BBP lideri Destici’den flaş Cumhur İttifakı açıklaması!

Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Mustafa Destici, 24 Haziran'da yapılacak genel seçimlerde Cumhur İttifakı'nın içinde yer alacaklarını söyledi.

BBP lideri Destici’den flaş Cumhur İttifakı açıklaması!

Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Mustafa Destici, 24 Haziran'da yapılacak genel seçimlerde Cumhur İttifakı'nın içinde yer alacaklarını söyledi.

29 Nisan 2018 Pazar 00:11
BBP lideri Destici’den flaş Cumhur İttifakı açıklaması!

Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Gaziantep'e gelen BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, partisinin il binasında basın toplantısı düzenledi.

Burada gazetecilerin sorularını yanıtlayan Destici, Abdullah Gül’ün seçimlerde aday olma konusunu gündemine almaması gerektiğini söyledi. Gül’ün aday olmayacağı yönündeki açıklamasının doğru karar olduğunu ifade eden Destici şöyle konuştu:

“Sayın Gül’ün bunu hiç gündemine almaması lazımdı. Eski cumhurbaşkanımız sayın Abdullah Gül'ün adaylığı konuşulurken de ifade ettim; Sayın Gül bir muhasebe yapacaktır ve dolayısıyla da 2007 yılındaki şartları hatırladığında zaten Cumhur İttifakı tarafında olan partiler biliyorsunuz sayın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan kendisini ‘kardeşim Abdullah Gül' diyerek aday göstermişti. Dolayısıyla bir tarafta böyle bir blok var ve diğer tarafta da o dönemde Abdullah Gül'ü cumhurbaşkanı seçtirmemek için ve her türlü hukuksuzluğu da içine katarak denemişler var. Dolayısıyla da bunun muhasebesini yapacak ve buna göre bir karar verecek demiştim. Öngörülerimiz doğru çıktı. Sayın Gül, aday olmayacağı noktasında da bir açıklama yaptı. Doğru olan da budur. Sayın Gül'ün aslında bunu hiç gündemine almaması lazımdı. Ya da ona bu teklifi yapanlara da prim vermemesi lazımdı.  Aslında uzun süre sessiz kalmış olması kendi isminin yıpratılması noktasında olumsuz etki etti. Ama bugün bu açıklamadan sonra tartışmaları sonlandırmış oldu. Bu kararın doğru olduğunu düşünüyorum.”

Erken seçim kararını da doğru bulduklarını dile getiren Destici, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’la bir araya geldiklerini hatırlatarak şöyle dedi:

“Kendisiyle son değerlendirmemizi yaptık, karşılıklı düşüncelerimizi paylaştık. Ama gündemimiz sadece seçim değildi. Türkiye'nin diğer temel meseleleri ile ilgili de yine biz önemli gördüğümüz hususları kendileri ile paylaştık. Kendisi de bizimle bazı hususları paylaştılar. Yarın il başkanları toplantısı yapacağız. İl başkanlarımızın fikrini aldıktan sonra BBP olarak hafta içi bu ittifakın içerisinde hangi şekilde yer alacağımızı, kamuoyu ile paylaşacağız. Hangi şekilde olursa olsun BBP Cumhur İttifakı’nın yanındadır. İnşallah bu ittifakın içinde yer alacaktır ve yeni sistemin hayata geçmesi için önümüzdeki seçimler çok kritiktir. Yeni sistemin hayata geçmesi için biz elimizden gelen tüm gayreti göstereceğiz. Hem Cumhur İttifakı’nın adayı için hem de meclis çoğunluğu elde ederek çıkması anlamında biz bütün kadrolarımızla sahada olacağız.” 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.04.2018 00:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sonunda yamandın sn.Destici 2018-04-29 00:26:06

Politikadan nefret etmemizde sizin de katkınız oldugu için tsk..

