banner87

Bomba anket... İşte Erdoğan'ın oy oranı

SONAR Araştırma Şirketi Başkanı Hakan Bayrakçı, katıldığı canlı yayında 2019'daki Cumhurbaşkanlığı seçimi hakkında açıklamalarda bulundu.

Bomba anket... İşte Erdoğan'ın oy oranı

SONAR Araştırma Şirketi Başkanı Hakan Bayrakçı, katıldığı canlı yayında 2019'daki Cumhurbaşkanlığı seçimi hakkında açıklamalarda bulundu.

29 Mart 2018 Perşembe 12:00
Bomba anket... İşte Erdoğan'ın oy oranı

Başak Şengül'ün sunduğu Akıl Çemberi programında 2019'daki seçimlere doğru 50+1 senaryoları konuşuldu.

Programın konuklarından Hakan Bayrakçı konuşmasında, "Birinci turda muhtemelen sayın Erdoğan, 44-45 veya 46 alacak. İkinci parti de en fazla 27 oy oranı alacak. Ama 15 gün sonraki ikinci turda sayın Erdoğan'ın o 44'ü, 51 yapması deveye hendek atlatması kadar zor olacak." değerlendirmesinde bulundu.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
zeydi 2018-03-29 12:42:12

BU SEÇİM CUMHURİYETÇİLER VE CUMHURİYETÇİ OLMAYANLAR ARSINDA GEÇECEK.

Avatar
Ay 2018-03-29 13:02:26

Hala birinci parti durumunda ise pes bu millete.

Misafir Avatar
: @Ay x---cevap 2018-03-29 14:01:50 @Ay

tabi tabi PES. yalancıya oy verelim, terörist avukatlarına oy verelim, iftiracılar, aanlara oy verelim, Türkiyeyi işgale çağıranlara oy verelim. iş bilmezlere oy verelim. omurgasızlara oy verelim. pyd pkk lı teröristlerin öldürülmesine ağlayanlara oy verelim. PES öylemi? halk olarak çalışkan , başarılı, dürüst olan akp ye ve mhp ye oy vereceğiz. milli ve yerli.
bu ülkede hain yüzde dört beş oldu bu hainlerin kandırdıkları ve satın aldıklarıyla bu oran yüzde 20 lere dayandı

Beğenmedim! (24)
Avatar
Kolaygele 2018-03-29 12:37:30

Devletin başındaki hayali padişah karakteri, saltanat emelleri için, kendinden menkul bir halkın yarısını sünepeleştirip süne zararlısı gibi diğer halkın üstüne saldı.Ne zaman meydanlara çıksa, sünepe güruhun tamamı vahşi batı filmleri”ndeki cenaze levazımatçısı gibi asalım asalım” diye bağırıyor.
Güruh bağırdıkça o savaş ilan ediyor, o savaş ilan ettikçe güruh barbarlaşıyor.Karsilikli gazlaşma bir ülkeyi Ortadoğu zulümünün başkenti yaptı.
Adamın savaş açmadığı hiçbir karşı fikir, hiçbir muhalif yapı, hiçbir farklı inanç, hiçbir farklı halk kalmadı; onu desteklemeyen herkese ama herkese tek tek savaş açtı.
Son çağın gördüğü en tahammülsüz zorba tipi bizim başımıza musallat oldu.Bunlari türkiye halklarinin basina musallat eden kemalist rejimdir chp dir.

Misafir Avatar
Kolaygele 2018-03-29 17:21:11 @Kolaygele

Son cümlesi bana ait olan yazi gazeteci Umur Hozat a aittir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
evet kardeşler 2018-03-29 14:04:31 @Kolaygele

2019 seçimlerinde bu ülkenin bu vatanın evlatları bu ülkenin kalesi olan akp ve mhp ye yüzde 80 oy verecektir. bundan endişem yok. bu bir var olmakla yok olma seçimidir. ABD terörle başaramadı darbelerle başaramadı ekonomi ile başaramadı sonunda siyasileri kullanmaya başladı . chp hdp ve iyi parti bu ülkeye darbe yapmak için kullanılıyor.

