banner83

Brunson'ın tahliyesi sonrası çok konuşulacak sözler: ABD kazandı!

Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Soner Polat, Brunson kararıyla ilgili olarak "ABD kazandı, Türkiye ağır bir mağlubiyet aldı" ifadelerini kullandı.

Brunson'ın tahliyesi sonrası çok konuşulacak sözler: ABD kazandı!

Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı Soner Polat, Brunson kararıyla ilgili olarak "ABD kazandı, Türkiye ağır bir mağlubiyet aldı" ifadelerini kullandı.

13 Ekim 2018 Cumartesi 17:54
Brunson'ın tahliyesi sonrası çok konuşulacak sözler: ABD kazandı!

Vatan Partisi Genel Başkan Yardımcısı, Emekli Amiral Soner Polat, Twitter hesabından yaptığı açıklamada Brunson kararını 'mağlubiyet' olarak nitelendirdi ve "Yaprak dökümü! Rahip serbest! ABD kazandı; Türkiye ağır bir mağlubiyet aldı. Trump ve özellikle yardımcısının tehditlerine pabuç bırakmış olduk! Herhalde şunu dediler: Merkel'e var da bize yok mu?" ifadelerini kullandı.

SONER

PERİNÇEK 'BAŞARI' DEMİŞTİ

Öte yandan, Vatan Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek ise, Ulusal Kanal'da yaptığı açıklamada Brunson'un tahliyesini "Türk yargısı PKK'ya yardım ve yataklık yapan Rahip Brunson'u mahkûm etmiştir. Brunson hüküm giydi, cezasının karşılığında hapiste yattı, cezasını çekti ve tahliye edildi. Burada Türk yargısı baskılara göğüs germiştir" ifadeleriyle yorumlamıştı.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TC-KEMÂLİST 2018-10-13 18:30:24

Doğu abide haklı , komutanımda haklı ! KAPIŞTIRMAYA ÇALIŞMAYIN ! :)
Komutanım ! ''YAPRAK DÖKÜMÜ OLMASIN YA !'' bi Kemâlist'ler kaldık ! ;)

Misafir Avatar
TURAN dan, 2018-10-13 22:34:21 @TC-KEMÂLİST

vatan partili kuvvacı arkadaş , korkarım ki , KEMALİZMİN gücünün farkında bile değilsin... bu ne ümitsizlik böyle...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-10-13 18:28:21

Başı ayrı kıçı ayrı oynayan bir parti bu Vatan partisi.Kucaktan kucağa geziyor.

Avatar
Firat 2018-10-13 18:38:04

Perinçek maasli bir gladyo elemanidir.

Misafir Avatar
Cp 2018-10-14 01:12:57 @Firat

Perinçek'in hayati,anti amerikanci solcu ve devrimcileri devlete ihbar etmekle geçti.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
16 SENE HAPİS YATMIŞ ! AMERİKAN'CI DOĞU PERİNÇEK ! 2018-10-13 19:03:19 @Firat

:::::::::::::::::)))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ZoT: Bugün küfür etmiyrım...

Beğenmedim! (3)
Avatar
Roja velad 2018-10-13 18:57:11

Parayla ibnelik yapan birisi varmış. Ama ibnelikten kazandığı parayı kiliseye bağışlarmış. O para ile hayır işler yaparmış. Öğrenci okuturmuş. Bir gün papaza gidip durumu anlatmış,
“Aziz peder, bu durumda ben günaha mı giriyorum, sevaba mı giriyorum?” diye sormuş.
Papaz biraz düşündükten sonra, “valla evladım” demiş. “Yaptığın kötü bir iş. Günahı var. Ama kazandığın parayı hayırlı işlere harcıyorsun, bu da sevap.
Bence günahın sevabını karşılar. Yediğin yarak yanına kar kalır”...

Papazı tutukladık;
Dolar yükseldi
Papazı saldık
Yediğimiz yrk yanımıza kar kaldı.

Avatar
NEY MİŞ ? 2018-10-13 19:24:59

Ocak 2018 tarihinde Saray'da '43. Muhtarlar Toplantısında "Bu fakir bu görevde olduğu sürece, o teröristi alamazsın" demişti. O rahip şimdi serbest bırakıldı ve hatta ülkesine döndü. Ver mehteri ver mehteri. Akkoyunlar iyi uykular

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-10-13 19:32:04

'de halkbank genel müdür yardımcısı hapiste, feto çiftliğinde günü gün ediyor, feto avenleri hala devlette sızmış durumda, halkbank'a ne kadar para cezası verileceği belirsiz, devletin içişleri bakanı ve adalet bakanı yurt dışına çıkamıyor hele abd'ye gidemiyor ve abd'deki mal varlıkları bloke edilmiş durumda ama sizler abd bastırıyor diye serbest bırakıyorsunuz hemde yargıyı alet ederek dik duruş bu mu? Ver mehter ver mehteri

Avatar
yolun sonu 2018-10-14 10:06:56

Dünya'nın anasını belleyen Rotschild, Ford, Tavistock, Cia, Mossad, Round Table, IMF, Murdock, Rockafeller, The Sun, Nato, Trilateral Commission, The Moon, Brzezinski ve daha sayamadığım Siyon birliği uzantıları

Avatar
A 2018-10-14 17:52:10

Ulan akp liler şimdi anladınızmı kimmiş dünya lideri. Sizinki tırïşkadan lider!