BBP lideri Destici'den bedelli askerlik çıkışı!

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici milyonlarca kişiyi ilgilendiren bedelli askerlik konusunda gelir düzeyi çağrısında bulundu. Destici, "Askere alma konusunda bir yığılma olduğu açık. Bu noktada gerekli gibi görünüyor fakat kamuoyuna yansıyan rakamları kesinlikle kabul etmiyoruz." dedi.

BBP lideri Destici'den bedelli askerlik çıkışı!

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici milyonlarca kişiyi ilgilendiren bedelli askerlik konusunda gelir düzeyi çağrısında bulundu. Destici, "Askere alma konusunda bir yığılma olduğu açık. Bu noktada gerekli gibi görünüyor fakat kamuoyuna yansıyan rakamları kesinlikle kabul etmiyoruz." dedi.

27 Haziran 2018 Çarşamba 15:38
BBP lideri Destici'den bedelli askerlik çıkışı!

Destici, bedelli askerliğe ilkesel olarak karşı olduklarını belirterek, "Bedelli askerliğin bedeli, gelir düzeyine göre belirlenmelidir" ifadesini kullandı.

BBP lideri 24 Haziran baskın seçimlerine giderken Cumhur İttifakı'na destek vermişti. 

BBP Genel Merkezi'nde düzenlediği basın toplantısında konuşan Destici, seçim sonuçları ve gündemdeki konuları değerlendirdi.

Destici, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı seçim zaferinden dolayı tebrik edip, başarı dileyerek, "MHP lideri Devlet Bahçeli'ye 15 Temmuz darbe girişiminin ardından yaptığı siyasi hamleler nedeniyle teşekkür ediyorum, Bahçeli'nin bu süreçteki demokrasiye katkısını bugün Meclis temsilindeki adaletin neredeyse yüzde 100'e ulaşmasından da görebiliyoruz." ifadesini kullandı.

BBP olarak yeni sistemin tam olarak uygulanması için herkesin üzerine düşen görevi yapacağını belirten Destici, "Soydaşlarımıza, dindaşlarımıza bütün mazlumlara yardım etmeye devam edeceğiz." diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.06.2018 15:55
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Misafir 2018-06-27 16:11:25

Hadi bakalım buda konuşmaya başladı. Vatan millete hayırlı olsun. Siz birbirinizi tebrik edip duracağınıza, Chp bas bas bağırıp durduğu halde bu feytullah gülen tehlikelidir, cemaat türkiyenin başına bela olacak diye ve cemaat ortaklarıyla 15 Temmuz koşullarını oluşturulurken, Atatürkçü vatanseverler terörist diye yargılanıp mahkum olurken neredeydiniz. Akp pkkyı, bombalarıyla silahlarıyla şehirlerimize alırken neredeydiniz. Mhp'nin de Sizinde ülkücülüğüne tüküreyim ben sattınız ulan Türkiyeyi bir koltuk uğruna

Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-27 20:23:25 @Misafir

yine kazik garibana girdi ! Onlar bilinclenip bu düzene dur demezlerse ,bu bozuk düzen sürüp gidecek. O garibanlarin cok düsük gelirlerinden devlete ödedigi vergiyi dahi calanlar askere gitmiyor. Ama o cesur yürekli gariban bu pezeveklerin emniyeti huzuru icin vatani görevini yapiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-06-27 16:35:46

Ah bu ce ha pe zihniyeti aah(!) Sadece bunlar askerlimten kacmak icin bahane ararlar(!) bak benim akapeli kardeslerime onlar askere itmek icin caaaan atiyor caaan,nasil mi? Soyle heeepsi reis bizi afrine gotur diye can atiyorlar,buda demektir ki sadece cehape liler bedelli istiyor,bak reisin ogullari aslanlar gibi askerliklerini yaptilar(!) Reisin ogullari basortulu olduklari icin askerliklerini yapamadilar.akapeliler askere ,veya afrine sadece kahraman olmak icin gitmek istiyorlardi,oysa chp liler vatan savunmasi icin; efendi sen hala ogrenemedin mi esas kahramanlar vatanini savunanlardir,vatan onu savunan gercek kahramanlara minnettardir

Avatar
Okur 2018-06-27 16:43:42

İllede bedelli cikaracaksaniz zize bir tafsiyem var ( buda gosteriyorki,askere sadece garibanlar gidecek) bedelli askeik yapacak her aday,o parayi askere gidecek bir baska adaya versin; para devletin cebine degil gariban askerin cebine gitsin.

Avatar
bbp 2018-06-27 19:33:09

partiyisattı 1 tek destici girdi meclise parti olağaN GENEL KURUL İSTEDİ AKP YE BİR SOYLU BİR KURTULMUŞTAN SONRA BİR DESTİCİ VE DAHA ÖNCE TUĞRUL TÜRKEŞ OLDU TAYYİBE NE DİYORLARDI ŞİMDİ TAŞAKLARINI OVALIYORLAR TAYYİBİN SATILMIŞ KÖPEKLER

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-27 18:43:49

DUR BAKALIM O CEYLAN DERISI KOLTUĞU ISITMADAN NEYIN HAVASI BU.SANKI YENI BIR SEY SÖYLÜYOR.HERKESIN BILDIĞINI TEKRAR BU.AMA BIR YORUMCUNUN FIKRINE BURADAN KATILIYORUM.BEDELLI YAPACAKLAR O PARAYI MEHMETÇIK
VAKFINA YATIRSIN. MEHMETÇIK VAKFIDA OĞLU VEYA EŞİ ASKERDE OLAN YARDIMA MUHTAÇ AILELERE YARDIM ETSIN.

Avatar
Kamil 2018-06-27 23:56:01

Bedelli çıkmayacaktı hani, vah garibanlar vah, yine olan size oldu. Bence bedellinin parası kahramanca askere giden garibanlara harçlık olarak verilsin.

Avatar
Emine 2018-06-28 06:57:37

Midem bulandi kustum, tüfu suratsiz