Flaş Haber
Kapat

Bir elimde kadeh, bir elimde rabia... AKP'liler belediye parasıyla rakı sofrasında!

Denizli'nin Sarayköy ilçesinde düzenlenen deve güreşleri sonrası AKP'liler 'çilingir sofrasında' buluştu. Bir eliyle rabia işareti yapan, diğer eliyle rakı kadehi kaldıran AKP'liler dikkat çekti.

Bir elimde kadeh, bir elimde rabia... AKP'liler belediye parasıyla rakı sofrasında!

Denizli'nin Sarayköy ilçesinde düzenlenen deve güreşleri sonrası AKP'liler 'çilingir sofrasında' buluştu. Bir eliyle rabia işareti yapan, diğer eliyle rakı kadehi kaldıran AKP'liler dikkat çekti.

07 Şubat 2019 Perşembe 23:43
Bir elimde kadeh, bir elimde rabia... AKP'liler belediye parasıyla rakı sofrasında!

Geçtiğimiz hafta Denizli'nin Sarayköy ilçesinde düzenlenen deve güreşleri için ilçeye gelen devecilere ve ilçedeki AKP yöneticilerine iddiaya göre belediye kaynağıyla çilingir sofrası kuruldu.

Sarayköy Belediye Başkanı Ahmet Necati Özbaş ve AKP İlçe Başkanı Volkan Gezen'in de yer aldığı gecede dikkat çeken kareler ortaya çıktı.

Her masada rakı kadehleri ve rakı şişeleri yer alırken, bir AKP'li elinde rakı kadehiyle rabia işareti yaptı.

soL'un haberine göre, bu fotoğrafların ardından AKP'liler birbirlerini mailler ve tweetlerle ihbar etti.

Geceye ilişkin fotoğraflar sosyal medya üzerinden paylaşılırken, "Sayın Cumhurbaşkanım Erdogan Ak Parti Sarayköy Cumhur ittifakını rakı masasında kuruyor. Sarayköy Ak Parti İlçe yönetimi Belediye Başkanı Ahmet Necati Özbaş hepsi bu rezilliğin baş rol oyuncusu. Sayın Cumhurbaşkanım @RT_Erdogan bir eliyle rakı kaldırıp diğer eliyle Rabia işareti yapan kişi Ak Parti mahalle başkanı yanındaki kişi ise Sarayköy Belediye Başkan Yardımcısı Mestan Özkan" ifadelerini kullandı.

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2019-02-07 23:53:40

Devletin parasını yiyen tüm namussuzlar yedikleriniz zehir zıkkım olsun. Boğazınızdan nasıl geçiyor haramyiyici haysiyetsizler sürüsü.

Misafir Avatar
Icmedikleri icin suclanmislardi simdi de iciyorlar 2019-02-08 17:05:20 @Hasan

Sizler ne kadar kötü kalplisiniz böyle zamaninda icmedikleri icin sucluyordunuz ya simdide kalkip bir kac kadehle keyif yaparak böyle size gösteriyorlar ya daha ne istiyorsunuz
Ayrica bunlarin hesabini kimin ödedigini nereden biliyorsunuz elinizde bunu belgeleyecek bir makbuz u var varsa da göysterin bizde bereber karsi cikalim yok eger yoksa biraz sakin olun ortaligi karistirmayin böyle

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bi de boyunlarina ne takmislar. 2019-02-08 13:42:48 @Hasan

bunlari norvece davet lazim, hristiyan toplum müslümanda olmasi gereken ahlak ile nasil yasiyor diye. bunlar müsveddenin müsveddesi türkün parasi pesinde olan sahtekarlar. boyunlarina taktiklari yanlis.. etek olarak daha yakisirdi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
salkimsacak 2019-02-08 11:12:42 @Hasan

salkimsacak 2019-02-08 11:11:23
yedikleriniz zehir zıkkım olsun lafi hakka inanan vicdan sahibi olan kisilerin korktugu bir ilkedir,bu laftan korkmayanlar Allahi peygamberi dini ön planda tutar ve halki insanlari sömürür ,Nedeni cok basittir Allaha kendi inanmaz Dinin bir uyusturucu vazifesi yaptigini bilir ama kendi dindar görunur ,AKP politikasi en ufak olumsuzlukta karsisindakini tehdit ve cebirle dize getirme politikasi ,bunlarin ne din ne iman ne de ahiret korkusu var cunku herseyin yalan oldugunu kendileri biliyor.
Fetö bir oyun ,Vatanin BEKASI bir oyun,Terör bir oyun, tum mesele kendileri ve tohumlarinin gelecegini garanti altina alip pasa pasa yasamak gerisi bos,Su kadarini söyleyebilirim Recep tayip Allaha inanmiyor en buyuk Allahsiz aslinda ta kendisidir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
roja velad 2019-02-08 09:23:04 @Hasan

gerçek akpartililer bunlar saklamamışlar yüzlerini.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cp 2019-02-08 07:52:53 @Hasan

Turk tarhinde bunlar gibi sahtekar duzenbaz,her renge burunen firildaklar,

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kula kulluk Etmeyen Müslüman 2019-02-08 00:05:21

Boğazınıza dursun, haramzadeler...

Avatar
Fatih 2019-02-08 00:33:36

Arkadaşlar
Yanlış anlaşılma var
Bunlar dördüncü kadehi kaldırıyoruz demek istemişler sadece :)

Avatar
Dogru Söyler 2019-02-08 00:32:48

Soysuzlar, bir kadehi ellerine alinca gercek yüzlerini gösteriyorlar, din tacirleri

Avatar
veli 2019-02-08 00:06:29

sanki ilk defa degilki oldum olali boyle birileri sakli iciyo birileride olu orta yani ama kimse Allahi kandiramaz icin icin zikimin dibini icin

Avatar
Gereksiz 2019-02-08 00:23:12

YALAN, DOLAN ve TALAN işte akepe

Avatar
Cahil 2019-02-08 00:08:55

Rabianin ıslami bir tarihçesi VARSA biri yazsın OGRENEYIM tek devlet tek milletle açıklamaya kalkmayın komik olursunuz CUNKI HZ muhammed tek milletcideğildi ama hiristiyanliktan geçme derseniz HANI baba oğul kutsal ruh amin dortlemi olurmu olur zina yasası ve DOMUZ eti yasasını üzerine korsaniz tam olur

Avatar
Haluk 2019-02-08 00:22:29

Eskiden araplar kız çocuklarına değer vermediklerinden isim koymazlarmış. Numara verirler iş. Doğum sırasına göre 1.2.3.4 gibi. Rabia dört demek ve anlamında 4.numaralı kız çocuğu demek.