Bakan Soylu: OHAL kalksın diyenleri anlamıyorum

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 'FETÖ' ile mücadelenin bitmediğini belirterek, "Türkiye'de 'olağanüstü hal kalksın' diyenleri de anlamıyorum. Biz FETÖ ile mücadelemizi bitirdik mi? Hala itiraflar, davalar devam ediyor. Hala kamunun içinde, güvenlik kuvvetlerimizin içinde FETÖ ile mücadele ettiğimiz gruplar var" dedi.

Bakan Soylu: OHAL kalksın diyenleri anlamıyorum

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, 'FETÖ' ile mücadelenin bitmediğini belirterek, "Türkiye'de 'olağanüstü hal kalksın' diyenleri de anlamıyorum. Biz FETÖ ile mücadelemizi bitirdik mi? Hala itiraflar, davalar devam ediyor. Hala kamunun içinde, güvenlik kuvvetlerimizin içinde FETÖ ile mücadele ettiğimiz gruplar var" dedi.

31 Mart 2018 Cumartesi 20:24
Bakan Soylu: OHAL kalksın diyenleri anlamıyorum

Soylu, AKP Hakkâri İl Başkanlığınca düzenlenen siyaset akademisine katılmak için Hakkâri'ye geldi.

Yüksekova'dan helikopterle Hakkâri'ye geçen Soylu, Hakkâri Ticaret ve Sanayi Odası konferans salonunda yaptığı konuşmada, siyaset akademisinin AKP'yi sadece bir parti olmaktan çıkarıp aynı zamanda bir okul yapan, eğitim ve ilim irfan yuvası haline getiren, önemli bir faaliyet olduğunu öne sürdü.

"OHAL kalksın diyenleri anlamıyorum"

Soylu, olağanüstü halin (OHAL) kaldırılmasını isteyenlere de tepki göstererek şöyle devam etti:

"İçişleri Bakanlığı yapıyoruz. Ülkenin birçok meselesiyle karşı karşıyayız. Türkiye 15 Temmuz'un hemen akabinde OHAL'e girdi. Türkiye'de bu nasıl olağanüstü haldir ki Türkiye yüzde 7,4 büyüdü. Türkiye'de 'olağanüstü hal kalksın' diyenleri de anlamıyorum. Biz FETÖ ile mücadelemizi bitirdik mi? Hala itiraflar, davalar devam ediyor. Hala kamunun içinde, güvenlik kuvvetlerimizin içinde FETÖ ile mücadele ettiğimiz gruplar var. Sonra iş adamları, kendi yüzlerine söylediğim için burada da söylüyorum. Bu FETÖ sizi haraca bağlamıştı. Hisse senetlerinizi alıyorlardı, şirketlerinizin bir bölümünü alıyorlardı. Teslim olmuştunuz. Okyanus ötesine seferler düzenleniyordu. Üniversitelerini size bedava yaptırıyorlardı. Yargıyla, güvenlik kuvvetleriyle sizi tehdit ediyorlardı, şantaj yapıyorlardı. Malınızı mülkünüzü kaybediyordunuz. Şimdi başkasının zurnasını çalıyorsunuz. Avrupa size 'OHAL kalksın' diyor. Neden? 'Daha çabuk karıştıralım' diye. Kandırılıyorsunuz, buna gelmeyin. Yalvarıyoruz."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.03.2018 21:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-03-31 20:46:31

OHAL AKP IKTiDARINDAN BASKA KiMSEYE LAZIM DEYiLDiR OHALIN SONU iPSIZLERIN VE SOYSUZLARIN DA SONU OLACAKTIR

Avatar
ohal in kalkmasinin nesini anlamiyorsun ?? 2018-03-31 21:08:26

ohal oldu bu hal ta 15 temmuz 2016 dan beri ohal sene oldu 31.03.2018 hala ohal
khk ile yasalarin ciktigi dunyanin neresinde duyulmus ??
varlik fonu khk ile yasalasti kis lastigi khk ile yasalasti sanirim
ecevit savas donemi kibrisi alirken ohal mi uyguladi siz fasa fisoyu birakinda fetonun siyasi ayagini ortaya cikarin arsalari fetoya uzaylilarmi verdi ??? ohal derhal sonlandirilsin lami cimiye gerek yok

Avatar
Derince 2018-03-31 21:44:52

Tabiki anlayamazsınız sizin işinize geliyorya ondandır anlamadığınız . Egerki bunu bir başka parti yapsaydı aman Allah'ım yer yerinden oynardı .

Avatar
Okur 2018-03-31 21:33:38

Fetoyla mucadele nasıl bitsin sn soylu,siz fetoya her istediğini verenler hakkinda kilinizi kipirdatmazsaniz,feto asla bitmez,fetullah hoca saygın biridir diyen hakkinda birşey yapmazsanız feto bitmeeeezzzz.fetocularla mucadele etsek bütün akapeyi içeri tikmamiz gerek dediğinizi duyar gibiyim..sn cumhurbaskani ninin dediği gibi ulan hepiniz ordaydiniz beeee,feto darbesi Allah'ın lutfudur kim dedi acaba? Fetoyla mucadele ettiğinizi bana yutturamazssiniz

Avatar
köylü 2018-03-31 20:31:23

şeriatçılar mhp li osmanlı şeriatçıları kürtlere yapılan soykırımı kutsal bir savaş havası vermişler dünya bunu bir soy kırım olduğubu çok iyi biliyor MISIRI tebrik ediyorum açıkça soykırım dedi kılçdar oğlu şeriatçılar gibi barbar değil insan haklarına saygılı bir insan kürtlerin bir devleti olmasının kürtlerin hakkı olduğunu bilyor kürt düşmanı değildir bizim vergilerimizle kürtleri katletmez

Avatar
soysuz bey 2018-03-31 21:10:34

Geri zekallilar yalaka ve dönekler anlayamaz..

Avatar
iyi partiye oy vereceğiz..vatandaşlar 2018-03-31 23:28:44

akp.ye mhp.ye oy vermeyiz...menfaatınız olmazsa yarın ohal kaldırıldı.
oy pusulaları milyonlarca adet bastirılmış..iyi parti ve chp..ve saadet çok dikkatli olmalı...yoksa aynı tas aynı hamam 2020 de de devam eder..HİLE oyunları..dikkat

Misafir Avatar
kardeş unutmuşsun 2018-03-31 23:51:51 @iyi partiye oy vereceğiz..vatandaşlar

bbp li parti başkanı deyyusada yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-01 00:48:20

Türkçe olimpiyatlarında methiyeler düzen siz değilmiydiniz. Bu hareketler güç zehirlenmesi. Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar / Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa ne fayda, kredi borcu nedeniyle bankalara rehin durumda. Çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor taşeron işçi çıkardığınız KHK ile işsiz kalacağından endişeli çoluk çocuk geleceklerinden endişeli benzin / motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi şimdi de elektrik zamları çıktı. Kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor bir eli yağda bir eli balda olan beyler bayanlar vatandaş sandıkta de el mi yaman bey mi yaman gösterecek. İYİ günlere