banner87

BMGK Suriye için toplandı! Türkiye'ye çağrı...

Fransa'nın Birleşmiş Milletler (BM) Daimi Temsilcisi François Delattre, "Fransa, Türkiye'nin güvenlik ve sınırları hakkındaki endişelerini anlıyor ve Türkiye'ye Suriye'deki oldukça değişken durum konusunda itidal çağrısı yapıyor. Müttefikler arasındaki birliği korumak hayati önem taşıyor'' dedi.

BMGK Suriye için toplandı! Türkiye'ye çağrı...

Fransa'nın Birleşmiş Milletler (BM) Daimi Temsilcisi François Delattre, "Fransa, Türkiye'nin güvenlik ve sınırları hakkındaki endişelerini anlıyor ve Türkiye'ye Suriye'deki oldukça değişken durum konusunda itidal çağrısı yapıyor. Müttefikler arasındaki birliği korumak hayati önem taşıyor'' dedi.

23 Ocak 2018 Salı 00:39
BMGK Suriye için toplandı! Türkiye'ye çağrı...

BM Güvenlik Konseyi, Suriye’deki insani durumu görüşmek üzere toplandı.

Konseydeki kapalı oturumun ardından gazetecilere açıklama yapan Delattre, BM İnsani İşlerden Sorumlu Genel Sekreter Yardımcısı Mark Lowcock’un Suriye’ye ziyareti ve insani durum hakkında, BM Siyasi İşlerden Sorumlu Genel Sekreter Yardımcısı Jeffrey Feltman’ın da Suriye’deki son gelişmeler hakkında BMGK’yi bilgilendirdiğini söyledi.
Sputnik’te yer alan habere göre; Delattre, toplantıda Doğu Guta ve İdlib’de yaşanan insani trajedinin görüşüldüğünü belirterek Suriye rejiminin askeri operasyonlarının neden olduğu insani trajediden, İdlib’in rejim tarafından rastgele bombalanmasından ve Doğu Guta’nın kuşatma altında olmasından derin endişe duyduklarını söyledi.

AFRİN’DEKİ DURUM: “ENDİŞE DUYUYORUZ”

Afrin’deki gelişmeleri de görüştüklerini belirten Delattre, “Suriye’nin kuzeyinde askeri gerginliğin tırmanmasından endişe duydukları” belirtti.
Delattre, ”Fransa, Türkiye’nin güvenlik ve sınırları hakkındaki endişelerini anlıyor ve Türkiye’ye Suriye’deki oldukça değişken durum konusunda itidal çağrısı yapıyor. Müttefikler arasındaki birliği korumak hayati önem taşıyor. Önceliğimiz IŞİD ile mücadele” dedi.

‘TARAFLAR İNSANİ HUKUKA SAYGI GÖSTERMELİ’

BMGK’nin ocak ayı dönem başkanı Kazakistan’ın BM Daimi Temsilcisi Kairat Umarov da Suriye’nin farklı bölgelerinde tırmanan askeri gerginlikten endişe duyduklarını söyledi.

Bütün tarafların uluslararası insani hukuka saygı göstermesi gerektiğini belirten Umarov, taraflara insani yardımların ulaştırılması ve tıbbi tahliyelere izin verilmesi çağrısı yaptı.

Suriye’deki son gelişmelerin Viyana’da yapılacak görüşmeleri etkileyip etkilemeyeceğine ilişkin bir soruya da Umarov, Viyana ve Soçi’deki görüşmelerle ilgili bir değişiklik olmadığı yanıtını verdi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.01.2018 01:07
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hepsi timsah kapitaci Nato 2018-01-23 01:45:14

Hepiniz silah satıp tank uçak füze satıp duruyorsunuz halkları birbirlerine kışkırtıyorsunuz ondan sonrada "İtidallı olalım endişeliyiz" diye ikiyüzlülük yapıyorsunuz..Türkiyeye Rusya S 400 Fransa FÜze Almanya yıllardır tank top askeri eğitmi vb.ceriyor satıyor Uçaklar radarlar ABD den hepsi kapitalist NATO Rus ayısıda pay kapmak için yakıyorlşar dünyayı..İşidin ağababaları mazlum halkları katlediyorlar

