banner87
Flaş Haber
Kapat

BM: Afrin’de kalan 50-70 bin sivilin insani yardıma ihtiyacı var

BM İnsani İşler Koordinasyon Ofisi, Suriye’nin TSK ve ÖSO kontrolüne geçen Afrin kentinde 50-70 bin sivilin kaldığını, bu sivillerin insani yardıma ihtiyacı olduğunu belirtti.

BM: Afrin’de kalan 50-70 bin sivilin insani yardıma ihtiyacı var

BM İnsani İşler Koordinasyon Ofisi, Suriye’nin TSK ve ÖSO kontrolüne geçen Afrin kentinde 50-70 bin sivilin kaldığını, bu sivillerin insani yardıma ihtiyacı olduğunu belirtti.

24 Mart 2018 Cumartesi 00:12
BM: Afrin’de kalan 50-70 bin sivilin insani yardıma ihtiyacı var

BM İnsani İşler Koordinasyon Ofisi Direktörü Jens Lerke, bugünkü basın brifinginde, “Verilerimize göre Afrin kentinde 50 ile 70 bin arasında sivil kaldı” dedi.

Bugüne kadar yaklaşık 167 bin kişinin çatışmalar yüzünden Afrin’i terk etmek zorunda kaldığını duyuran Lerke, bunlardan 137 binin Tel Rıfat ile komşu köylerde sığınma bulduğunu aktardı.

Lerke, Afrin’de kalan ve kentten kaçarak diğer bölgelere sığınan sivillerin insani yardıma ihtiyaç duyduğunu sözlerine ekledi.

Diğer yandan UNICEF’in verdiği bilgiye göre Afrin bölgesinde yaklaşık 100 bin kişi kaldı.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
BMAfrinSİVİL
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tekin Baran . J 2018-03-24 02:23:46

YAGMACILARI KORUYAN TAYYIP YARDIM ETSIN ONUN COK PARASI VAR. HEM BU SAVAS TURK MILLETININ SAVASI DEGILKI TAYYIBIN SECIM SAVASI. ANLAYAMADIGIM ORADAKI PYD MIDIR NE KARIN AGRISI ORASINI NEYIN KARSILIGINDA TERKETTI.
BANA BIRAZDA TAYYIBIN GECMISDEKI ACILIM

Avatar
hasan ali 2018-03-24 02:45:02

makarna patates kömürcülerin istihakkı kısılıp suriyeli hainlere verilsin bir hainden öbürüne ne fark eder

Avatar
Önceden neredeydiniz? 2018-03-24 00:19:04

iki yüzlü alcaklar orada savas olurken neredeydiniz. simdi sivilleri bahane ederek , tayyipin yaptigini TC ne yüklemeye calisacaklar!

Avatar
Tekin Baran . 2018-03-24 02:25:06

OYUNUNU HATIRLITIYOR. HANI OSLO HIKAYESI VARDI YA.

Avatar
Tekin Baran . J 2018-03-24 02:25:23

YAGMACILARI KORUYAN TAYYIP YARDIM ETSIN ONUN COK PARASI VAR. HEM BU SAVAS TURK MILLETININ SAVASI DEGILKI TAYYIBIN SECIM SAVASI. ANLAYAMADIGIM ORADAKI PYD MIDIR NE KARIN AGRISI ORASINI NEYIN KARSILIGINDA TERKETTI.
BANA BIRAZDA TAYYIBIN GECMISDEKI ACILIM

Avatar
Credit Financier Home 2018-04-24 16:40:48

*% 3 faiz kredisi sunmaktadır
* Nakitsiz Girişimci Sigortası
* Para için garanti

İyi kredi notu ile, Credit Financier Home, bireylere veya şirketlere veya kooperatif kuruluşlarına, endüstriyel ve kişisel faydalar amacıyla, teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunmaktadır.

İletişim Adresi:
Doğrudan posta
creditfinancierhome@gmail.com

Avatar
Aydin Ertan 2018-05-18 12:08:28

Dünyanın Amerikan kısmından bir kredi almaktan dolayı çok mutluyum, kredi başvurunuz için Bay Wilson Jones'la iletişime geçmek için her şeyden önce mali yardım almanızı tavsiye ediyorum. Borçlarımı ödemek için 100.000 liralık krediye ihtiyacım vardı ve faturalarımı ödemek için kredi başvurumu için onunla temasa geçtim ve kredimi başarılı bir şekilde aldım. Krediniz için lütfen e-posta ile iletişime geçin:

E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

Avatar