banner87

Beştepe'de Ejder Meyveli Smoothie ikram edildi

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki 30 Ağustos Zafer Bayramı resepsiyonunda ejder suyu içildi

Beştepe'de Ejder Meyveli Smoothie ikram edildi

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki 30 Ağustos Zafer Bayramı resepsiyonunda ejder suyu içildi

03 Eylül 2018 Pazartesi 12:56
Beştepe'de Ejder Meyveli Smoothie ikram edildi

Hürriyet Genel Yayın Yönetmeni Vahap Munyar, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'ndeki 30 Ağustos Zafer Bayramı resepsiyonunda ejder suyu içildiğini yazdı.

Sunulan içecekler arasında, "Ejder Meyveli Smoothie (Chia tohumu eşliğinde), Efuli (Liçi meyvesi eşliğinde), Aloevera (Starex meyvesi eşliğinde), Orman Meyveli Special, Bahçe Naneli Limonata, Taze Sıkılmış Portakal, Taze Sıkılmış Greyfurt, Taze Sıkılmış Havuç, Taze Sıkılmış Elma" yer aldı.

Munyar'ın "Yassıada'da Bizans kalıntıları canlanacak" başlığıyla (3 Eylül 2018) yayımlanan yazısının ilgili bölümü şöyle:

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın Cumhurbaşkanlığı Külliyesi bahçesinde gerçekleşen “30 Ağustos Zafer Bayramı” resepsiyonunda Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan, Sanayi ve Teknoloji Bakan Yardımcısı Hasan Büyükdede, Yatırım Ajansı Başkanı Arda Ermut ve Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) Başkanı İsmail Gülle ile sohbet ederken Cumhurbaşkanlığı Sosyal Hizmetler Müdürü Seyit Başkonak yanımıza geldi:

- Yine sürprizlerimiz var.

Sunulan içecekleri sıraladı:

- Ejder Meyveli Smoothie (Chia tohumu eşliğinde), Efuli (Liçi meyvesi eşliğinde), Aloevera (Starex meyvesi eşliğinde), Orman Meyveli Special, Bahçe Naneli Limonata, Taze Sıkılmış Portakal, Taze Sıkılmış Greyfurt, Taze Sıkılmış Havuç, Taze Sıkılmış Elma.

Yiyecek ikramlarını kokteyl masalarına koydukları listeden gösterdi:

- Pataşur içerisinde Çerkez Tavuğu, Zencefilli Somonlu Suşi, Tartalet içerisinde Antakya usulü Humus, Susamlı Levrek Simidi, Aydın usulü kuzu çöp şiş...

Ardından Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nin maketinin bulunduğu masayı işaret etti:

- Bunu, “Milletin evinden ikram” gibi bir konsept olarak düşündük...

Başkonak ve ekibi, ikramda birçok lüks oteli geride bırakacak iş çıkarıyor...

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
A-HBR (AMBİTİ HABER) 2018-09-05 02:24:44

ALLAH REYİS'İ BAŞUMİZDAN EKSUH ETMESUN ! EKONOMİ SÜPER ! ELMANYA BİSİ KISKANİ-İ (bende başka beyin yoh biliyonmu ? bi bunu ezberlettilerde diyebiliyom....AQ kihkih)

Misafir Avatar
Yeşilkart Sosyetesinden Gazi-Rıfkı 2018-09-11 00:49:27 @A-HBR (AMBİTİ HABER)

Kendimi Yubari Kavunlu Smoothie'ye verdim AQ ! Sabah-akşam içiyom AQ ! Bardağı 16.000$ geliyo AQ ! Banane AQ ? Bende $ bok gibi AQ ! Ben böyle memleketinde AQ !

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hayali dusman masali 2018-09-09 12:22:34 @A-HBR (AMBİTİ HABER)

vatandas olarak bizler zaten bunu biliyoruz fabrikalarimiz bankalarimiz limanlarimiz yer alti kaynaklarimiz hep dis guclere satildi en son seker fabrikalari satildi burda kaynak elde edildi bu parayla akp napti ???yapilan sehir hastaneleri kopru hazine garantili dolar bazinda borc milletce bunu kullansak da kullanmasak da oduycez bi yigin borc yapildi bu paralari akp nerelere harcadi denetleyen varmi ??? cifcilik hayvancilik nerdeyse bitti et saman kagit cogu sey ithal dolar oduyerek ithal ediyoruz kagit fabrikamiz vardi o da artik yok akp beton harici napti ???? millet resmen fakirledi hayali dusman yaratarak milletin milli duygularini kabartarak nereye kadar ??? tuket tuket borc yap yap sicak parayla boyle duvara toslanir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erbakan hocamiz gercekleri anlatiyor 2018-09-09 05:38:45 @A-HBR (AMBİTİ HABER)

Erbakan – Bilinmesi Gereken 3 Önemli Yahudi ve Haim Nahum Doktrini
https://www.youtube.com/watch?v=qj7gLRKpLNw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Starex'li Efuli Peygamberimizin en sevdiği........ 2018-09-08 23:06:36 @A-HBR (AMBİTİ HABER)

kihkihkih... ay ben bu ezik-müzo'ları çok seviyom aq...
yeni bir dinmi oluşturmuşlar acuba ? ''GÖT-LÂLELERİ'' dini ???

