Başbakan Binali Yıldırım da T A M A M kervanına katıldı; o iş bitti T A M A M

TAMAM başlığı ile twitter'da bir milyondan fazla mesaj atıldı. TAMAM'cıların yeni hedefi 2 milyon... AKP Genel Merkezi TAMAM'a DEVAM ile karşılık vermeye çalıştı ancak başarılı olamadı. Cumhurbaşkanı adayları Muharrem İnce ve Meral Akşener'den yeni TAMAM mesajları geldi.

Başbakan Binali Yıldırım da T A M A M kervanına katıldı; o iş bitti T A M A M

TAMAM başlığı ile twitter'da bir milyondan fazla mesaj atıldı. TAMAM'cıların yeni hedefi 2 milyon... AKP Genel Merkezi TAMAM'a DEVAM ile karşılık vermeye çalıştı ancak başarılı olamadı. Cumhurbaşkanı adayları Muharrem İnce ve Meral Akşener'den yeni TAMAM mesajları geldi.

09 Mayıs 2018 Çarşamba 09:12
Başbakan Binali Yıldırım da T A M A M kervanına katıldı; o iş bitti T A M A M

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, seçim görselini paylaştı. İnce, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamasından sonra gündeme gelen "Tamam"ı slogan olarak kullandı.

CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Twitter hesabından seçim afişini paylaştı. Twitter hesabından "Artık Tamam" yazılı afişi paylaşan İnce, "Bizim mücadelemiz baskının yerine hürriyeti, korkunun yerine huzuru, kinin ve nefretin yerine sevgi ve hoşgörüyü koymak isteyenlerin mücadelesidir." dedi. İnce "Edirne’den T A M A M diyeceğiz" diye yazdı.

Meral Akşener'de twitter hesabından, "Göklerden gelen bir T A M A M vardır..." mesajını paylaştı.

CHP İzmir milletvekili Mustafa Balbay da Meclis'te canlı yayında 'TAMAM' dedi. AKP Meclis Başkanvekili'ne de TAMAM dedirtti. Balbay twitter'da bir paylaşımında ise Başbakan Binali Yıldırım'ın 'o iş bitti TAMAM' diyen videosunu paylaşarak; "Ve T A M A M kervanına arşivden de olsa Binali Yıldırım da katıldı. En güzeli bu T A M A M . “Son Başbakan” Binali Bey’in tek başına gitmesi eksik olurdu, şimdi T A M A M oldu" ifadesini kullandı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Salı günü AKP Meclis Grubu’nda yaptığı konuşmada “Tek dertleri Erdoğan’ı yıkmak. Bizi Başbakanlığa da, Cumhurbaşkanlığına da milletimiz getirdi. Millet ne zaman ‘Tamam’ der ise o zaman çekiliriz” demişti.

Erdoğan’ın açıklamasından sonra sosyal medyada “T A M A M” başlığı altında 1 milyondan fazla paylaşım yapıldı. Söz konusu etiket dünya sıralamasında da birinci oldu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2018 09:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ ! 2018-05-11 00:42:48

.

Misafir Avatar
akp oylariyla red neden acaba 2018-05-16 02:23:13 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

http://www.yurtgazetesi.com.tr/turkiye/akp-israil-anlasmalarinin-iptali-onergesini-reddetti-h93129.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪CUMHURBAŞKANI DOĞU PERİNÇEK☪ vatanpartisi.org.tr 2018-05-15 21:26:54 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
☪CUMHURBAŞKANI DOĞU PERİNÇEK☪ vatanpartisi.org.tr 2018-05-15 21:26:17 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
☪CUMHURBAŞKANI DOĞU PERİNÇEK☪ vatanpartisi.org.tr 2018-05-15 21:25:56 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
. 2018-05-14 22:16:40 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

https://odatv.com/alman-medyasindan-sok-edecek-haber-14051807.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Chatham House 2018-05-14 22:15:50 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

https://odatv.com/sahi-o-kurumun-ne-oldugunu-biliyorlar-mi-14051834.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-05-14 22:14:47 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/cevre/975315/_Erdogan_in_yazlik
_sarayi_icin_40_bin_agac_kesildi__haberimize_erisim_engeli.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
☪ ☪ ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ MUHARREM İNCE ☪ ☪ ☪ 2018-05-14 15:07:22 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
TAYYIP TEN AKP DEN COKKK 2018-05-12 02:44:54 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

SIKILDIK HEP AYNI MASAL HEP AYNI TIYATRO SANKI ULKEYI UZAYLILAR YONETIYOR AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
PİSİ-DEDE 2018-05-11 00:54:38 @DEVLET BAHÇELİ : T A M A M . . AQ !

NİNEAOUUUV ??? TISSS... HOŞT !???

