banner87

BBP'li vekilden flaş 'Öcalan' açıklaması

İdamla ilgili Meclis'e teklif sunacağını söyleyen ancak bunu nasıl yapacağını açıklamayan BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, 'Abdullah Öcalan ya da benzer şekilde hükümlülerin durumu ne olacak?' sorusuna, 'İdam cezası gelirse idam edilir. Bunun önünde engel yok' yanıtını verdi.

BBP'li vekilden flaş 'Öcalan' açıklaması

İdamla ilgili Meclis'e teklif sunacağını söyleyen ancak bunu nasıl yapacağını açıklamayan BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, 'Abdullah Öcalan ya da benzer şekilde hükümlülerin durumu ne olacak?' sorusuna, 'İdam cezası gelirse idam edilir. Bunun önünde engel yok' yanıtını verdi.

08 Ağustos 2018 Çarşamba 16:09
BBP'li vekilden flaş 'Öcalan' açıklaması

AKP'li Hayati Yazıcı, Destici'nin açıklaması sonrası, 'Anayasa değişiklik teklifini verebilmek için belli sayıda imza gerekli. O arkadaşımız niye öyle söyledi bilmiyorum' demişti.

İdamla ilgili tekliflerini Meclis'e getireceklerini ve dört siyasi parti grubundan destek isteyeceklerini söyleyen BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, "Abdullah Öcalan ya da benzer şekilde hükümlülerin durumu ne olacak?" sorusuna, "İdam cezası gelirse idam edilir. Bunun önünde engel yok" yanıtını verdi.

Ancak Destici, teklifi Meclis'e nasıl getireceklerini açıklamıştı.

AKP Genel Başkan Yardımcısı Hayati Yazıcı, Destici'nin açıklamasına ilişkin, "Nihayetinde Anayasa değişiklik teklifini verebilmek için belli sayıda imza gerekli. O arkadaşımız niye öyle söyledi bilmiyorum" demişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 08.08.2018 16:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
06 2018-08-08 16:15:55

salaklik ile gündeme gelmek isteyen meczup.

Misafir Avatar
alper 2018-08-09 10:11:38 @06

NE GERZEK ADAMLARSINIZ OLUM KÖPRÜ ALTINDA SİZİ TOKMAKLIYORUM .. SİZİN GİBİ BU GAZETEDE CAK AVANAK VAR ... SİZ TAM DA DAŞŞAKLIKSINIZ HIYARLAR... SİZLERLE DAŞŞAK KEBABI YAPMAK BİR AYRICALIK ZİHNİYETİNİZE SOKAYIM .. KARAKTERSIZLER .... TERÖR YALAMALARI YALAKALAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BU ADAM YASIYORMUKI ??? 2018-08-08 20:22:24 @06

hic ses seda yok

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
alper puştu 2018-08-08 18:59:59 @06

arkadaslar alper puştu aksamlari köprü altinda müsteri bekliyor ilgisini cekenlere tam adres verebilirim!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
06 2018-08-08 18:52:02 @06

ahlak yoksunu ahlaksizlara cevap yok sadece git senin üretiminde katkisi olanlar ile taşak gec eglenmis olursunuz! onlarda sevinir!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
alper puştu 2018-08-08 18:46:44 @06

yazılanı oku

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hastir cahil 2018-08-08 18:45:42 @06

kanun çıktıktan sonra işlenen suçlara idam verilir bu kadar cahilmisin.yörük başı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-08-08 18:45:04 @06

06 dogru söylemiş neden gocundun bu adamın aldıgı nefes boşa

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
06 ya cevap.. sen tam daşşaklıksın 2018-08-08 18:22:16 @06

06 Denen hıyar senin gibi salatalıklar olmasa ben kiminle daşşak geçiçem .... sizde akıl olmadığı için daşşak geçiyorum ....senin kadar geri zekalı adamlar ancak böyle yerlerde olur...senin gibiler tamda daşşaklık...armut musun sen yoksa ? yok yok bence sana en güzeli hıyar demek lazım .. siyaseti günlük yaşıyorsunuz ondan dolayı salatalıksınız... cehape zıhnıyetlı mahlukatlar

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
06 2018-08-08 17:02:51 @06

alper denilen şebek ,önce hakaret etmeden yazmasini ögren bilgin yetmiyorsa yazmak mecburiyetinde degilsin... cocuk katili asildida biz mi itiraz ettik.. simdiye kadar milletin verdigi vergiler ile her ay 2-3 milyon harcanip yasatilmasimi istiyoruz. cahil herif, cocuk katilini asamazlar sonradanda cikip hava atanlara kanmiyoruz ama sen yutuyorsun böyle numaralari!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
alper 2018-08-08 16:44:51 @06

