Bomba iddia... ABD konvoyu ile Kuzey Irak'tan YPG'ye yardım

ABD ordusuna ait zırhlı güvenlik araçlarının bulunduğu büyük bir konvoyun, Kuzey Irak Kürt yönetimi kontrolündeki Fişhabur'dan Kamışlı'ya geçtiği iddia edildi.

Bomba iddia... ABD konvoyu ile Kuzey Irak'tan YPG'ye yardım

ABD ordusuna ait zırhlı güvenlik araçlarının bulunduğu büyük bir konvoyun, Kuzey Irak Kürt yönetimi kontrolündeki Fişhabur'dan Kamışlı'ya geçtiği iddia edildi.

05 Şubat 2018 Pazartesi 13:48
Bomba iddia... ABD konvoyu ile Kuzey Irak'tan YPG'ye yardım
banner1

ABD askeri sevkıyatına ait olduğu belirtilen görüntüler, sosyal medyada yayınlandı. Kamışlı, PKK/PYD'nin Fırat nehrinin doğusunda yer alan merkezlerinden biri olarak biliniyor.

PKK KONVOYU AFRİN YOLUNDA

Ras’ul Ayn’da oluşturulan 3 otobüs ve 90 araçlık konvoy, Afrin’deki teröristlere yardım için yola çıktı.

Konvoydaki örgüt üyesi sayısının 400 kişiyi geçtiği belirtilirken, PKK'lıların Afrin’e girmek için sıklıkla Esad hakimiyetindeki Nubl bölgesini kullandığı iddia edildi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
ABDKuzey IrakYPG
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
wayyy yandikk 2018-02-05 14:13:49

eger ypg simdiye kadar on binlerce uso cihatcisini tsk lisina adim atirmamissa biz yandir pkk kavusunca bizi edirneye kadar kovalarlarn inanin sindiden bir bahaneyle eri cekilip ozur dilemek kurtarir turkiyemizi benden soylemesi kupe olarak taksaniz iyi olur

Misafir Avatar
pişşşt kimse duymasın 2018-02-05 17:42:54 @wayyy yandikk

bu aydin var ya dedikodu dogruysa 135 kiloymus meslegi body builder mis sanirim coktan emekli yoksa bu kadar vakti olmazdi artil trol olmus hahaha

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp incirlik ve malatya kurecigi 2018-02-05 15:51:16 @wayyy yandikk

kapatmadigi surece bu operasyon anlamsiz

Beğenmedim! (0)
Avatar
kemal 2018-02-05 15:34:22

serefsiz yurt editöru kendi topragini isid islamci teröristlerden ösö tecavuzlerinden türk irkcilarindan koruyan ypg ye terörist denmez karektersizler

Misafir Avatar
yurt gazetesi 2018-02-05 15:56:44 @kemal

dogrulari yazmis

Beğenmedim! (0)
Avatar
HEMEN GEL CUMHUR DURUM ÇOOK CİDDİ ABD DENİZ KOMANOLARI (( YPG..))KIYAFETİ ALTINDA BİZE PKKLILARA SALDIRACAK CUMHUR NE OLUR HEMEN GEL ..!! 2018-02-05 14:55:04

Cumhur tayyip hemen geri gel açık bakanlığını topla .Çok tehlikeli durum abd abd ordusu YPG..nin kıyafeti içinde GÖZÜMÜZÜN NURU ASLANLARIMIZA ,MEHMETÇİKLERİMİZE SALDIRACAK YEMİNLE ..bir kere ne olursun ciddiye alın bizi çok iyi biliyoruz bura yorum atamıyoruz sadece şu kadarını söyleyelim abd 15 gün önce DENİZ KOMONDALARINI ABD GETİRDİ BİZE YOĞ BİR OLUP SALDIRMAK İÇİN ..Taa başından bu yana sesiz sedasız MEHMETÇİKLERİMİZİN YORULUP RUHEN ,BEDENEN ..yorulup savaşamayacak hale geldikten sonra saldıracaklar di..ABD ASKERLERİNİN YPG..KIYAFETİ İÇİNDE SAVAŞTIĞINI KÖR SULTANDA GÖRDÜ SAĞIR SULTANDA DUYDU ..GENEL KURMAY BAŞKANI NEREDE ..?? NİYE SESİ SEDASI ÇIKMIYOR TAA SAVAŞIN BAŞINDAN BU YANA ŞOV YAPIYORDU ŞİMDİ ONA İHTİYACIMIZ VARKEN YOK OLDU NEREDESİN PAŞA AKAR SAVAŞ PİLANLARINI DEYİŞTİR ABD ASKERLERİ BİZE SAKDIRACAK YP G KIYAFETİ İÇİNDE PKKLILARA ..BAKIN SON 3 GÜNDÜR ABD ASKERLERİ BİZE SALDIRDI BUNDAN DOLAYI CANLARIMIZI ARKA ARKSYA KAYBETİK GÖZ BEBEĞİMİZ MEHMETCİKLERİMİZİ .,CUMHUT tayyip hemen dön sırası deyil diplomatik seyahatlerin durum çoook ciddi.. hemen alike gel cumhur ne olur hemen gel ..!!

