banner87

Başsavcılık’tan Fatih Portakal’a soruşturma

FOX TV’nin Mersin Devlet Hastanesi hakkındaki haberiyle ilgili ‘Devlet organlarını aşağılama’, ‘Hakaret’ ve ‘İftira’ suçları kapsamında Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından soruşturma başlatıldı.

Başsavcılık’tan Fatih Portakal’a soruşturma

FOX TV’nin Mersin Devlet Hastanesi hakkındaki haberiyle ilgili ‘Devlet organlarını aşağılama’, ‘Hakaret’ ve ‘İftira’ suçları kapsamında Bakırköy Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından soruşturma başlatıldı.

06 Haziran 2018 Çarşamba 11:08
Başsavcılık’tan Fatih Portakal’a soruşturma

FOX TV Spikeri Fatih Portakal ve Sorumlu Müdür İbrahim Onur Kumbaracıbaşı'nın soruşturmada şüpheli oldukları aktarıldı. Sabah'ın haberine göre, Bakırköy 1. Sulh Ceza Hakimliği aynı haberle ilgili FOX TV ekranlarında cevap ve düzeltme metni yayınlanmasına da karar verdi.

NE OLMUŞTU?

Fatih Portakal, hastanelerin büyüklüğünden dert yanıp hastaların hastane içinde ulaşımda zorlandığını iddia etmiş, ekrana getirdiği koltuk değnekli bir hastanın MR çektirmek için çok uzun bir yolu yürümek zorunda kaldığını söylemişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 06.06.2018 12:29
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
hak hukuk adalet istiyoruz 2018-06-06 11:23:51

medyaya ozgurluk istiyoruz

Avatar
ulan haber yapmak da cesaret istiyor artık ha?? 2018-06-06 11:30:46

Ondan sonra da daha çok ozgurluk

Avatar
Emine 2018-06-06 11:22:02

Fatih Bey korkmak yok yola devam..Kahr olsun SARAYtörler...

Misafir Avatar
anıt: @Emine x nikli 2018-06-06 11:57:04 @Emine

ismini Emine diye yazmis sen de FATMA diye tutturmusun cok komiksin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
anıt: @Emine x 2018-06-06 11:25:13 @Emine

anıt: @Emine x----emine hanım korkmadan aynen sahtekarlığa devam etsin portakalın öylemi?
sizede yazıklar olsunki isminiz Fatmadır.

Beğenmedim! (4)
Avatar
TÜRKİYEye GÜVENCE, MUHARREM İNCE 2018-06-06 11:23:18

Huzur DeyİNCE
Barış DeyİNCE
Umut DeyİNCE
Kardeşlik DeyİNCE
Adalet DeyİNCE
Dostluk DeyİNCE

Misafir Avatar
fadimee 2018-06-06 13:16:49 @TÜRKİYEye GÜVENCE, MUHARREM İNCE

Eleştiri amacıyla yapılan düşünce açıklamaları suç oluşturmaz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Unal 2018-06-06 11:29:18

AMAC UZUM YEMEK DEGIL BAGCI DOVMEK ADAM BUYUKSEMIS SAVCI HERHALDE BIR TELEFON ALMISKI SAVCILIK GOREVINI YAPIYOR YAZIKLAR OLSUN

Avatar
BAYBURTLU 2018-06-06 11:51:20

BUNLAR HEPSİ ALGI BELLİ CIMHURİYET KURUCULARINA ANA AVRAT KÜFREDENE SORUŞTURMA YOK CUMHURİYET SAVCILARI NEDEN SES ÇIKARAMAZ DÜŞÜNMEK LAZIM ONLARA DA HAK VERMEK LAZIM HER ŞEY BELLİ KARDEŞİM.

Avatar
medyaya ozgurluk istiyoruz 2018-06-06 11:12:01

hastaneler gercekten de cok buyuk

Misafir Avatar
aynen nikinde aydin 2018-06-06 11:55:20 @medyaya ozgurluk istiyoruz

sanada ceza verilmeli

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aynen 2018-06-06 11:24:07 @medyaya ozgurluk istiyoruz

Toplumda güveni sarsan, itibarı sarsan, güveni sarsan provaksiyonluk yapanlara en ağır şekilde ceza verilmeli. ne demek ya adamı kandır koltuk değneyini eline ver yürüt adamın dediklerini yazma gösterme altına yalan yanlış hakaretler ihanetler doldur servis et . milleti kandırmak gerçek insanları iş yapanlarıda karalamak suçundan bu portakal a ceza verilemli. ağır ceza verilemliki ibretlik olsun. bir daha bunun gibi soysuzluk yapamya kimse cesaret etmesin.

Beğenmedim! (5)
Avatar
cevher doğan 2018-06-06 11:24:41

herkes özgürce düşüncesini açıklasın haberlerin çoğu yalan adam çıkıyor cumhuriyet kurucusunun heykellerini leş gibi süründüreceğiz kişiye neden soruştuema açılmaz bu cumhuriyet savcısı neden görmez acaba DÜŞÜNDÜRÜCÜ. BEN FATİHİ BEYİ SAVUNMUYORUM DA ADALETLİ OLACAKSA OLSUN.ORTA YOLU BULMAK ANLAMINDA SUÇ VARSA SUÇUNU ÇEKSİNLER