banner83

Bir partiden daha Erdoğan'a destek

16 Nisan referandumunda ‘Hayır’ diyen Anavatan Partisi (ANAP), 24 Haziran seçimlerinde 'Cumhur ittifakı'nı destekleme kararı aldı.

Bir partiden daha Erdoğan'a destek

16 Nisan referandumunda ‘Hayır’ diyen Anavatan Partisi (ANAP), 24 Haziran seçimlerinde 'Cumhur ittifakı'nı destekleme kararı aldı.

17 Mayıs 2018 Perşembe 12:18
Bir partiden daha Erdoğan'a destek

Anavatan Partisi, 24 Haziran seçimlerinde AKP ve MHP kurduğu Cumhur İttifakı’nı destekleme kararı aldı. Partiden yapılan açıklamada, “Kurucu genel başkanımız merhum Turgut Özal’ın siyaseti doğru okuyan, ülke çıkarlarını önceleyen politik dehası ve çağını aşan vizyoner politika anlayışıyla siyaset yapma gayreti” ile bu kararın alındığı belirtildi.

YSK’nın Anavatan Partisi’nin seçime katılmama kararının ‘hukuk cinayeti’ olarak eleştirildiği açıklamada, bu karar alınmadan önce farklı siyasi kuruluş ve yapılarla görüşüldüğü ancak ‘kendi kurumsal çıkarlarını ön planda tuttuklarının görüldüğü’ belirtildi.

16 NİSAN REFERANDUMUNDA HAYIR ÇALIŞMASI YAPMIŞTI

ANAP 16 Nisan referandumunda ‘hayır’ çalışması yürütmüş, açtığı stantlarda “Yok artık! O Kadar da değil. Ne istedinizse verdik, canımıza yetti gayrı! Hayır” propagandası ile seçmeni hayır oyu vermeye çağırmıştı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 17.05.2018 14:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ANAVATAN PARTISININ 2018-05-17 12:19:41

ne kadar secmeni varki ??? destek verse ne yazar

Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE DUVAR A TOSLADI 2018-05-17 14:01:23 @ANAVATAN PARTISININ

ihracat dan fazla ithalat yaparsan nolur ???
ulkenden hep doviz cikar et saman tohum benzin gibi cogu seyi ithal ediyoruz yetmiyormus gibi yapilan koprulerde sehir hastaneleride hazine garantili dolar bazinda borclanma birde yabanciya satilan fabrikalar kurumlar cogu kar yapiyordu satin alan yabanci napiyor parayi ulkesine goturuyordur ulkemizden yine doviz cikisi dolar arttikca cogu sey e zam et den tut benzin tohum gibi
satip satip uretmezsen tuketirsen olacagi bu ekonomide duvara toslarsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
BAHCELI ve PERİNÇEK'e 2018-05-17 12:54:10 @ANAVATAN PARTISININ

koltuk deynegi dedigimizde vatan partililer yok canim oyle sey mi olur diyorlardi. Bakalim simdi hala bu partiye destekleyen olacak mi.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
???? 2018-05-17 12:48:44 @ANAVATAN PARTISININ

Peki kendisi ne diye CB adayi oldu ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
KECi COBANI 2018-05-17 12:31:40

iFLAS EDENLERiN HEPSi BiRLESERCEK VE HEP BERABER CÖKECEKLER ANAPIN GENEL BASKANI ERMENi MESUT YILMAZ MIYDI ?

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-17 12:19:57

MUHARREM INCE

Avatar
Ne buldularsa satmislar 2018-05-17 12:21:26

Kahreden gerçekler, Ne buldularsa sattılar ama israf ve faizlerine yetmedi - Temel Karamollaoğlu
https://www.youtube.com/watch?v=vFQWkD88U9A

Avatar
AKP DONEMI DOLAR UCTU 2018-05-17 12:22:55

Liradan sıfır atıldığında 1 dolar = 1.3 TL iken TL bugün 4,43 TL

Avatar
israil tohumu 2018-05-17 13:23:51

https://www.sozcu.com.tr/2018/yazarlar/bekir-coskun/kelek-2411676/

Avatar
aydın 2018-05-17 12:29:41

chp var gücüyle mecliste buyuk guce ulaşmak için çalışmalı yoksa mazAllah erdogan gelirse gucsuz mmuhalefetle ulke uçuruma gider,önemli olan mecli.hatat chp aday bile çıkarmamlıydı bu ucube sitemde aday çıkarmam demeliydi

Avatar
Tarzan 2018-05-17 13:58:10

Söyle dostunu bana, sana kim olduğunu söyliyeyim. Anap hırsızlık ve yolsuzlukları ile anılmıştı. Aynı yoldalar.