banner87

Bir eleştiri de Seda Sayan'dan geldi!

Cumhurbaşkanı ve ünlülerle birlikte Hatay'da askerleri ziyaret eden Seda Sayan eleştirilere sert çıktı. Kadırgalı "Yine gideceğim. Bu kez kamuflajla. Postal numaramı bile aldılar" dedi

Bir eleştiri de Seda Sayan'dan geldi!

Cumhurbaşkanı ve ünlülerle birlikte Hatay'da askerleri ziyaret eden Seda Sayan eleştirilere sert çıktı. Kadırgalı "Yine gideceğim. Bu kez kamuflajla. Postal numaramı bile aldılar" dedi

07 Nisan 2018 Cumartesi 15:16

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve ünlülerle birlikte Hatay'daki askerleri ziyaret eden şarkıcı Seda Sayan eleştirilere yanıt verdi ve tokat gibi ifadeler kullandı.

"Yine gideceğim" diyen Kadırgalı "Bu kez kamuflaj giyeceğim. Postal numaramı bile aldılar. Karacı olacağım" dedi.

TRT'de katıldığı porgramda konu ile ilgili konuşan Sayan şunları söyledi:

"YAN YANA OTURUP SOHBET ETTİK"

İlk defa böyle bir organizasyon gördüm. Cumhurbaşkanımıza helal olsun. Çünkü bizi askerlerle oturttular. O çocuklarla oturduk. Onlar için ne demek biliyor musunuz, nasıl bir moral. Yani biz ayrı yerde, onlar ayrı yerde değildi. 'Sen nerelisin, nişanlı mısın, sözlü müsün' diye sorduk.

"KARACI OLACAĞIM"

Yine çağırsalar yine koşa koşa giderim. Bu sefer zaten üniforma da istedim. Postal numarasına kadar verdim. Bana 'Deniz mi, kara mı, hava mı istersin?' diye sordular, 'Kara' dedim. Biz o çocukların ayağına gitmek durumundayız. Atlanan şey şu, biz o çocukların ayağına gittik. Bu nerelere saptırıldı, ona şaşırdık.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.04.2018 15:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
52 2018-04-07 15:39:27

seda hanım siz sanatçı olarak askerimize destek olurum diyorsunuz ama kimseyi siz ve sizin gibler kandıramaz -sanatçı dediğiniz zaman alın size rahmetli zeki müren ne yapmıştı tüm mal varlığını askeryiye ve türk vakıflaeına bağaşlamıştı herşeyini *ama sizler vermek için değil kazanmak için ordasınız yami şoooov yapıyorsunuz kendinizi, cebinizi düşünüyorsunuz ***

Misafir Avatar
seda sayan hanim 2018-04-07 23:23:37 @52

sehit aileleri icinde destek vermeyi dusunuyormusunuz ??? onlarinda morele destege ihtiyaci varda

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-04-07 23:22:19 @52

Şivan Perwer İbrahim Tatlıses düet yaptı - Megri Megri
https://www.youtube.com/watch?v=xMioNthr41I

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-04-07 18:32:09 @52

BU KARININ KUSURUNA BAKMAYIN SARI SACLIDIR iQ SIFIR

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-04-07 15:38:56

İnşaat işçisi muhabbeti yapandan da sanatçı olursa daha ne diyeyim açaç ekibi de götür tam olsun.

Misafir Avatar
Haddini bil 2018-04-07 16:07:31 @Vatandaş

İnşaat işcilerini aşşağılayamazsın bu bir. Ak partiden önce şehitler geldiği zaman bile askeriyelerde aç aç gösterileri oluyordu. O zaman ne yapıyordunuz? Ellerinizimi oğuşturuyordunuz?

Beğenmedim! (7)
Avatar
A 2018-04-07 17:13:00

Ula siz salakmısınız nesiniz anlammadım. Cepheden kilometrelerce uzak bir karakolu çalgı çengiyle piknik yapar gibi ziyaret Askere nasıl moral versin. Çok rezilsiniz ya arkadan sıkmayı MHP li yaşlı morondanmı öğrendiniz. Simdi dediğin gibi postalı giyip (sıkıysa) cebhedeki askerin yanına adabıyla gitseydiiniz kimse sizi eleştirmezdi.

Avatar
bozo 2018-04-07 17:42:10

tangani da giymeyi unutma

Avatar
sinan mahzun nihat.. 2018-04-07 15:53:31

seda sen politikaya hic bulasma en iyiysi, bildigin isleri yap

Avatar
Kazim 2018-04-07 16:19:09

Postalar bende canim sana kasarlanmis marka postal alacam idare edersin sanirim sen tecrulelisin iyi de sobet ederim hangi devlet ten saldiriya ugramistiniz (hangi zaferi kutlamaya gitmistiniz?)

Avatar
o yanağa bu yanağa TOKAT 2018-04-07 15:29:57

bunların her bir açıklaması KILIÇDAROĞLUNA BİRER okkalı TOKATdır

Misafir Avatar
vatan partili dede 2018-04-07 23:25:45 @o yanağa bu yanağa TOKAT

senin yanagina tokat olmasin hihihihi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
türkoglu 2018-04-07 22:02:07 @o yanağa bu yanağa TOKAT

yavrucum onlar yanaga tokat atmazlar bir dahaki seferlerine ananida al sende katil tüm yalaka serefsiz orospu takimi askere ne moral verecek ,sende seref olsa bu ülkenin ana muhalefet liderine oruspu tokat atmis onlar olmasa idi yunan,ingiliz,fransiz.italyan,rus,ananin kalcasina tokat atacakti bilesin onursuz pezevenk

Beğenmedim! (0)
Avatar
evet 2018-04-07 15:30:37

YE KEMAL YEEE. TOKAT lar acılıdır sen seversin acıyı.

Misafir Avatar
vatan partili dede sen 2018-04-07 23:27:36 @evet

kilicdaroglunu baklava sanip hep yeaa yea ye diyorsun ayip be

Beğenmedim! (0)