banner87

Bir parti daha Erdoğan'ı destekleme kararı aldı

Hür Dava Partisi (HÜDA PAR), cumhurbaşkanı seçiminde Erdoğan'ı destekleme kararı aldı.

Bir parti daha Erdoğan'ı destekleme kararı aldı

Hür Dava Partisi (HÜDA PAR), cumhurbaşkanı seçiminde Erdoğan'ı destekleme kararı aldı.

28 Mayıs 2018 Pazartesi 14:44
Bir parti daha Erdoğan'ı destekleme kararı aldı

Parti yetkililerinden edinilen bilgiye göre, son olarak Genel İdare Kurulunda (GİK) yapılan değerlendirme sonucunda Cumhurbaşkanı Seçimi'nde AKP'nin adayı Erdoğan'ı destekleme kararı alındı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 28.05.2018 15:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler 2018-05-28 14:48:01

Muhsin Yazıcıoğlu | Türkiye Ekonomisi & Özelleştirmeler
https://www.youtube.com/watch?v=PUADE_Tc00E

Avatar
KECi COBANI 2018-05-28 14:53:18

ARTIK TÜRKiYENiN BÜTÜN PARTiLERi ERDOGANA YARDIM EDEMEZ ONUNLA BERABER CÖKECEKTiR

Avatar
Mehmet 2018-05-28 15:03:00

Mustafa destici cumhurbaşkanımız cömemettir yalakacılığından sonra milletvekili adaylığı aldı acaba hüdapara nasıl bir cömertlik yaptı cennetten tapu olmasın

Avatar
tayyip 2018-05-28 15:08:53

1970 yıllarda yaptığımız patetes mühürlü diplomalar vardı bir tanede sana yapalım istermisin bedelinimi soruyorsun senin için 10 kuruş yani senin değerin kadar

Avatar
AKP çöp hikayeleriyle masallariyla 2018-05-28 15:09:21

bizleri kandiramaz AKP 1 TANE FABRIKA KURDUMU ???? AKP SATA SATA GUNU KURTARDI YETMEDI BIRDE SICAK PARAYLA GUNU KURTARDI COK AYIP YA YOL YAPMAK KOPRU YAPMAK HASTANE YAPMAK ZATEN DEVLETIMIZIN GOREVI O KADAR VERGI TOPLANIYOR AVRUPADA BU TARZ SOYLEMLER DUYAMAZSINIZ ULKEMIZIN MILLI VARLIKLARI 70 MILYAR DOLARA SATILDI USTUNE USTUN 450 MILYAR DOLAR BORCUMUZ VAR YAPILAN KOPRULER SEHIR HASTANELERI HAZINE GARANTILI DOLAR BAZINDA BORC KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK dolar olmus 4.58 ugrastigimiz seye bak 1980 li yillarin copluguyle ugrasiyoruz su anin copluguyle ugrassak millet borc bataginda et yiyemiyor ciftci mutsuz isci mutsuz esnaf mutsuz memur mutsuz emekli mutsuz et i ordan burdan ithal ediyoruz saman i tohumu cogu gidayi ithal eden ulke olduk yeter be akp ye oy yok

Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-05-28 15:10:27

UNIVERSITE DIPLOMALARINI VE TRANSKRIPT DAHIL MILLETIMIZE SUNSUN

Avatar
Ossmann 2018-05-28 15:22:14

Kim bilir Kürtleri kac milyona satti?

Misafir Avatar
@Ossmann x 2018-05-28 15:23:19 @Ossmann

tabii ki satildi, ne olduda birden bire destekliyorlar?

Beğenmedim! (0)