Avatar
silah baronlari 2018-01-23 02:17:52

hep savas ister

Avatar
texas 2018-01-23 02:21:36

BM simdiye kadar ne gibi sorunlari cözmüskü yada sidiye kadar hangi ülke seni cidiye almiski olan kurdlere oluyor ve kurdlerin tek dostu daglardir en büyük düsmanlari turk .pers.ve arablardir

Avatar
orospu bilesenler kulubu 2018-01-23 02:35:12

endise ediyorlarmis orospu evlatlari bu gun bombalanan kurd gecleri bu alcaklarin namusunu kurtardiyoksa isd analarini beliyecekti reisin tosunlari avrupayi kan golune cevirecekti reis bosuna kizmiyor

Avatar
* 2018-01-23 10:44:04

türkiyedeki yahudiler,,,,ütürkiyedeki ,,hristiyanlar,DA,,bir bir,,,,dualarının,,kahraman ordularıyla olduğunu duyuruyorlarmış........dikkat eddiiillssiiinnnnn!!!!!!!!!!!!!!KAHRAMAN ORDULARIIIIYYYYLLLAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misafir Avatar
...........3(son) 2018-01-23 10:46:57 @*

,RABBİN MESCİDİ,,,,,,CAMİLERİ,,,,,,BOMBALAYIP,,,BOMBALATABİLENLER,,,((kliseleri bombalama tehtidinde korkutacağını sanan,,havraları esir alacağını sanan))))gerizekalılık...,””””RABBİN buyruğu..APAÇIK,,,,,,,,,,,,,,,,,,,sizin için,,,her iki cihanda rezillik var””””””””””””::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.DA DEN,LİYORMUŞ,,,,HEP DUYULANMIŞ,,,ebediyyeten de,,, DENİLİR DUYULURLUĞU hiç SONA ERMEYECEKtir diye DE,,,denilir durulurmuş((((estağfuğrullah el azim))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
...........2 2018-01-23 10:44:59 @*

EYYY,,,,,İNSANLIĞIN KUDÜSÜNÜ HUzURSUZ ETTİĞİNİ sanmadan yine ileri gidememe,,, ,,,fenalıkları GÜNLERİNDE,,,,,,,,,,,,,,,
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
,,,Osmanlılık,,,Osmanlı medeniyetliği,,,SULTAN MEHMET HAN MUTLAKİYETİ,,,SONA ERMİŞTİR DİYEbilenler,,……….OSMANLILIĞA,,,OSMANLI MEDENİYETLİLİĞİNE,,,,,,,,savaş açtığını söyleybilenler,,,,,,, salak salak…

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
........1 2018-01-23 10:44:28 @*

DENİLMEDİ Mİ,,,,""""ermenilein DE OSMANLI PAŞASI,,,,DELETİ ALİYEİ alimi ,,yöneticisi""""dedeleri,,,SULTAN neneleri HUZURSUZ DİYE::::::::::::RABBİMİZ SULTAN MEHMET HANIMIZ ,,,MUTLAKİYETİYLE ,,,encamımızı(encamları)hayreylesin(amin)

Beğenmedim! (0)
Avatar
Osman 2018-01-23 03:06:18

Ypg akilli olsa,elindeki isit'çileri gönderir avrupaya

Avatar
Tekin Baran . 2018-01-23 04:35:38

BEN SIZE DEMEDIMMI O ZEYTIN DALI GOTUMUZE GIRECEK DIYE. BU DAHA BASLANGIC.
BU SURIYE SONUNDA TAYYIBIDE BIZIDE GOTURECEK. SIZ GERZEKLER DAHA DUA EDIN.
DUALARINIZIDA AMINLE BITIRIN.

Avatar
Şah 2018-01-23 09:28:54

Amerika bir bölgeye ve terörist insanlarına silah ve eğitim versin bir şey yok, bize gelince müttefiklerle iyi geçin......