banner87

Bomba iddia: CHP'nin adayı...

Gazeteci Hüseyin Gülerce, CHP'nin cumhurbaşkanı adayının kim olacağıyla ilgili bomba bir iddiada bulunarak CHP'nin adayları arasında Ahmet Necdet Sezer isminin geçtiğini yazdı

Bomba iddia: CHP'nin adayı...

Gazeteci Hüseyin Gülerce, CHP'nin cumhurbaşkanı adayının kim olacağıyla ilgili bomba bir iddiada bulunarak CHP'nin adayları arasında Ahmet Necdet Sezer isminin geçtiğini yazdı

29 Nisan 2018 Pazar 23:12
Bomba iddia: CHP'nin adayı...

Gazeteci Hüseyin Gülerce, CHP'nin cumhurbaşkanı adayının kim olacağıyla ilgili bomba bir iddiada bulundu. 

Gülerce, Ankara kulislerinde CHP adayı olarak Ahmet Necdet Sezer isminin geçtiğini yazdı. 

Öte yandan Ahmet Necdet Sezer'in yakın çevresine Gül'ün adaylığına ilişkin değerlendirmelerde bulunduğu yönünde haberler çıkmıştı.

İddiaya göre Sezer, 'Muhalefetin ortak adayı olarak Abdullah Gül: Hiç olmayacak bir şey! Her parti 1.turda kendi adayını çıkarmalı' yorumunu yaptı.

    Önerilen Haberler
    Son Güncelleme: 29.04.2018 23:44
    Yorumlar
    Avatar
    Adınız
    Yorum Gönder
    Kalan Karakter:
    Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
    Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
    Avatar
    GAZİ-TROL 2018-04-29 23:31:56

    ☪ CUMHURBAŞKANIMIZ DOĞU PERİNÇEK'E 100.000 İMZA SEFERBERLİĞİ ! ☪
    www.perinceke100binimza.com/ , ÜCRETSİZ ULAŞIM İÇİN TEL: 0549 371 00 25

    Misafir Avatar
    16 sene AKP DONEMI 2018-05-06 22:56:20 @GAZİ-TROL

    EKONOMI COKTU TERROR ARTTI AHLAKI COKUNTU VAR MILLET KOPEGE TAVUGA COCUGA TECAVUZ EDIYOR MILLET FAKIRLEDI millet borc bataginda et yiyemiyor 30 milyon yardima muhtac aile var deniliyor KOMSULARLA 0 sorun denildi kavgali olmadigimiz hangi ulke kaldi ?? MILLI VARLIKLARIMIZ SATILDI EMEKLILIK YASI ARTTI DEVLETIMIZIN BORCU ARTTI ETI SAMANI TOHUMU ITHAL EDER OLDUK DOLAR AVRO UCTU MILLI VARLIKLARIMIZIN COGU SATILDI

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    Bomba iddia 2018-05-04 01:07:36 @GAZİ-TROL

    http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/bomba-iddia-akp-kazdigi-cukura-dusebilir-h91013.html

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    Namık Kemal Zeybek - AKP'yi Amerikalılar Kurdu. 2018-05-03 12:30:36 @GAZİ-TROL

    https://www.youtube.com/watch?v=XP1UA8MC4Dg

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    ''ben biliyor'' 'U KINIYORUM !!!!!! 2018-05-02 19:41:15 @GAZİ-TROL

    ULAN GÜLMEKTEN HASTANELİK OLDUK !
    AYIP BE ! :::::)))))))))))))))))))))))))

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    DEDECİKKK........NİNEEEEEEEE 2018-05-02 14:03:18 @GAZİ-TROL

    http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/kilicdaroglunun-aklindaki-aday-konustu-evet-o-benim-ama-h90796.html

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    vatan partili trolcuklar'e CEVAP ! 2018-05-02 11:28:29 @GAZİ-TROL

    o konuda çok haklısın nine... :(

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    Güle güle tayyip 2018-05-02 01:00:37 @GAZİ-TROL

    https://www.youtube.com/watch?v=ZJZubFkGiRs

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    yimizler 2018-05-02 00:53:57 @GAZİ-TROL

    YALLAH TROLLER YALLAH
    KIŞ KIŞ TROLLER KIŞ KIŞ
    TROLL ÇIK GİT ÇIK GİT GAZETENE GİT YALLAH
    YALLAH TROLLER YALLAH

