Bozdağ'dan 'bayram ikramiyesi' açıklaması

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında toplanan kritik Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi. Toplantının ardından Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, toplantıyla ilgili açıklamalarda bulundu.

Bozdağ'dan 'bayram ikramiyesi' açıklaması

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında toplanan kritik Bakanlar Kurulu toplantısı sona erdi. Toplantının ardından Hükümet Sözcüsü Bekir Bozdağ, toplantıyla ilgili açıklamalarda bulundu.

04 Haziran 2018 Pazartesi 21:31
Bozdağ'dan 'bayram ikramiyesi' açıklaması

Hükümet Sözcüsü Bozdağ, “Bugüne kadar seçim süreci büyük bir demokratik olgunluk içinde geçmektedir. Herhangi bir olumsuzluğa rastlanılmış değildir.” dedi.

“RAMAZAN BAYRAMI’NDA İDARİ TATİL SÖZ KONUSU DEĞİL”

Bozdağ, “Ramazan Bayramı nedeniyle idari tatil verme durumunun söz konusu olmadığını belirtti.

Başbakan Yardımcısı Bozdağ, “11-12-13 Haziran’da SSK ve Bağkur emeklilerimiz de maaşlarını alacaktır. Bağkur ve Emekli Sandığı emeklileri bayram ikramiyelerini 7 Haziran’da, SSK emeklileri 8 Haziran’da alabilecek.” ifadelerini kulandı.

“UMARIM ABD SÖZÜNE UYAR”

Münbiç’te güvenlik ve istikrarın sağlanmasını da içerecek bir yol haritasının onaylanmasına ilişkin Bozdağ, şunları kaydetti:

“Bütün bunların hepsi bir takvim çerçevesinde uygulamaya konulacaktır. Hepsi de takvime bağlanmış durumdadır. Umarız ki müttefikimiz ABD, aramızdaki bu ön mutabakat çerçevesinde alınan kararların birlikte hayata geçirilmesi konusunda mutabakatın gereğini yerine getirir.”

“HER AN HER ŞEY OLABİLİR”

Türkiye’nin Kandil’e bundan sonra da girebileceğini, her an her şeyin olabileceğini sözlerine ekleyen Bozdağ, “Nerede terörist varsa, nerede Türkiye’ye dönük tehdit varsa, orası Türkiye için hedeftir. Hem teröristler hedeftir hem de oradaki terör kaynaklarının tamamı Türkiye için hedeftir.” şeklinde konuştu.

“FETÖ”CÜ ASKERLERİ TÜRKİYE’YE GETİRMEK BİZİM VAZİFEMİZ”

Hükümet Sözcüsü Bozdağ, “Yunanistan FETÖ’cü, darbeci askerleri iade etmemiş olabilir, hatta onlara başka imkanlar, korumalar da verebilir, başka bazı ülkelerin teröristleri himaye ettiği gibi himaye edebilir. Ne yaparlarsa yapsınlar, o darbeci, FETÖ’cü askerleri bulmak, onları paketleyip Türkiye’ye getirmek bizim vazifemizdir. Nereye giderlerse gitsinler.” diye konuştu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 04.06.2018 21:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Unal 2018-06-04 21:37:08

ULA KILICDAROGLU HELAL OLSUN SANA SANKI HUKUMETTE SEN VARMISIN GIBI NE DERSEN YAPIYORLAR ON SENEDIR EMEKLIYIM EMEKLIYE YUZ LIRA VERIRSEK BATAR DIYENLERE IKI IKRAMIYE VERDIRTINYA HELAL SANA OYUMDA ARTIK SANA EMEKLI BABASI KEMAL KILICDAROGLU ERDOGANMI CENGIZIN BABASI

Misafir Avatar
Belediye Başkanı Menderes Atilla 2018-06-05 00:46:44 @Unal

derhal istifa etsin iscilerin maasini sizmi veriyorsunuz ????millet oduyor millet siz iscileri tehdit edemezsiniz derhal istifa edin sizin maasinizida biz oduyoruz biz nokta

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-05 00:44:35 @Unal

AKP'li Belediye Başkanı Menderes Atilla'dan işçiye tehdit: Başka partiye gideni kapıya koyarım
https://www.youtube.com/watch?v=nuCXQTvYCNw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-05 00:36:03 @Unal

İstanbul Pendik Kaynarcada Muharrem İnce ve chp pankart ve bayrakları indiriliyor
https://www.youtube.com/watch?v=Zx61t-6OmAA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hukumet insanlarin can ve mal guvenligini 2018-06-05 00:31:04 @Unal

koruyamiyorsa derhal istifa etsin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eyyy bekir bey 2018-06-05 00:27:54 @Unal

hak hukuk adalet istiyoruz esit rekabet icersinde secim istiyoruz parti kayirmaca olmamali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-05 00:08:51 @Unal

Tarım Bakanı Fakıbaba Soru Soran Basın Mensubuna Tokat Attı
https://www.youtube.com/watch?v=XdmBzWGW4qc

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-06-04 22:23:19

O.... çocuğu emekliye bayram ikramiyesini sanki cebinden veriyor. Kılıçdaroğlu ve CHP bir aylık asgari ücreti bayram ikramiyesi olarak vereceğiz dememiş olsaydı, nah verirdiniz. Hırsız köpekler.

Avatar
ülen bekir 2018-06-04 22:53:21

sus da adam sansinlar dedik suymadin.
konus len fistanli, dokuz yüzlü soytari fetö yalayicisi, abd nin sözünden sana ne? Ne sözü verdiler de sözünde dursun diyorsun. Ne sözü verdiler acikla len ...... önde gideni

Avatar
eyy akp millet ne yiycek ne icecek 2018-06-04 22:53:51

ANKARA BALGAT DA ORTALAMA KIRA 1200 TL DOGALGAZ AYLIK 450 TL Elektrik kisin 150 TL yazin 50 TL CEP TELEFONU ORTALAMA 60 TL EV AIDATI 50 TL SU FATURASI 80 TL Toplam 1890 TL elektrik faturasini 50 tl den hesapladim ise gitmek icin yol masrafi iki vesait 2.75 den gudis gelis aylik 452 TL 1890 arti 452 TL 2.342 TL 1200 TL MUTFAK MASRAFI TOPLAM 3.542 TL Mutfak Masrafi 3 kisilik Aile icin asgeri harcama 1200 TL sart kiyafet sart millet kiyafetsiz dolasamazki cocuk varsa kirtasiye masrafi okul servis masrafi doktor ilac masrafi millet nasil gezsinki ???asgeri ucret 1603 TL en dusuk emekli maasi 939 TL

Avatar