banner87

Bedelli askerlik için ilk tepki geldi: Hiçbir anlamı yok

CHP'li Bülent Kuşoğlu, '21 gün askerlik' teklifine ilişkin açıklamalarda bulundu.

Bedelli askerlik için ilk tepki geldi: Hiçbir anlamı yok

CHP'li Bülent Kuşoğlu, '21 gün askerlik' teklifine ilişkin açıklamalarda bulundu.

23 Temmuz 2018 Pazartesi 12:39
Bedelli askerlik için ilk tepki geldi: Hiçbir anlamı yok

Bedelli askerlikte '28 gün' şartına AK Parti'den yeni teklif geldi. AK Parti Grup Başkanvekili Mehmet Muş, 28 gün yerine 21 günlük teklifi sunacaklarını söyledi. Teklife CHP'den ilk açıklama geldi.

CHP Milletvekili ve TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Üyesi Bülent Kuşoğlu, bedelli askerlikte AK Parti'nin '28 gün' şartına karşılık yeni getirilen '21 gün askerlik' teklifine ilişkin açıklamalarda bulundu.

"HİÇBİR ANLAMI YOK"

Bedelli askerliği desteklediklerini ifade eden Kuşoğlu, 21 gün şartı ile ilgili olarak, 'CHP olarak beklentilere karşılık vereceğiz. Hiçbir anlamı yok, şimdiye kadarki gerekçeye bakıyorum, hiçbir açıklama yok. Genelkurmay'dan bu yönde bir açıklama gelmedi, 'bizim önerimizdir' denmedi. 21 veya 28 günü desteklememizin bir anlamı yok.' dedi.

GELİRE GÖRE RAKAM TEKLİFİ

Gelire göre rakam belirlenmesini önereceğiz.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.07.2018 12:46
Anahtar Kelimeler:
CHPBedelli Askerlik
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TC-KEMÂLİST : BEDELLİ ASKERLİK = HAİNLİKTİR ! 2018-07-23 15:06:50

ATALARIMIZDAN , ŞEHİT VE GAZİLERİMİZDEN BU LÂNETİ DURDURAMADIĞIMIZ İÇİN ÖZÜR DİLERİZ ! :(

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-23 13:06:46

YEMEN YOLU ÇAMURDANDIR
KARAVANAM BAKIRDANDIR
ZENGINIMIZ BEDELLIDİR
ASKERIMIZ FAKIRDENDİR
HATIRLARSANIZ BAZI ŞEHİT EVLERINDE PENCERE BILE YOKTU.SOĞUKTAN KORUNMAK İÇİN MUSANBA KAPLIYDI.

Avatar
Ali ATASOY 2018-07-23 13:26:10

Siz hiç askerde, çatışmada gazi veya şehit olan şımarık zengin asker duydunuz mu, okudunuz mu veya gördünüz mü? O yüzden 21 gün askerlik yapsa ne olur 360 gün askerlik yapsa ne olur? Değişen bir şey yok aslında! Onların süper lüks bar köşelerinde ve klas kulüplerde içki ve çapkınlık keyifleri bölünmesin diye bedelini fakirler kanlarıyla ödüyorlar nasıl olsa!

Avatar
Özgür 2018-07-23 13:29:48

Boşu boşuna bot, kıyafet, techizat masrafı yapılmasın ben bedelliye karşıyım ama madem olacak hiç gelmesinler. Birde oradan elde edilecek kazanç kuruşu kuruşuna silahlı kuvvetlere harcansın. Birilerinin beceriksizliklerini kapatmak için değil.

Misafir Avatar
Özgür 2018-07-23 13:33:57 @Özgür

Bedelliden gelen parayla bari garibana çelik yelek versinler, gece görüşlü dürbün versinler, teknolojiyle donatsınlar ki, zengin askerlik yapmıyor bari fakir de ölmesin.

Beğenmedim! (0)
Avatar
furkan 2018-09-10 21:17:16

Bi çözüm bulmali lar bence bu 21 günlük temel askerlik için adam var esnaf adam var şirkette calisiyor bunu da geçtim ailesine bakan insanlar da var aramiz da Devlet büyüklerimiz buna bi çözüm bulurlar inşAllah 21 günü de kaldırır lar inşAllah

Avatar