Beğenmedim! (27)
Misafir Avatar
akılsıza bak 2018-03-29 13:58:37 @Kolaygele

Milletin aklıyla alay ediyor. ulan ilk turda 44 alan bir lider ikinci liderin alacağı yüzde 27 oya karşı ikinci turda 51 i bulması nasıl deve? develik yapmayın ya. yok ikinci turda ilk turu yüzde 27 ile geçen alır öylemi?
AKILSIZ başınla alay etme alay konusu oldun be

Beğenmedim! (17)
Avatar
Mehmetim 2018-03-29 14:41:34

Dolar 4 lira issizlik %11 enflasyon %12 hayat pahali akp nin bir basarisi varsa oda en kötü seylerde dünya birincisiyiz.ekonomi resmen bitmis.Atatürkün kurdugu bütün fabrikalar satilmis.artik halka vercekleri bir vaad kalmadi.güle güle akp.Aydin denen zat ben senin yerinde olsam akp yi savunmak icin söyle disari cik bir dolas hayati gör derdim.tabiki disari cikcak yüzün kaldiysa.

Avatar
HAKAN 2018-03-29 13:49:54

ARKADAŞLAR TAYYIBIN OY ORANINDAN MEMLEKETTEKI IŞSIZLIK RAKAMLARINI TAHMIN EDEBILIRIZ.YANI NE KADAR YURDUM INSANINA AVANTA DAĞITILDIĞINDAN VE SOSYAL YARDIM ADI ALTINDA KINDARLARA DAĞITILANDAN KAÇ MILYON YALAKA VE ASALAK YURDUM INSANINI TESBITTE YARDIMCI OLUR.ATATÜRK GEÇMİŞTE TÜRK MILLETİ ÇALIŞKANDIR DEMIŞ.YÜZDE YÜZ KATILIYORUM.AMA O CÜMLE,O GÜN YAŞAYAN EN FAZLA 13 MILYON IÇIN SÖYLENMIŞ.YANI BU GÜNKİ 80 MILYON IÇIN SÖYLEN
MEMIŞ.ÇÜNKÜ AVANTADAN YAŞAMAYI SEVIYORUZ.ÇALIŞIP KAZANMAYI ENAYILIK OLARAK ZIHNIMIZE NAKŞ ETMIŞSIZ.

Avatar
Vatandaş 2018-03-29 14:27:25

Sözde barış sürecinde Elele kol kola dolaşıyordunuz ne oldu şimdi? Sözde barış surecinde akil adamları il il dolaştıyordunuz beraber otellerde toplantı yapıyorsunuz ne oldu? Sözde barış surecinde Dolmabahçe Sarayında görüşmeler yaptınız ne oldu? Sözde barış surecinde görüşmeler sonucunda hep beraber açıklama yaptınız ne oldu? Seçim arifesinde imralıdaki hain çocuk katili apo dan Sarayı destekleyin getiren milletvekillerinize ne oldu? Sözde barış sürecinde o haine methiyeler düzüyordunuz ne oldu? Ayran içtiniz ayrı düştünüz herhalde İYİ günlere

Avatar
Vatandaş 2018-03-29 14:04:16

Bunların dışı yeşil türbe içi estağfurullah tövbe
Güç zehirlenmesi diyorlar ve vatandaş olarak rahatsız

Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı küçük ve orta ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak işçi ve memur ay sonunu getiremiyor ek işte de çalışsa veya aile büyüklerinin yardımda alsa geçim sağlayamıyor emekli maaşı yetiremiyor ve sağlık kesintilerinden ne kadar maaş aldığını bilmiyor çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçe merkezine göçtü köle olarak çalışıyor sözleşmeli personel çıkarılan KHK'dan dolayı endişeli işini kaybetmekten ve çoluk çocuklarının geleceğinden endişeli Benzin ve motorin zamları iğneden ipliğe zamlar getirdi Kısacası milletçe perişanız milli irade metanetle seçimi bekliyor Bir eli yağda bir eli balda olan beyler vatandaş sandıkta gösterecek hesabı var Telaşınız bundan. Artık gezen emanet karamsar oy dönemi bitti el mi yaman bey mi yaman sandıkta belli olacak İYİ günlere

Avatar
aydin 2018-03-29 13:11:09

Yeni chp bukalemun politikalarıyla bu mümkün.bir gün atatürkçü bir gün feto destekçisi.birgun hdp destekçisi.birgun afrin desdekcis

Misafir Avatar
MG 2018-03-29 15:33:57 @aydin

BURDADA ÇEMKİRMİŞSİN KÖPEK SOYU AYDIN. HEP AYNI İFTİRA YAVŞAK. AÇILIMDAN BAHSET. OSMANLI SARAYLARINDA PKK İLE GÖRÜŞMELERDİN BAHSET. PYD LİDERİNİN KIRMIZI HALIYLA KARŞILANMASINDAN BAHSET BUNLARI KİM YAPTI İT SOYU

Beğenmedim! (1)