    Beğenmedim! (1)
    Misafir Avatar
    Kışkışşş Kışkışşş 2018-05-02 00:49:33 @GAZİ-TROL

    Trolcuklar algi operasyonu bize islemez baska meslek secin

    Beğenmedim! (1)
    Misafir Avatar
    Kış Kış cinler Kış Kış 2018-05-02 00:47:02 @GAZİ-TROL

    Kış Kış trolcuklar tosun trolcuklar Kış Kış Kış Kış YAllah trolcuklar YAllah YAllah
    https://www.youtube.com/watch?v=UC8QkaN2mLs

    Beğenmedim! (1)
    Misafir Avatar
    vatan partili trolcuklar 2018-05-02 00:44:24 @GAZİ-TROL

    gidin aydinlik gazetesine veya ulusal da yazisin orda yorum bolumu 000000 hahaha

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    pirincek olmaz 2018-05-02 00:42:47 @GAZİ-TROL

    oglu aday olursa dusunuruz
    cagdas cengiz veya umit kocasakal aday olsun

    Beğenmedim! (6)
    Misafir Avatar
    imdattttt bu sayfayi troller basmis 2018-05-02 00:41:53 @GAZİ-TROL

    troller bosuna yirtinmayin CHP kazanacak

    Beğenmedim! (6)
    Misafir Avatar
    imdattt vatan partililer 2018-05-02 00:41:08 @GAZİ-TROL

    CHP ye saldiriyor

    Beğenmedim! (5)
    Misafir Avatar
    bahceliye bak sen 2018-05-02 00:38:13 @GAZİ-TROL

    baskanlik federasyon demektir buda turkiyeyi bolunmeye goturecektir diyen devlet bahceli baskanlik sistemi gelsin diye cok sabirsizlasti baskin erken secim istiyor TURK MILLETTINI YILLARCA KANDIRMIS
    https://www.youtube.com/watch?v=CxG13ZLB6rY

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    secsis kesinlikle yasaklanmali 2018-05-02 00:37:12 @GAZİ-TROL

    SECSIS gibi bir sistem nasil çalisiyo - Curtis açikliyo mahkemede açikliyo
    https://www.youtube.com/watch?v=4Gfo6arswOM

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    secsis kesinlikle yasaklanmali 2018-05-02 00:36:45 @GAZİ-TROL

    secsis sisteminin ana serveri hangi ulkede ?? secsis sistemini muhalefet partiler kontrol edebiliyormu ??

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-02 00:36:13 @GAZİ-TROL

    https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    akp ye oy yok 2018-05-02 00:35:57 @GAZİ-TROL

    https://odatv.com/basbakanin-buyuk-mujdesi-chpnin-projesi-cikti-30041809.html

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    Y-CHP'NİN ADAYI ''GEORGE SOROS'' hııııaaaaaa :)))) 2018-04-30 21:39:48 @GAZİ-TROL

    .

    Beğenmedim! (2)
    Misafir Avatar
    Y-CHP'NİN ADAYI ''GEORGE SOROS'' hııııaaaaaa :)))) 2018-04-30 21:39:16 @GAZİ-TROL

    .

    Beğenmedim! (2)
    Misafir Avatar
    Y-CHP'NİN ADAYI ''GEORGE SOROS'' hııııaaaaaa :)))) 2018-04-30 21:38:55 @GAZİ-TROL

    .

    Beğenmedim! (2)
    Misafir Avatar
    Y-CHP'NİN ADAYI ''GEORGE SOROS'' hııııaaaaaa :)))) 2018-04-30 21:38:24 @GAZİ-TROL

    .

    Beğenmedim! (2)
    Misafir Avatar
    ege 2018-04-30 15:12:52 @GAZİ-TROL

    heyyy millet CHP nin CUMHURBAŞKANI ADAYI fetö dür fetöö. Bunlar resmi olarak olmasa demesede chp iyi parti ve hdp nin ortak adayları fetödür. ama sembolik olarak bir kukla ortaya çıkaracaklar tabi ama asıl adayları idarecileri FETÖ dür. fetö terör örgütü Türkiyenin düşmanıdır.

    Beğenmedim! (4)
    Misafir Avatar
    bb 2018-04-30 15:08:51 @GAZİ-TROL

    CHP ye ihtiyaç yok. genel başkanı C başkanı aday olmuyorsa. bu patiye daha ihtiyaç varmı?
    baraj altında kalsın millet kurtulsun.

