banner87

Binlerce Suriyeli 24 Haziran seçimlerinde oy kullanacak!

Başbakan Binali Yıldırım, 24 Haziran Seçimleri'nde Suriyelilerin de oy kullanacaklarını açıkladı

Binlerce Suriyeli 24 Haziran seçimlerinde oy kullanacak!

Başbakan Binali Yıldırım, 24 Haziran Seçimleri'nde Suriyelilerin de oy kullanacaklarını açıkladı

19 Haziran 2018 Salı 12:04
Binlerce Suriyeli 24 Haziran seçimlerinde oy kullanacak!

24 Haziran cumhurbaşkanlığı ve genel seçimlerinde, vatandaşlık hakkı kazanan 30 bin Suriyelinin oy kullanıp kullanamayacağı sorusu yanıt buldu. Son dakika habere göre, Başbakan Binali Yıldırım, Suriyelilerin seçimde oy kullanacaklarını açıkladı.

Başbakan Binali Yıldırım, 24 Haziran Cumhurbaşkanlığı ve 27. Dönem Genel Seçimleri'nde, vatandaşlık hakkı kazanan 30 bin Suriyelinin oy kullanıp kullanacağını söyledi.

İzmir'de medya mensupları ile buluşan Başbakan Yıldırım, "Vatandaşlık hakkı kazanan 30 bin Suriyeli 24 Haziran seçimlerinde oy kullanacak. Suriyeliler bizim misafirimiz memleketlerine gidecekler" ifadesini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.06.2018 13:05
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-06-19 12:25:17

81 milyonu unutup binlerce suriyeliyi dert edenlerden bir bok olmaz!

Misafir Avatar
suriyeliden medet umanlar tc nin atatürkçü hakim 2018-06-19 16:27:05 @Ossmann

ve savcılarına savunmanızı hazırlayın akibet müthiş olacak

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-06-19 12:17:49

En az 5 yıl Türkiye'de yaşamış olması ve yeterli derecede Türkçe bilme şartı var olduktan sonra bir yabancı Türk vatandaşlığı alabilir ve seçimletde oy kullanabilir. Yoksa Kanuna aykırılik söz konusu. İleride mutlaka bunun hesabını verecekler.

Avatar
irfan 2018-06-19 13:09:48

Suriyelinin ne hakkı var oy kullanmaya biz suriye için oy kullanıyormuyuz ülkemin geleceğine suriyeli karar veremez Allah kahretsin .

Misafir Avatar
irfana cevap veren trol puştu 2018-06-19 16:29:26 @irfan

ananı suriyeli siktide baban oldugu içinmi kayırıyorsun suriyeli ibinesini

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@irfan x**** 2018-06-19 14:44:37 @irfan

Türkiyede yasamadigi halde oy kullananlara diyeceginiz tek laf yok. En azindan suriyeliler türkiyede yasiyorlar geln iktidardan etkilenecekler, oy kullanmalari dogru ve demokrasinin geregi. Suriyeliler türkiyede turist degiller.!

Beğenmedim! (1)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-19 12:07:16

AKP ELVEDA

Misafir Avatar
@HALKIMIZIN CUMHURBASKANI**** 2018-06-19 15:16:20 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

zeka ürünü yorumlar yazanlara laf yok! Böyle ucuk kacık seviyesiz yorumlar yazma!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
vatan partili aydin 2018-06-19 14:49:23 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

kendi gazetene gitsene burda habire begenmedim boncugu dagitiyon sen Muharrem Inceye Kurban Ol Be

Beğenmedim! (1)
Avatar
ŞEDDELİ APATİ 2018-06-19 13:22:56

Tamamen siyasi olarak verilmiş bu hakkın halkda karşılığı olumsuz yönde elbet AKP bunun bedelini ödeyecek!Bu kadar futursuz bir mülteci barındırma stratejisi ellerinde patlayacak!

Avatar
vatandaş 2018-06-19 13:49:56

misafirlik üç gün olur

Avatar
kime sordunuz 2018-06-19 14:06:17

neye dayanarak vatandaş oldu bunlar, kime sordunuz, babanızın çiftliğine işçimi aldınız bunları.

Misafir Avatar
suriyeli seven siktirsin gitsin suriyede yaşasın 2018-06-19 16:31:31 @kime sordunuz

başta aydın trol puştu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@kime sordunuz x 2018-06-19 15:17:40 @kime sordunuz

Neden sana sormadilar diye , kafa yoruyorum !

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandas 2018-06-19 15:20:56

AKP savunucusu Aydın isimli şahıs bu duruma da bi yorum yazsaydın ya.

Misafir Avatar
aydın şu an meşkul 2018-06-19 16:32:54 @Vatandas