Beğenmedim! (0)
Avatar
KECi COBANI 2018-05-09 09:21:18

BUNLARDA UTANMA HAYSiYET VE AZCIK NAMUS OLSAYDI COKTAN GiTMiSLERDi AMA O DÜSÜK PROFiLLE SARAY KAYBETME KORKUSU VE YARGILANMA KORKUSUDAN GiDEMiYORLAR

Misafir Avatar
Tamam TAMAM 2018-05-10 02:51:48 @KECi COBANI

akp bay bay

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Millet İttifakı 2018-05-10 02:51:11 @KECi COBANI

Kazanacak yetti gari

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAMAM 2018-05-10 02:50:21 @KECi COBANI

YALLAH

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÇALMAYA DEVAM DİYORLAR 2018-05-09 10:24:26 @KECi COBANI

FABRİKALARI SATMAYA DEVAM,MAN ADAYA DEVAM,BİMLERİ,A 101 LERİ ÇOGALTMAYA DEVAM,KÖPRÜDEN GEÇMEYENDEN PARA ALMAYA GÜNDE 40 000 KİŞİYE SOYGUNA DEVAM.CAMİLERDE BEYİN YIKAMAYA DEVAM,TC HALKINI SÖMÜRMEYE YALANA,TROLA DEVAM

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
devam 2018-05-09 10:22:12 @KECi COBANI

devam...... durmak yok yola devam .... Allah razı olsun tayyip erdoğandan bu ülkeye çok şeyler kattı desteklemeye devam cehapeli zihniyetsizler

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
DUA ZAMANI 2018-05-09 09:25:48 @KECi COBANI

Rabbimiz ülkemizi koru. ülkemizi terörden uçuk kaçık barbar isyankar siyasetçilerden koru.

Beğenmedim! (1)
Avatar
tamam recep tamam.. 2018-05-09 09:26:12

ÜzüIme, seni unuttuğumu sandın, her köpek havIadığında akIımdasın…

Avatar
Mustafa kemal 2018-05-09 09:49:39

Tamam tamam tamammmmm nanik naikkkkk

Avatar
ne ağlamam ne isyan etmem 2018-05-09 09:24:00

Ben işimi yapar Rabbime dua ederim. ALLAHIM ÜLKEME HUZUR GÜVEN BARIŞ, İSTİKRAR için çalışan lideri başımızdan eksik etme. Beni ve neslimi yanlışa düşmekten yanlışın peşinden gitmekten muhafaza eyle. gazete, ve kulaktan dolma bilgilerle veya nefsimin vesvesesi ile yanlışa düşmekten, yanlışın peşinden gitmekten beni koru ALLAHIM. ömrümü bereketli eyle, Türkiyemizi kıyamete kadar İSLAM ÜLKESİ olarak yaşat. Yöneticililerimizide aklı başında alim ve ilim sahibi MÜSLÜMANLARDAN eyle AMAİN.

Avatar
DEVAMMMMMM 2018-05-09 09:50:24

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Pazar günkü manifesto konuşması bile neden "Erdoğan ile devam" etmemiz gerektiğini çok iyi özetliyordu.

Vizyon, heyecan, iddia, duruş ile devam etmek için Erdoğan'ı yalnız bırakmayacak milyonlar sandıklarda 24 Haziran'da.

Kendisine ve çevresine daha çok yardımı dokunsun diye daha güçlü bir Türkiye için DEVAM diyecek milyonlar

"Dünya beşten büyüktür"ü daha güçlü haykırsın diye DEVAM diyecek milyonlar.

Güvenli bir ülkede demokrasi için DEVAM diyecek milyonlar.

Misafir Avatar
TAMAM 2018-05-12 03:21:03 @DEVAMMMMMM

Pazarlamacı Unakıtan: "Babalar gibi satarız"
https://www.youtube.com/watch?v=tBsTDKPB6bc

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haci seni reklam ajansindanmi tuttular 2018-05-12 02:49:44 @DEVAMMMMMM

AKP'nin kemik oyu yüzde 24. isin cok zor be haci cogunluk TAMAM Diyor abbas yolcu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÇALMAYA DEVAM DİYORLAR 2018-05-09 10:25:36 @DEVAMMMMMM

FABRİKALARI SATMAYA DEVAM,MAN ADAYA DEVAM,BİMLERİ,A 101 LERİ ÇOGALTMAYA DEVAM,KÖPRÜDEN GEÇMEYENDEN PARA ALMAYA GÜNDE 40 000 KİŞİYE SOYGUNA DEVAM.CAMİLERDE BEYİN YIKAMAYA DEVAM,TC HALKINI SÖMÜRMEYE YALANA,TROLA DEVAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
oglum ayıptır DEV AM yazılırmı 2018-05-09 10:14:30 @DEVAMMMMMM

küçük am yaz bari hadi bu sefer Affettim TAMAM.TAMAM.TAMAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
zaferabi 2018-05-09 10:06:08 @DEVAMMMMMM

iktidarda olan bir partinin seçim vaadi vermesi ilginç değilmi..laf cüreteceğine iş yap..herşey elinin altında,sana yapma diyen yok..vaat de ne oluyor..sanki iktidarda chp var..

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yenice 2018-05-09 10:25:01

Bittiginizi sizde biliyorsunuz ak itler o yüzden tamam

Avatar
ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN VE KANMAYAN KANDIRILMAYAN KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ 2018-05-09 10:27:11

Dolar 4.35₺, Euro 5.20₺, Motorin 5.65₺, Benzin 6.15₺, Ekonomi 2,80 yerlerde daha neden bahsediyorsunuz pembe tablolar masallar masallar algı operasyonları boşuna uğraşmayın milli irade metanetle seçimi bekliyor Güç zehirlenmesi yaşayan koltuk sevdalısı beylerle sandıkta hesaplaşacak Allah(cc) TAMAM'ına erdirsin T A M A M