Başbakan Yıldırım'dan şaşırtan ifade: ‘Bu sefer Tamam mı?’

Başbakan Binali Yıldırım'ın Tunceli'de gerçekleştirilen mitingde söylediği sözler, sosyal medyada gündem oldu.

Başbakan Yıldırım'dan şaşırtan ifade: ‘Bu sefer Tamam mı?’

Başbakan Binali Yıldırım'ın Tunceli'de gerçekleştirilen mitingde söylediği sözler, sosyal medyada gündem oldu.

15 Haziran 2018 Cuma 21:25
Başbakan Yıldırım'dan şaşırtan ifade: ‘Bu sefer Tamam mı?’

Başbakan Binali Yıldırım, bugün Tunceli'de konuştu. AKP'nin icraatlarından söz eden Yıldırım'ın, konuşmasının bir yerinde şaşırtan ifadeler kullanması, sosyal medyada gündem oldu.

Yıldırım, Tuncelilere "Tamam mı" diye seslendi. Yıldırım, “Kalkınma için, yükselme için durmak yok yola devam. Allah sizden razı olsun, maşallah, Tunceli bu sefer tamam diyor, tamam… Bu iş oldu diyor, hayırlı uğurlu olsun" ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.06.2018 03:20
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-06-15 22:29:40

Yüçe Türk Milleti 81 milyon Tamam deyip Akape camurunu temizlemeli başından defetmeli

Misafir Avatar
Tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyenlere oy mu? 2018-06-16 10:06:38 @Trabzonlu Hayati dayı

yani KAMER GENÇ,in şehri size tamam mı dedi..yani Tunceli akp.ye mi oy verecek?
kamer genç,in kemiklerini mi sızlatacak..
verirlerse vebal boyunlarına..mazlumun hakkınıda yediklerininn farkında olmaları gerekir..
Tunceli,ler tüyü bitmemiş yetimin hakkınında hesabını Allah huzurunda verirsiniz..
vebal boynunuza..

Beğenmedim! (0)
Avatar
keklenmek istemiyoruz 2018-06-15 22:28:57

İş istiyoruz oyumuz CHPye

Avatar