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KaşarsızTostGurmesi Kıl-Hüsmen 2018-09-06 22:33:59 @A-HBR (AMBİTİ HABER)

BİZİM KURUCU-NECMİ BU HABERDEN SONRA KAFAYI YEDİ !!!!! KURUNUN TABAĞINI 250 TL. DEN SATMAYA BAŞLADI !!!!! BENİM MİŞLEN TEKERLEKLERİNDEN NE EKSİĞİM VAR LAN ? BUNDAN SONRA BURA 12 YILDIZ APSELÜT-DELÜKS KURUCU AQ !!!!! DEDİ ??? :/

Beğenmedim! (0)
Avatar
T.C. ATEİST 2018-09-04 02:27:51

TÜRK ULUSUNUN BAŞININ GÖZÜNÜN SADAKASI OLSUN haram olsun . Burnunuzdanfitil,fitil,gelsin.

Misafir Avatar
TC KAYIP-ŞEHİT 2018-09-05 02:41:15 @T.C. ATEİST

 M İ N

Beğenmedim! (0)
Avatar
T.C. ATEİST 2018-09-04 02:25:30

MİLLİ İÇKİMİZ RAKI ,RAKI ,RAKIIIII .

Misafir Avatar
TC BOĞMACI-BEKRİ 2018-09-06 21:53:22 @T.C. ATEİST

İÇMEYİNİZ , YUTUNUZ !!!!! kihkih..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
içmeyiniz. 2018-09-06 18:11:50 @T.C. ATEİST

Rakı deyince AYYAŞların iştahı kabarmış. ula sizi sapıtıyorlar ula manyaklar ne zevk alıyosunuz pislikten? sarhoş olur karısını başkası sanır zina, sarhoş olur akrabasına şevhetle bakar haram, sarhoş olur her söylenene inanır ihanet, sarhoş olur koynuna koltuğuna girene aile ve devlet sırrını verir ihanet. içki böyle bir pisliktir.

Beğenmedim! (76)
Misafir Avatar
TC BOĞMACI-BEKRİ 2018-09-05 02:27:31 @T.C. ATEİST

MİLLİ İÇKİMİZ BOĞMA-RAKIDIR DAAA...!!!!! ;)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 1 2018-09-03 13:44:00

Yiyin ulan yiyin, devlet malini yiyin. Hani siz Müslümandiniz, hani Kuranda devlet mali yemek haramdi ve cehennemde ateste yakilacakt diye Ayetler var. Zehir zikkim ve haram olsun ahlaksiz soytarilar.

Misafir Avatar
ejder meyveli Smoothie 2018-09-10 01:31:39 @Okur 1

yi para baronlari ancak icebilir bi smoothie 120 tl yea babam yea

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ejder meyveli Smoothie luxxx 2018-09-04 21:48:42 @Okur 1

ejder meyvesinin tanesi 15 tl imis ejder meyveli Smoothie icin en az 8 tane ejder meyvesi lazim 8 kere 15 hesaplayin artik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
çöküş e 2018-09-03 22:28:08 @Okur 1

çok doğru ve o gece ÖMER R.A. aç yatmıştır. o ana ve bebek doysun diye... vesselam.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
lux, israf satafat 2018-09-03 15:30:54 @Okur 1

hepsi bunlarda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ÇÖKÜŞ... 2018-09-03 14:29:37 @Okur 1

3 DİRHEM UNU , AÇ BEBEĞİN ANNESİNE KİMSE GÖRMEDEN GECE GÖTÜREN HZ. ÖMER İN, BEDDUALARI BİZLERİ SARIYOR...FELAKET HİÇ GECİKMEYECEK...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
tarkan 2018-09-03 13:48:07 @Okur 1

sen öyle san onlar öbur tarafin olmadigini adlari gibi bildigi icin aptallari uyuturuyorlar acele etme sen ölunce alacaksin payini seni seni bekle sana 72 huri bide sarap sirani bekle

Beğenmedim! (0)
Avatar
İtibardan tasarruf olmaz 2018-09-03 14:33:24

İkinci Lale devrindeyiz arkadaşlar,lütfen kimse kızmasın.

Misafir Avatar
lâle devrinin sonundada göt lâlesine dönmüş bir... 2018-09-05 03:08:23 @İtibardan tasarruf olmaz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tevfik Fikret 2018-09-03 13:42:27

Yiyin efendiler yiyin, bu han-ı iştiha sizin, (1912 Tevfik Fikret )

Avatar
MILLETE DOLAR BOZDURTUYORLAR 2018-09-03 14:20:51

SARAYDA LUX YASIYORLAR

Avatar
türkoglu 2018-09-03 14:19:28

koskoca yeni osmanli imparatoru bulgur pilavimi yesin.kiskanmayin arkadaslar.yakinda bizim cigerimizden türk ciger salatasi yaparlarsada helal olsun yakisir,bunu biz istedik ceremesini milletce ödeyecegiz.