Misafir Avatar
cevap 2018-02-05 18:07:58 @HEMEN GEL CUMHUR DURUM ÇOOK CİDDİ ABD DENİZ KOMA

kendisi karar gazetesinde yorum yazarken aciklamisti. Türkcesi bozuk, küfürbaz, irkci, imla hatari cok, cahil, yazarken büyük harf kücük harf karisik yazar bundan bir kac gün önce bu gazetede aciklamisti gözden kacirmissindir. Cok hamaset düskünüdür, hamaset ile öne cikmaya calisir.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap sen nerden 2018-02-05 17:40:20 @HEMEN GEL CUMHUR DURUM ÇOOK CİDDİ ABD DENİZ KOMA

biliyorsun ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2018-02-05 16:06:31 @HEMEN GEL CUMHUR DURUM ÇOOK CİDDİ ABD DENİZ KOMA

evet bir kadin amrikada yasiyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap nikli 2018-02-05 15:55:25 @HEMEN GEL CUMHUR DURUM ÇOOK CİDDİ ABD DENİZ KOMA

kime diyon o yazan bayanmi ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2018-02-05 15:27:15 @HEMEN GEL CUMHUR DURUM ÇOOK CİDDİ ABD DENİZ KOMA

cahil kari yie ciktin

Beğenmedim! (0)
Avatar
pişşşt kimse duymasın 2018-02-05 14:00:20

kulakları çınların hatta sağır olsunlar. mit tırlarını şikayet eden hainler nerdeler?
mit tırlarında iftira edip ülkemizin işid e silah gönderdiğini iddia edenler nerde. hele chp nerde ABD abilerine hiç gık ları çıkmıyor ne iş? ülkemizin ekmeyini yiyor
ama ABD ye teröre hizmet ediyorlar.********Bomba iddia... ABD konvoyu ile Kuzey Irak'tan YPG'ye yardım
ABD ordusuna ait zırhlı güvenlik araçlarının bulunduğu büyük bir konvoyun, Kuzey Irak Kürt yönetimi kontrolündeki Fişhabur'dan Kamışlı'ya geçtiği iddia edildi.

Misafir Avatar
eskiden suriye devleti komsumuzdu 2018-02-05 15:54:01 @pişşşt kimse duymasın

turkiye zamaninda esad a destek verseydi bugun bu operasyona gerek kalmiycakti ve sinir komsumuz hala suriye devleti kalacakti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hadi ordan 2018-02-05 14:43:20 @pişşşt kimse duymasın

MIT tırlarını şikayet eden hain degillerdir Vatan severlerdir. Ülkelerinin pislige bulasmasini istemiyenlerdir. Silah gönderdiklerinde türkiyeyi ne belaya bulastirdiklarini kestiremiyecek kadar cahilsin . yorum yazmada seni akilli zannedelim

Beğenmedim! (0)
Avatar
HEMEN GEL CUMHUR DURUM ÇOOK CİDDİ ABD DENİZ KOMANOLARI (( YPG..))KIYAFETİ ALTINDA BİZE PKKLILARA SALDIRACAK CUMHUR NE OLUR HEMEN GEL ..!! 2018-02-05 14:57:14

Cumhur tayyip hemen geri gel açık bakanlığını topla .Çok tehlikeli durum abd abd ordusu YPG..nin kıyafeti içinde GÖZÜMÜZÜN NURU ASLANLARIMIZA ,MEHMETÇİKLERİMİZE SALDIRACAK YEMİNLE ..bir kere ne olursun ciddiye alın bizi çok iyi biliyoruz bura yorum atamıyoruz sadece şu kadarını söyleyelim abd 15 gün önce DENİZ KOMONDALARINI ABD GETİRDİ BİZE YOĞ BİR OLUP SALDIRMAK İÇİN ..Taa başından bu yana sesiz sedasız MEHMETÇİKLERİMİZİN YORULUP RUHEN ,BEDENEN ..yorulup savaşamayacak hale geldikten sonra saldıracaklar di..ABD ASKERLERİNİN YPG..KIYAFETİ İÇİNDE SAVAŞTIĞINI KÖR SULTANDA GÖRDÜ SAĞIR SULTANDA DUYDU ..GENEL KURMAY BAŞKANI NEREDE ..?? NİYE SESİ SEDASI ÇIKMIYOR TAA SAVAŞIN BAŞINDAN BU YANA ŞOV YAPIYORDU ŞİMDİ ONA İHTİYACIMIZ VARKEN YOK OLDU NEREDESİN PAŞA AKAR SAVAŞ PİLANLARINI DEYİŞTİR ABD ASKERLERİ BİZE SAKDIRACAK YP G KIYAFETİ İÇİNDE PKKLILARA ..BAKIN SON 3 GÜNDÜR ABD ASKERLERİ BİZE SALDIRDI BUNDAN DOLAYI CANLARIMIZI ARKA ARKSYA KAYBETİK GÖZ BEBEĞİMİZ MEHMETCİKLERİMİZİ .,CUMHUT tayyip hemen dön sırası deyil diplomatik seyahatlerin durum çoook ciddi.. hemen alike gel cumhur ne olur hemen gel ..!!

Avatar
KEMAL ..!! LAĞIM FARESİ . 2018-02-05 15:47:05

Eşolu eşşek KEMAL LAĞIM FARESİ YURT EDİTÖRÜNDEN ÖZÜR DİLE PUŞT OROSPU PİÇİ SIKTIR GİT BU SİTEDEN SAYIN YURT BASIN BASINCILIĞINI YAPIYOR ŞEREFSİZ KEMAL GÖTVEREN PKKLI TERÖRİST PUŞT PİÇ BABASI BELİ OLMAYAN

Avatar