NE OLDU TERÖR SANUCUSU ZORUNA MI GİTTİ ZIRTAPOZ.. SİK KAFALI MAYMUN.. BU APO DENEN MAYMUNUDA SENIDE ASMAK GEREK.. ULEN UTANMAZLAR BIRDE KENDINIZI MİLLETE ATATÜRKCU VE CEHAPELİ TANITIYORSUNUZ VATAN HAİNLERİ

Beğenmedim! (21)
Avatar
A 2018-08-08 16:24:46

SANKI IDAM OLURSA MEMLEKETIN DURUMU DUZELECEKMI. BUNLARA BIRI HAVLA DIYOR BUNLAR HAVLUYOR. BIRAKIN BU AYAKLALRI EKONOMIYE BAKIN. MEMLEKETE YANGIN YERI HER YERDE IFLASLAR BASLAMIS SIZ IDAM IDAM BASKA BIRSEY YOK. IDAM GELSIN ILK IDAM OLANDA SEN OLURSUN INSALLAH.

Misafir Avatar
alper 2018-08-09 10:12:38 @A

HIYAR MEVSİMİ ACILDI.. SİZDEN CACIK BİLE OLMAZ...

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
alper aşkım 2018-08-08 18:56:46 @A

alper len bana bir kere ver seni cennetlik yaparım. dömelirsen sana amerikan doları verecem.. 5 $ fazla etmezsin!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
puşt trol 2018-08-08 18:47:49 @A

alper siktirme süllaleni

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@A x 2018-08-08 17:05:43 @A

ALPER KAFAN BASMIYOR SEN BU ISLERI BIRAK ! SANA ÖDEV HERGÜN YE IC TUVALETE GIT BASKA ISLERE KAPASITEN ELVERISLI DEGIL!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-08-08 16:45:51 @A

AL İŞTE BİR ADET DAHA ZIRTAPOZ MEYDANLARDA GEZİYOR.. A DENEN MAYMUN ZORUNA MI GİTTİ

Beğenmedim! (14)
Avatar
Uygarlık 2018-08-08 17:34:12

İdama karşı çıkmak, PKK'yı yada APO'yu desteklemek anlamına gelmez. Barbarların oyununa gelmeyin.

Avatar
Altuğ 2018-08-08 17:02:55

geç bunları geç amacınız başka sağ gösterip sol vurmak ve şeriat, BBP liyim bile diyemedin seçim sonrası

Avatar
Ata 2018-08-08 17:09:15

Serok apoyu idam etmek,sen ve benzer çakallarin gücū yetmez.

Avatar
Emine 2018-08-08 17:27:06

Seni ipe cekecekler, haberin ola Eşşek sipasi...Lanetli Yazioglu sag olsaydi, sana anlatsaydi onu it oglunu nasil kovalamisim...

Avatar
Murat 2018-08-08 17:59:24

İdam edilmemesi için söyledi bunu.sahte milliyetçiler.

Avatar
İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ PKK TERÖR BAŞI FOSEPTİK PUŞT APO ABD SURİYE ÜSTÜNDEYMİŞ GİZLİCE SALIVERMİŞLER . HABERİNİZ VARMI ?? 2018-08-08 17:59:23

Gerizekalı aptal Mustfa destici..!! Nerde İMRALI CANİSİ BEBEK KATİLİ İMRALININ BESLENMİŞ LAĞIM FARESİ OROSPU PİÇİ PUŞT APO SALAK GERŞZEKALI PUŞT APO ÇOKTAAAAAN SURİYEYEYE SALI VERİDİ KİMİ ASIYORSUN..APO KUŞTU CANİSİ FOSEPTİK SURİYEDE ABD HİMAYESİNDE ÇOKTAAAN SALIVERİLDİ..SESİZ SEDASIZ .!! AŞACAKLARMIŞ BULURSAN ASMAMAZLIK YAPMA. MEVKİİ,MAKAM ,MENFAATLERİN ANLAŞMANIN BİR PARÇASI ABD SURİYEDEKİ ASKERİ ÜSLERİNDEN BİRİNDE ABD HİMAYESİNDE ANLAŞMANIN GERİ İÇİN ..Hadi git as bakalım bebek katilini puşt..apoyu..pkknın terörist liderini .Dangalak hiç kimsenin ,hiç bir şeyden haberi olmadığı gibi AKP ve siyasetin başındakilerinde çevirdikleri ETRİKALARDANDA HABERLERİ YOK GERİZEKALI UĞUŞUK..PARTİLİLER BÜTÜN PARTİLİLER..ENAYİ TÜRK VATANIMIZDA NE ENTRİKALARIN DÖNDÜĞÜNDEN..YA HABERLERİ YOK YADA KESİN RÜŞVET ALIYOR LARKİ BİLMEMEZLİKTEN GELİYORLAR BUNLARDAN İKİSİNDEN BİRİ..!!