'Biz Atatürk kadınlarıyız' deyince konserleri yarıda kesildi

Cumhuriyet Kadınları Korosu, bakanların katıldığı etkinlikte “Biz Atatürk kadınlarıyız” deyince konser yarıda kesildi. Bu durum büyük tepki çekti.

'Biz Atatürk kadınlarıyız' deyince konserleri yarıda kesildi

Cumhuriyet Kadınları Korosu, bakanların katıldığı etkinlikte “Biz Atatürk kadınlarıyız” deyince konser yarıda kesildi. Bu durum büyük tepki çekti.

22 Nisan 2018 Pazar 09:25
'Biz Atatürk kadınlarıyız' deyince konserleri yarıda kesildi

Edirne, Kırklareli ve Tekirdağ valilikleri ile Trakyalılar Vakfı tarafından düzenlenen “Trakya Tanıtım Günleri” programına Cumhuriyet Kadınları Korosu'na yapılanlar damga vurdu.

Bölgenin tarihi, turizmi, sosyal ve kültürel faaliyetlerini tanıtmak için Ankara'da “Trakya Günleri” etkinlikleri düzenlendi. Yaşları 40-85 arasında değişen kadınların oluşturduğu Cumhuriyet Kadınları Korosu da etkinlikte bir konser verdi.

"ONLAR ALKIŞLAMADI"

Kırklareli Ertuğrul Köyü'nden Ankara'ya giden koronun konserini dinlemeye, Başbakan Yardımcısı Hakan Çavuşoğlu ve Sağlık eski Bakanı Mehmet Müezzinoğlu da gitti.

Sözcü'den Deniz Ayhan'ın haberine göre, şiirlerinde “Biz Atatürk kadınlarıyız, Cumhuriyet'in öğretmenleriyiz” diyen koro, “Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa” türküsünü de söyledi. Ancak kadın korosunun programı erken bitirildi.

Otellerine giden kadınlar, rezervasyonlarının da iptal edildiğini öğrenince köylerine dönmek zorunda kaldı. Koro şefi Şükran Akdeniz, olayla ilgili konuşmak istemedi. Programı izleyen CHP Genel Başkan Yardımcısı Çetin Osman Budak ise yaşananları şöyle aktardı:

“Kadınlar Atatürk'le ilgili konuşmalar yapıyordu. Alkış ve büyük tezahüratlar aldılar. Benim sol tarafımda bakanlar ve milletvekilleri oturuyordu. Herkes alkışlarken onlar alkışlamadı.”

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Lütfü Türkkan da “Tek suçları konserde ‘Bizler Atatürk kadınlarıyız' demeleridir” açıklamasını yaptı, duruma tepki gösterdi.

Trakyalılar Vakfı yetkilileri ise kadınların konserinin kesilmediğini, zaten kısa olduğunu savundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.04.2018 11:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Remzi 2018-04-22 09:44:04

Türkiyenin baskenti Ankara, evet bu hanim Ana ve Bacilarimizda biliyorlardi. Fakat bilmedikleri birsey vardi, 16 yildir Türkiyeyi Ankardan Türk düsmani Ermeni, Yahudi, Yunan ve Ingiliz piclerinin yönettiklerini bilmiyorlardi. Bu alcaklar Atatürk ve Türk düsmani degillerse namerdim. YAZIKLAR OLSUN!

Misafir Avatar
ATAMIZA SAYGI DUYMAYAN 2018-04-22 13:18:18 @Remzi

TURK MILLETTINDEN SAYGI BEKLEMESIN NOKTA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Nazım Hikmet Kadınlarımız 2018-04-22 13:17:13 @Remzi

https://www.youtube.com/watch?v=4PHjvpDdOs0

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Kadınlarımız 2018-04-22 13:14:14 @Remzi

https://www.youtube.com/watch?v=LZKC6C4U81g

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne Mutlu Türküm Diyene 2018-04-22 13:11:53 @Remzi

Atatürk'ün Kadınlar İle İlgili Sözleri. 10 ncu yil marsi ile
https://www.youtube.com/watch?v=n5gC553szzM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ne Mutlu Türküm Diyene 2018-04-22 13:02:55 @Remzi

Biz Atatürk kadınlarıyız, Cumhuriyet'in öğretmenleriyiz” , Yaşa Mustafa Kemal Paşa Yaşa”

Beğenmedim! (0)
Avatar
Firat 2018-04-22 09:47:52

Istesenizde, istemesenizde, bizler sonuna kadar ATAÜRK'cüyüz ve ATATÜRK'cü kalacagiz. Biz ATATÜRK'cü ve Cumhuriyetciler kazanacagiz ama sizin gibi itler ve picler kaybedeceksiniz. Analarimizi ve Bacilarimizi kutluyoruz. Sizlere ise Eyyyy! Iktidar lanet olsun diyoruz.

Avatar
Bülent 2018-04-22 10:15:51

Arkadaslar, bugün Sözcü Gazetesinde Emin Cölasan'in "Bir ihanet Belgesi" isimli yazisini okuyunuz. Dün vardilar ve bugünde varlar. Bu Bakan ve Milletvekillerini kimler kullaniyor? Elbetteki yabanci efendilerinden geliyor bu emir. Adamlar ATATÜR adindan bile gicik aliyorlar.

Misafir Avatar
okumak lazim 2018-04-22 13:22:13 @Bülent

https://www.sozcu.com.tr/2018/yazarlar/emin-colasan/bir-ihanet-belgesi-2364130/

Beğenmedim! (0)
Avatar
ÖLCÜ 2018-04-22 09:31:52

DEMEKKI ATATÜRKE DÜSMAN BIR HÜKÜMET VAR NE YAPILACAK OYLARIN HEPSINI CHP YE VERILECEK DEMOKRASI KAZANACAK ATATÜRKE DÜSMAN VATANA DÜSMANDIR BU HÜKÜMET VATAN HAINI BIR OLUSUMDUR BUNU HERKEZ IYI BILSIN

Avatar
Siz varya 2018-04-22 09:40:10

Yalancısınız fitnecisiniz düzenbazsınız. Nokta.

Misafir Avatar
hadi ordan neresi 2018-04-22 13:22:50 @Siz varya

yalan ?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tarzan 2018-04-22 11:55:33

Ablalarımızı kutluyorum. Bugünleridemi görecektik? Ya sabır.

Avatar
Adalet 2018-04-22 11:59:04

Yazıklar olsun ne hale geldik

Avatar