banner87

Berkin Elvan davasında flaş gelişme!

Gezi Parkı eylemlerine ilişkin Okmeydanı'nda çıkan olaylarda 16 Haziran 2013'te kafasına gaz kapsülü isabet eden ve 269 gün sonra tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybeden Berkin Elvan'ın öldürülmesine ilişkin dava, 10 Mayıs'a ertelendi.

Berkin Elvan davasında flaş gelişme!

Gezi Parkı eylemlerine ilişkin Okmeydanı'nda çıkan olaylarda 16 Haziran 2013'te kafasına gaz kapsülü isabet eden ve 269 gün sonra tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybeden Berkin Elvan'ın öldürülmesine ilişkin dava, 10 Mayıs'a ertelendi.

27 Şubat 2018 Salı 19:10
Berkin Elvan davasında flaş gelişme!

Mahkeme heyeti ara kararında, tanık polislerin dinlenmesi için talimat yazılmasına karar verdi.

Jandarma Kriminal Bürosu'na rapor aldırılması için yazılan müzekkerenin beklenmesine ve sanığın tutuklanması yönündeki talep için daha önceden karar verildiği için yeniden karar verilmesine yer olmadığına hükmeden heyet, duruşmayı 10 Mayıs'a bıraktı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.02.2018 19:33
Anahtar Kelimeler:
Berkin ElvanDava
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gele me 2018-02-27 19:35:26

Erdogan israil polisinin yakalayip gözünü bagladigi cocuga plakat veriyor sarayda agirliyor kendi ülkesinde Ekmek almaya giden cocogu öldürüyor ismini terorist yapiyor ANNESINI yuhalatiriyor böyle adaletin ........................ böyle serefsiz destekcilerin .....................

Misafir Avatar
kokuşmuşlar bunlar 2018-02-28 08:44:41 @gele me

Terörist başı APO larınıda yakalarında güllerle servis ettiler, öldürülen teröristlerinide allı pullu tabutlarla servis ettiler. bunlar Türkiyenn ekmeyini hatta kaymağını yiyen yobaz sürüsü bunlara dur demenin zamanı gelmedimi? şimdi teröristlik yaparken öldürülen berkin elvanı durmadan süsleyip püsleyip servis edip fitne çıkartmaya çalışıyorlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet 2018-02-28 08:24:32 @gele me

Çok gördük çocuk ları teröris yapıp polise askere molotof atırdıklarını. çok polis asker ve araçla zarar gördü bu bozuk hain zihniyetin saldırılaından. yalanmı kardeşler?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
istanbul 2018-02-28 08:23:09 @gele me

Allah belanızı versin. teröristi evirip çevirip kahraman etmeye çalışanlara. diyorum. ekmek almaya ümraiyeden çağlayanamı gidlir? bu ülkede hainler hala cırııt atıyor hala teröristi övebiliyorsa bir terslik var. demokrasiyi kötüye kullananlara DURUN denme zamanı geçiyor bile.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-27 20:16:40

Van minit,Van minit,sn perez siz çocukları öldürmeyi çok iyi bilirsiniz......ama bak bize oldurdugumuz yetmedi anasinida yuhalattik,bize yetisemessin perez..

Avatar