banner87

Brunson, İzmir'deki evinden ayrıldı

Rahip Brunson, havalimanına gitmek için evinden ayrıldı

Brunson, İzmir'deki evinden ayrıldı

Rahip Brunson, havalimanına gitmek için evinden ayrıldı

12 Ekim 2018 Cuma 22:06
Brunson, İzmir'deki evinden ayrıldı

ABD'li Rahip Andrew Brunson, tahliye kararının ardından İzmir'de 20 yıl yaşadığı evden ayrılarak ABD'ye gitmek üzere havalimanına hareket etti.

İzmir'de, terör örgütleri FETÖ ve PKK adına suç işlediği, casusluk yaptığı iddiasıyla yargılandığı davada 3 yıl 1 ay 15 gün hapis cezasına mahkum edilip, tahliyesine karar verilen ABD uyruklu din adamı Andrew Craig Brunson, ABD'ye gitmek üzere evinden ayrılarak Adnan Menderes Havalimanı'na doğru yola çıktı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.10.2018 22:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SİTTİR GİT BİR DAHA GELME AQ YAHUDİ'Sİ !!!!!!!!!!! 2018-10-13 16:57:42

MEMLEKET YOL GEÇEN HANI OLMUŞ AQ !
PİS-ŞİŞKO-TURGUT-ÖZAL SAYESİNDE AQ !

Avatar
D 2018-10-12 22:36:47

Hak haa haaaaah gidiyormu söyleseydinizde el sallardık .olmazki bunca yıl Ülkemizi meşgul ediyordu Biz ne demiştik yola çıktı gitti gidecek . Boşu boşuna yaygara kopardınız ne gerek vardı deyilmi . Tembih etseydiniz yediniz içtiniz bunun hatırına Gece yarısı treninin filmini çekmeyin diye kulagını çekeydiniz bari .

Misafir Avatar
D hanim efendiye 2018-10-13 12:04:29 @D

Keske tayyipi de beraberinde götürseydi, türkiye bir diktatörden kurtulurdu!

Beğenmedim! (0)
Avatar
içeride tutuldugu günlere tazminat parası 2018-10-12 22:58:32

ve faizleri dolar bazında ödenecekmi. 550 gün x yövmiye 400 den + faizi ödüyoruz ya ekseriyette şerefimiz var faizsiz gönderilmez ayıp olur 300 bin tl yapar gibi

Avatar
Hayırdır İnşallah 2018-10-13 00:44:21

Papaz serbest kalmış. Hani casustu, hani haindi. “insan hür olduğu kadar yaşar” göbekten abd bağlı olduğunuz, bop eşbaşkanı olduğunuz, yahudi lobisi para baronlarının sıcak parasına ihtiyacınız olduğu için tıpış tıpış serbest bırakırsınız, Yargı bagimsizligindan dem vurursunuz. Haydi Akkoyunlar hepiniz birlikte "dik dur eğilme" diye tezahürat yapın bakalım. Ver mehter ver mehteri

Avatar
Ne demişti? 2018-10-13 02:19:12

11 Ocak 2018 tarihinde Saray'da '43. Muhtarlar Toplantısında "Bu fakir bu görevde olduğu sürece, o teröristi alamazsın" demişti. O rahip şimdi serbest bırakıldı ve hatta ülkesine döndü. Ver mehteri ver mehteri. Akkoyunlar iyi uykular

Avatar
D 2018-10-14 03:24:23

Keşke kardeşim keşke asıl onu götürselerdi ne güzel olurdular olmuyor işte .Bana cevap yazan Arkadaşa .

Avatar
D 2018-10-14 03:25:56

Yarında tazminat isterse hiiiiç şaşırmayalım .

Avatar
Hacı Yatmaz 2018-10-13 01:59:21

Abd'de halkbank genel müdür yardımcısı hapiste, feto çiftliğinde günü gün ediyor, feto avenleri hala devlette sızmış durumda, halkbank'a nede kadar para cezası verileceği belirsiz, devletin içişleri bakanı ve adalet bakanı yurt dışına çıkamıyor hele abd'ye gidemiyor ve abd'deki mal varlıkları bloke edilmiş durumda ama sizler abd bastırıyor diye serbest bırakıyorsunuz hemde yargıyı alet ederek dik duruş bu mu?