmez siz alıp subay yaptığınız adamlarımı burada görevlendiriyorsunuz Allah bilir harekat merkezi başkanınında harita mühendisinden yapmışsınızdır boş konuşma sen devlet değilsin bürokrat değilsin aynı yedek subay gibi terhis olunca gidenlerdensin şimdi gidene kadar kendini düşünüyorsun.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oyumuz Millet ittifakina 2018-06-19 00:58:15 @Özgür

Başkanlık, federasyon demektir. Bu da Türkiyeyi bölünmeye götürecektir. diyen bahceliye noldu ???
https://www.youtube.com/watch?v=4O4Z147GL-4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bakan soylu akp liler 2018-06-18 23:42:01 @Özgür

konya secim merkezine saldirmis bununla ilgili ne gibi islem yapildi ????
http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/akp-liler-chp-konya-secim-merkezi-ne-saldirdi-h97229.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-06-18 22:18:05 @Özgür

Bunlar salak ya siddete karsi cikiyor ama kafa ezecek ! bu nasil bir celiski bu nasil kafa! ISID cilerin zürriyetindenler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cem Al 2018-06-18 20:18:43

Bakanın sözleri aşırı şiddet içeriyor. Tedavi görmesi şart.

Avatar
Bakan olmak 2018-06-18 20:26:38

Ne kolay sadece psikopat insan düşmanı ol yeterli hepsi bu kadar ne ülkeyiz bee

Avatar
Batuhan 2018-06-18 21:19:13

Vaadinizi yerine getirmenizi BEKLİYORUZ:..
https://odatv.com/bunlar-reisin-emrini-bekliyor-18061849.html

Avatar
LAZ 2018-06-18 20:27:35

FIRATIN DOGUSUNU ABD YE VER O DA NASA KANDILI VERSIN KANDILDEKI PKK DIREK FIRATIN DOGUSUNSCGIDER SENDE MALZEMECOLARSK KULLANIRSIN HERCSECIMMZSMANI KANDIL ARTIK AKLI OLAN YEMIYOR

Avatar
DEKO BRUSK 2018-06-18 23:02:59

Allahsiz herifler ALLAHLA YEMIN EDIP KAFA KESIYOR ISIDCI BUNLAR ISIDI KURAN BUNLAR SURUCTA SIYASETE KAN BULASTIRAN AKP LILER VE POLISLERI DEYILMI ESNAFI ÖLDÜREN NASIL OLUYORDA ALLAHLA YEMIN EDIP KAFA KESIYORSUN ÖNCE KIM YAPTIYSA ONLARIN KAFASINI SOYSUZ ALLAHSIZ

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-18 19:21:46

SIYASETTE ŞIDDET UYGULAYAN PARTININ BAKANI SAF'A YATMASI KOMIK OLMUYORMU.SURUÇTA ŞIDDETİ BAŞLATANLAR AKAPE
LELERDİR.CEHEPE STANDLARINA,SP STANDLARINA,IYI PARTİ STANDLARINA SALDIRANLAR CINLER DEĞILDI ÖYLE DEĞİLMİ.VERGISINI VEREN VATANDAŞ OLARAK SORUYORUM.BU ŞIDDETI YAPANLAR SERBESTMI TUTUKLANDIMI.

Avatar
aydın 2018-06-18 20:15:04

önce hdp nin musluklarını kes sonra konuş

Misafir Avatar
lagim farersi aydin musluklari 2018-06-19 00:59:47 @aydın

kesip senin anyin amna bagliyacaz gozun aydin bekle

Beğenmedim! (0)