banner87

Bozdağ açıkladı: ‘Üç bakan seçim öncesi istifa edecek mi?'

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, üç bakanın seçim öncesi, istifa edip etmeyeceğine ilişkin açıklamalarda bulundu.

Bozdağ açıkladı: ‘Üç bakan seçim öncesi istifa edecek mi?'

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, üç bakanın seçim öncesi, istifa edip etmeyeceğine ilişkin açıklamalarda bulundu.

19 Nisan 2018 Perşembe 22:04
Bozdağ açıkladı: ‘Üç bakan seçim öncesi istifa edecek mi?'

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, yaptığı açıklamada, daha önceki dönemlerde milletvekili seçimi öncesinde Adalet, İçişleri ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme bakanlarının görevlerinden ayrıldığını hatırlattı.

Anayasanın 114. maddesinin birinci fıkrasında yer alan, "Türkiye Büyük Millet Meclisi genel seçimlerinden önce, Adalet, İçişleri ve Ulaştırma bakanları çekilir" hükmünün bulunduğunu ve bu hüküm gereğince üç bakanın seçim öncesinde istifa ettiğini ifade eden Bozdağ, 16 Nisan 2017'de yapılan halk oylamasında kabul edilen değişiklikle, söz konusu fıkranın yürürlükten kaldırıldığını bildirdi.

Başbakan Yardımcısı ve Hükümet Sözcüsü Bozdağ, ilga edilen fıkranın, Anayasa değişikliğinin kabul edildiği tarihten itibaren geçerli olmak üzere yürürlüğe girdiğini belirterek, şunları kaydetti:

"Şu anda Anayasamızda, milletvekili seçimi yapılırken Adalet, İçişleri ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme bakanlarının görevlerinden ayrılmasını öngören bir düzenleme yoktur. Dolayısıyla 24 Haziran 2018 tarihinde yapılacak seçimler öncesinde üç bakanın istifa etmesine gerek bulunmamaktadır. Bu nedenden dolayı Adalet, İçişleri ile Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme bakanları, seçim süresince görevlerinin başında olmaya devam edecektir."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 19.04.2018 22:49
Anahtar Kelimeler:
İstifaSeçimBakanBozdağ
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-19 22:34:22

Halkından korkan iktidar erken baskın seçime gitmek zorunda kaldı. Çünkü tek adam rejimine ihtiyacı var. Dip dalgadan korkuyorlar. Halk artık her şeyi biliyor ve unutmayacak. Uluslararası para baronlarından aldıkları borç ve faizleri ödemekte güçlük çekiyorlar kara delik oluştu. Milli servetleri sat sat ekonomisi bile kurtarmıyor. Kocamış kurt yaralarına derman oldu. Kocamış kurt İYİ partiden çok korkuyor. İktidarda SP CHP ve İYİ Parti halk bloğununun kurulmasından korkuyor. Çünkü bir önceki seçimde ne yaptıklarını biliyorlar ve karanlıkta iş tutular. Artık mızrak çuvala sığmıyor masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları boşuna olduğunu iktidarda biliyor. Mehmet Şimşek'in açıklamalarında her şeyi anlattı be ekonominin iyi gitmediğini söyledi. Pis kokular geliyor seçimde şapka düşecek kel görünecek Milli İrade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Tok olup açın halinden anmayan Ankara'daki beyler vatandaş sandıkta hesaplaşacak El mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek Telaş yapmayın. Gidici bunlar saltanat kayığı su alıyor İYİ günlere

Misafir Avatar
yuh sesleri 2018-04-20 01:23:02 @Vatandaş uyandı

http://yarinhaber.net/guncel/65154/erdogan-beykozdaki-konusmasinda-yuh-seslerini-durduramadi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Türkiye 20 Temmuz 2016 tarihinden beri OHAL 2018-04-20 00:26:50 @Vatandaş uyandı

ile yönetiliyor.” OHAL oldu bu hal OHAL sadece terroru kapsamasi gerikerken varlik fonu khk ile yasalasti dunyanin neresinde khk ile yasalar cikartiliyor ?? dunyanin neresinde ohal varken secime gidiliyor birde iki kisi istedi diye erken secim ??? mit polis ordu zaten akp nin emrinde askerlerimiz afrinde savasirken nerdeyse hergun sehit haberleri gelirken akp mhp secim derdinde koltuk derdinde pess gercekten pess

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erken secim karari 2018-04-19 23:51:39 @Vatandaş uyandı

muhafeleti hazirliksiz yakalamak icin

Beğenmedim! (0)
Avatar
mangaldan mal kacirir gibi 2018-04-19 23:26:55

bu erken secim neyin nesi ???

Avatar
erken secim neden yapilmak istemiyor ?? 2018-04-19 23:25:59

eyalet sistemine gecmek icinmi ??

Misafir Avatar
erken secim neden isteniyor ?? 2018-04-19 23:52:36 @erken secim neden yapilmak istemiyor ??

eyalet sistemine gecmek icinmi ??

Beğenmedim! (0)
Avatar
erken secim karari 2018-04-19 23:27:29

hukuka aykiridir

Avatar
paldir kuldur secimmi olur 2018-04-19 23:29:37

demokrasi yok sayilamaz iki kisi secim karari alamaz hukuga aykiridir
Turkiye Buyuk Millet Meclisi secim icin karar verir

Avatar
Vatandaş uyandı 2018-04-19 22:13:23

İktidar uluslararası para baronlarından aldıkları borç para ve faizi kara delik oluşturdu. İktidar Dolar ve euro önlenemeyen yükselişi nedeniyle erken baskın seçime gidiyor. Sat sat ödeme ekonomisi hepten zor duruma düşürdü. Mehmet Şimşek boşuna demedi " YAĞMUR YAĞMADAN ÇATIYI ONARMAK GEREKİR " ekonomiden pis kokular geliyor. Ayrıca İYİ Partinin yükselişi korkuttu. Kocamış kurt hemen erken seçim diye atladı. YSK marifetiyle seçime İYİ Partiyi seçime sokmayacaklar. Atalarımız boşuna dememişler" ALMA MAZLUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE " SP ve İYİ Parti ve CHP bloğundan korktular. HALK ittifakı Gezi'de olduğu gibi sağcısı solcusu muhafazakarı güçlü bir şekilde geliyor Korkunun ecele faydası yok. Tok açın halinden anlamazmış Milli İrade metanetle ve sabırla seçimi bekliyor Ankara'da bir eli yağda diğer eli balda olanlarla sandıkta hesaplaşacak Şapka düşecek kel görünecek el mi yaman bey mi yaman sandıkta gösterecek Artık mızrak çuvala sığmıyor masallar masallar pembe tablolar algı operasyonları boşuna uğraşmayın. Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkacak İYİ günlere

Avatar
Derin 2018-04-20 00:50:27

İstifa ederlerse şaşardık zaten . Bizde o kültür yok ölene kadar kalsın mahsuru yok işiniz bitince şutluyorsunuz zaten gerek kalmıyorki istifaya .

Avatar
hasan ali 2018-04-20 00:29:18

zaten anayasa şu anda yürürlükte degil fetonu izni ile yok hükmünde