Misafir Avatar
akp ye oy yok 2018-05-02 00:35:15 @Sonunda yamandın sn.Destici

https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
soruyorum 2018-05-02 00:30:43 @Sonunda yamandın sn.Destici

https://odatv.com/soruyorum-bu-390-milyar-dolari-ne-yaptiniz-21041818.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
destici ile bahceliye bak sen 2018-05-02 00:29:37 @Sonunda yamandın sn.Destici

baskanlik federasyon demektir buda turkiyeyi bolunmeye goturecektir diyen devlet bahceli baskanlik sistemi gelsin diye cok sabirsizlasti baskin erken secim istiyor TURK MILLETTINI YILLARCA KANDIRMIS
https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Mahçupyan bey AKP ye diyorki 2018-05-02 00:28:32 @Sonunda yamandın sn.Destici

Gül aday olmasın diye defalarca heyet gönderen iktidar sahiplerinin, kamuoyu önünde FETÖ/PKK çeşitlemeleri eşliğinde tavsiye kılığında tehditler savurması, izana ve saygıya sığmayan bel altı hamleleri yapması halk vicdanında kaçınılmaz olarak yer edecek. Bu noktadan sonra kazansanız ne olacak? İktidarı can simidi olarak gören bir bağımlılık düşkünlüğünden bu ülkeye ne hayır gelebilir?” http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/mahcupyan-dan-akp-ye-sert-gul-tepkisi-bu-h90108.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GAZİ-TROL 2018-04-29 02:02:39 @Sonunda yamandın sn.Destici

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
GAZİ-TROL 2018-04-29 02:00:40 @Sonunda yamandın sn.Destici

☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

Beğenmedim! (5)
Avatar
HIC KIMSE BULUNMAZ HINT KUMASI 2018-04-29 00:20:49

DEGILDIR.... AKP HIKAYESI MILLETE ACI VERMEYE BASLADI HEP ZAM ZAM ZAM MILLET BORC BATAGINDA YETER ARTIK
YENI HIKAYEYE BASLAMAK TURKIYEYE IYI GELECEK ARTIK CHP ZAMANI

Misafir Avatar
Bomba iddia 2018-05-04 01:09:15 @HIC KIMSE BULUNMAZ HINT KUMASI

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/bomba-iddia-akp-kazdigi-cukura-dusebilir-h91013.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
diploma 2018-05-04 00:58:32 @HIC KIMSE BULUNMAZ HINT KUMASI

https://odatv.com/profesor-halacoglu-erdoganin-pesini-birakmiyor-02051838.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
52 2018-04-29 00:17:37

ey birlik partisi nerede yer alırsan al kardeş ne oyunuz nede seçmeniniz var bu halk sizleri kaale almıyor ayrıca adam yerinede koymuyor *anlıcağınız muhalefet yapıcağınıza akp nin kuyruna takılmişsınız uğurlar olsun***

Avatar
BBP lideri Destici 2018-04-29 00:17:47

MUHSIN YAZICIOGLUNUN KEMIKLERINI SIZLATIYOR

Avatar
yigido 2018-04-29 00:18:49

ya millet muhsin baskan icin oy veriyordu siùmdi onuda vermeyeceigiz hadi bakalim secimlerde sarkisladan kac tane oy cikacak gorelim

Avatar
Destici NE DERSE TIN TIN TIN TIN 2018-04-29 00:28:03

ve yine TIN TIN AKP GIDICI EKONOMI ORTADA MILLET BORC BATAGINDA

Avatar
kaç tane 2018-04-29 00:15:39

ne kadar vekillik alacağınıda amcan söyledimi galiba üçün biri veya babayı alırsın

Misafir Avatar
bozo 2018-04-29 11:20:50 @kaç tane

bu serefsizlere ücün biri fazla alsalar alsalar götün kilini alirlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
google dan ayet sallayan hangi bakandi ?? 2018-04-29 01:22:16 @kaç tane

hani su bakara makara diyen

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hahaha 2018-04-29 01:19:29 @kaç tane

İşte Yılmaz Özdil'in Sansürlenen Yazısı
https://www.youtube.com/watch?v=yYSbU-pq6Rs

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-04-29 01:03:59 @kaç tane

Geçmediğin köprüye, inmediğin havalimanına para ödeyeceksin. Ülkemizin tüm stratejik tesisleri, enerji, iletişim sektörleri, petro kimya, şeker fabrikaları , verimli araziler yabancıya satıldı. Bu satışdan kazanilan para 70 milyar dolar. eti samani bile ithal ediyoruz
2016 yılı sonu itibariyle Devletin borcu 438 milyar dolar

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Gece duasi 2018-04-29 00:47:12 @kaç tane

Rabbim tayyipi daha kötülerine muhtac etsin!

Beğenmedim! (2)
Avatar
TEZGAHLARI HALK SANDIKTA 2018-04-29 00:29:19

BOZACAK CHP KAZANACAK