    Beğenmedim! (3)
    Misafir Avatar
    perinçek 2018-04-30 08:22:28 @GAZİ-TROL

    bu ülkeyi rusyayla barıştıran adam oyumuz ona feda olsun teyyürden daha iyi cumhurbaşkanlığı yapar onun kadar tahsili ve tecrübesi yok teryubun yaşasın perinçek

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    ben biliyor 2018-04-30 08:13:05 @GAZİ-TROL

    Bakınız chp herkesten önce yaptı insansız cumhurbaşkanını. en gelişmiş ülkelerde bile yok. chp süper uydurukcu :-))))))))))))))))

    Beğenmedim! (9)
    Misafir Avatar
    ben biliyor 2018-04-30 08:12:05 @GAZİ-TROL

    CHP nin adayıkim? insansız cumhurbaşkanı adayı:-)))))))))))))))))))))))))))))

    Beğenmedim! (8)
    Misafir Avatar
    kemal 2018-04-30 08:11:24 @GAZİ-TROL

    Sn A Necdet Sezer doğru seçim. halk tanıyor kazanır bence

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    DİDİCİKS 2018-04-30 03:08:20 @GAZİ-TROL

    NİNE SEN ADAY OL ! SANA 25-30 MİLYAR OY ATTIRIRIM ! ::)))))
    SEÇSİS'İN AQ DELİK-DEŞİK EDERİM ! 2018 GÜZELLİK KRALİÇESİ SEÇTİRİRİM !

    Beğenmedim! (0)
    Misafir Avatar
    mehmet perincek aday olursa 2018-04-30 01:58:23 @GAZİ-TROL

    oy veririz hahaha

    Beğenmedim! (7)
    Misafir Avatar
    pirincek olmaz 2018-04-30 01:57:50 @GAZİ-TROL

    oglu aday olsun veya cagdas cengiz veya umit kocasakal bey aday olsun

    Beğenmedim! (7)
    Avatar
    CİCİ DEDECİK -- CİKCİKCİK -- MİYAV -- HEE.. ??? 2018-04-29 23:29:06

    FATİH KÜREK YADA BANU KALKAN OLSUN !!!!!!!

    Avatar
    DEDECİK 2018-04-29 23:34:06

    NİNEYİ İSTIYRIM ! INNGAAAAAA...BANANEY...BANANEYY !?!?!?!!?

    Misafir Avatar
    vatan partili dede pirincek derken derken 2018-04-30 01:54:49 @DEDECİK

    sapitti kih kih

    Beğenmedim! (11)
    Avatar
    ekmelettin'i songün apar-topar getirip bida dayıyo 2018-04-29 23:40:22

    muşşşşşş....heheheheheheheheeeeey....yeşşe....siyonizm AQ...

    Avatar
    ekmelettin'i songün apar-topar getirip bida dayıyo 2018-04-29 23:40:22

    muşşşşşş....heheheheheheheheeeeey....yeşşe....siyonizm AQ...

    Avatar
    ekmelettin'i songün apar-topar getirip bida dayıyo 2018-04-29 23:40:22

    muşşşşşş....heheheheheheheheeeeey....yeşşe....siyonizm AQ...

    Avatar
    Vatandaş 2018-04-29 23:29:17

    CHP adayını öğrenemediler ya çıldırıyorlar. Yandaş basın linç etmek için fırsat kolluyor.

    Misafir Avatar
    evet 2018-04-30 15:09:50 @Vatandaş

    @Vatandaş x-------------çok salaksın lennn.

    Beğenmedim! (1)
    Misafir Avatar
    dedecik 2018-04-30 02:55:39 @Vatandaş

    direkt SOROS'u aday gösterecekmişşş ! ::)))))

    Beğenmedim! (3)
    Misafir Avatar
    aynen 2018-04-30 01:55:36 @Vatandaş

    ya hahaha

    Beğenmedim! (10)
    Avatar
    aydın 2018-04-29 23:32:41

    hdp ye yakın aday olmasında kim olursa olsun.bu tezgaha gelirseniz kasım ve referandumu hendek tezgahıyla akp ye hediye eden .bir tezgah daha yapar altında kalkamasınız.ulkede gider.yuzunuze tukurur halk

    Misafir Avatar
    m.g 2018-04-30 13:58:14 @aydın

    kopyala yapıştır aydın hdp siz cümlen yok.

    Beğenmedim! (1)