Bekir Bozdağ'dan 15 milletvekilinin CHP'ye dönmesine yorum

Başbakan Yardımcısı Bozdağ, 15 milletvekilinin İYİ Parti'den CHP'ye dönmesine "Kara lekeyi çıkarmanız mümkün değil" sözleriyle tepki gösterdi.

Bekir Bozdağ'dan 15 milletvekilinin CHP'ye dönmesine yorum

Başbakan Yardımcısı Bozdağ, 15 milletvekilinin İYİ Parti'den CHP'ye dönmesine "Kara lekeyi çıkarmanız mümkün değil" sözleriyle tepki gösterdi.

10 Mayıs 2018 Perşembe 14:51
Bekir Bozdağ'dan 15 milletvekilinin CHP'ye dönmesine yorum

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, İYİ Parti'ye geçen 15 milletvekilinin CHP'ye dönmesiyle ilgili konuştu.

Bozdağ, "Demokrasi tarihimizin en kara lekesini bu milletvekillerinin alnına, CHP'nin siciline sürdünüz. Öyle bir kara leke sürdünüz ki bunların alnını öperek o kara lekeyi çıkarmanız mümkün değil" ifadelerini kullandı. 
 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-10 14:54:38

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMI KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU AKP KOPRU YAPTI HASTANE YAPTI AMA HEPSI BORC DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KOPRUYU KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK

Misafir Avatar
bu adamlar oy çalacaklar nikli 2018-05-10 18:40:57 @AKP hangi yuzle oy istiyor

bu adamlar oy çalacaklar diyorsun millet sandiga gitmesin diye her numarayi ceviriyorsun ayip ayip MILLET SANDIGA GIDECEK AKP DE GIDECEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu adamlar oy çalacaklar 2018-05-10 18:36:00 @AKP hangi yuzle oy istiyor

hazır olun

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bay bekir TAMAM 2018-05-10 18:07:55 @AKP hangi yuzle oy istiyor

Baktın olmuyor
Boşver zorlama be
E senden bu kadar be
Abbas Abbas yolcudur anam

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
abbas yolcu TAMAM 2018-05-10 18:05:18 @AKP hangi yuzle oy istiyor

Taş kafasına tatlı dil kar etmiyor
Köşk-ü sefa bile beyimize yetmiyor
Abbas yolcudur anam
Endamı işlemiyor
Abbas yolcudur anam
Endamı bana sökmüyor
Ahh..
Baktın olmuyor
Boşver zorlama be
Abbas
Koyver gitsin
E senden bu kadar be
Abbas

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TAMAM TAMAM 2018-05-10 17:58:49 @AKP hangi yuzle oy istiyor

Dünyada her şeyin bir sonu olduğu gibi Ak Parti iktidarının da sonu
Milli ittifaki Gümbür Gümbür geliyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bekir 2018-05-10 17:17:57 @AKP hangi yuzle oy istiyor

mlkmlnmnmfrtyfrtyagagag

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
devletimiz kimsenin tapulu mali degil 2018-05-10 15:14:13 @AKP hangi yuzle oy istiyor

hic kimsenin ozel sirketide degil adil seffaf secim istiyoruz bekir bey ayrica medya tum partilere yer vermeli ne o oyle medya agirlik olarak akp reklami yapiyor medya narkozi artik millete islemiyor millet cebindeki yetmeyen paraya bakiyor millet pazara gittimi satin alamadigi meyveya sebzeye bakiyor millet eti durbunle uzaktan seyrediyor
dolar bazinda hazine garantili kopruler ve sehir hastaneleri millete sadece yuk hepsi borcla yapilmis dolar arttikca millete daha cok yuk kullanan kullanmayan oduycek
ayrica bu ovundukleriniz her devletin yapmasi gereken hizmetler avrupada bir siyasetci yaptigi kopru ve yollari gundeme getirip ovunse millet guler ve istifasini ister avrupali secmen vergi paralarinin harcanmasini takip eder karsiliginda cok iyi hizmet bekler
biat kulturu o acidan kotu elestirmeden herseye evet amin dememek lazim

Beğenmedim! (0)
Avatar
ZEYDİ 2018-05-10 14:55:40

SİZİNKİ KARA LEKE OLMUYOR DA BAŞKALARINA OLUYOR ASIL SİZİN FETÖ için söyledikleriniz KARA LEKE RİZELİ ÇAY SATAMIYOR ELEŞTİRİ YAPTIĞI ZAMAN A SİZ FETÖCUSUNUZ DİYENLER VARMİŞ HATTA PKK BİLE DEMİŞLER. ANCA GİDERSİNİZ DALGA GEÇMEYİN MİLLETLE

Avatar
CHP oyunu 2018-05-10 14:56:24

bozdu bekir bey kucuk cocuk gibi miz miz lanmayin

Misafir Avatar
e yani 2018-05-10 15:00:03 @CHP oyunu

kara leke ariyorsan aynaya bak kara bekir

Beğenmedim! (0)
Avatar
mete 2018-05-10 15:00:28

Siz sıfırladığınız yolsuzluk paralarını devlete teslimediniz önce.

Avatar
Aslan 2018-05-10 15:03:43

Peki size ne demeli ajdar?siz turkesin oglunu,soyluyu,bahceliyi, basbakan yardimcisi zat ismi aklima gelmedi su an o iste ve isimlerini sayamadigim cok kisi var bunlari siz transer ederken iyi ama baskasi yaparsa kara leke hadi siktir ibnetör en buyuk kara lekeyi siz götunuzden nasil sileceksiniz 16 yildir ulkeyi yöneten ve her turlu pisligi yapan sizler simdi saymaya kalksam saatlerce yazmak lazim size artik tamam deme zamani geldi gecti bile tamammi tamammmmmmmm

Avatar
Millet İttifakı 2018-05-10 14:55:19

kazanacak

Avatar
kara leke 2018-05-10 14:58:24

Hocaefendi dediler, ne istedilerse verdiler. Kim FETÖ'cü, kim besledi, kim büyüttü?
https://www.youtube.com/watch?v=BNWmW3tALJU

Avatar
ya ya 2018-05-10 14:59:10

Erdoğan: Ne istediniz de alamadınız?
https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw