Brunson konusunda ABD ile Türkiye anlaştı

NBC News kanalının aktardığı son dakika bilgisine göre ABD ile Türkiye rahip Brunson'ın serbest kalması konusunda anlaştı.

Brunson konusunda ABD ile Türkiye anlaştı

NBC News kanalının aktardığı son dakika bilgisine göre ABD ile Türkiye rahip Brunson'ın serbest kalması konusunda anlaştı.

11 Ekim 2018 Perşembe 21:18
Brunson konusunda ABD ile Türkiye anlaştı

NBC News'in iddiasına göre ABD ile Türkiye rahip Brunson'ın serbest kalması konusunda anlaştı. Beyaz Saray iki yıl aranın ardından Brunson'ın ABD'ye geri dönmesini bekliyor.

'BAZI SUÇLAMALAR DÜŞÜRÜLDÜKTEN SONRA SERBEST BIRAKILACAK'
Haberde "Brunson'un bir sonraki mahkeme duruşmasında kendisine verilen bazı suçlamalar düşüldükten sonra serbest bırakılması bekleniyor" ifadesine yer verildi. Anlaşmanın detaylarının henüz netleşmediği de haberde belirtildi.

Brunson'ın duruşması 12 Ekim Cuma günü (yarın) görülecek.

AVUKATI EV HAPSİNİN SONLANDIRILMASINI BEKLEDİKLERİNİ SÖYLEMİŞTİ
ABD'li pastör Andrew Brunson'ın avukatı İsmail Cem Halavurt, müvekkiline yönelik uygulanan ev hapsinin cuma günü görülecek duruşmada sonlandırılmasını beklediklerini belirtmişti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adil 2018-10-11 22:24:01

Sonra çık 80 milyonun önüne cır cır hukuk devleti olduğumuzdan bahset.

Avatar
Delibo 2018-10-11 22:28:52

Ya giderken tüm cübbeli mübbeli ne varsa onlarıda götürsün..Ulam memleketi 100 yıl geri götürdünüz.yazıklar olsun size..Atatürke kurban olun...

Misafir Avatar
Daret Dik 2018-10-12 17:37:51 @Delibo

şimdi türkiye anlaştı derseniz yanlış yaparsınız.fetöden dönmeler anlaştı diye yazacaksınız.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-10-11 21:42:34

Brunson denen Rahip efendiyi lütfen ABD'ye gitmeden önce yalniz terör örgütleri ile degil. Türkiyede ki cemaat ve tarikatlar ile olan iliskileride sorgulansin. Mesela Naksibendi, Cüppelinin cemaati, Fetö, Menzilciler ve Süleymancilar ve daha öbürleride . Duyumlar bu yönde yani.

Misafir Avatar
okuyucu dikkat eder 2018-10-12 10:25:39 @Okur

Yırtık gazete sus susss. Bronson konusunda anlaşma olmadığını ABD söylüyor, Türkiye söylüyor bunları kaale almıyorsunuzda bir paçavranın bir zevzeğin haberini haber yapıyorsunuz. bu gazetecilik değil kiralık satılmışlıktır be.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-10-12 08:27:18 @Okur

denyolar verecektinizde neden tutukladınız yemedi değilmi.artık sırayla evine gidip vaktiz olup evencelistlere katılırsınız.kadın camide neden olmaz.çünkü bütün erkeklerin aklı orda olur.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
eve cikmasindan belliydi 2018-10-12 00:50:20 @Okur

yani

Beğenmedim! (0)
Avatar
4545 2018-10-11 23:02:19

dolar düşsün tüketime devam masal hazır amerika 5 sentlik kagıda dolar basıp bizi sömürüyor diye millete masal anlatırız borç ödeme zamanı gelince

Avatar
D 2018-10-12 02:51:03

Ülkücü Aydın kardeş. Bu çoktan karar verildi beklemeleri oynadılar gitti geldi teyit ettiler sırası geldi bugün yarın gider Abbas yolcu üstünede bir güzel buzlu su içitiler .

Avatar
Ülkücü Aydın 2018-10-11 22:32:15

Tayyip kendi ayağına kurşun sıkıp brunsonu birakirsa emperyalizme diz çökmüş olur.yanında son kalan ulkuculeride kaybeder.ulkuculeri kaybetmek demek yolun sonu demek.sakın tayyip!

Avatar
D 2018-10-12 02:45:09

Amanda aman çok şaşırdık bilmiyorduk . Yahu biz bunun ülkesine döneceğini günlerce önce söyledik . Bizi'de salak sandınız yaa Aşkolsun size .

Avatar
PAPAZ MİLYONER OLDU. 2018-10-12 00:40:14

Neye karşı anlaştı tayyip .?? Biz biliyoruz da..!! Bizden duymuş olmayın çünki nasılsa mecbur olacaklar açıklamak için muhtemelen yakında açıklamak zorunluğu doğacak . Eğer salıvermeseydi tayyip ABD büyük saldırı yapacaktı pkkla..ve suriye uzantısı ile bundan dolayı salı verdi şimdi bu PUŞT papaz ABD kahramanlar gibi karşılanacak şimdide TV lerde filimcilerde basınçlarda kontratlar hazırlandı bu götveren..puşt..papaz milyonerlerin milyonerleri olacak yarın bir gün göreceksiniz basınlarda bu papaz ÇOOK MEŞUR oldu..filimler çerilecek,kitaplar yazılacak evlerde çıkacak gazetelerde boy ,boy resimleri çıkacak AYNEN gece ekispiresi..filimindeki gibi ..Şimdiden kiliselerde ayinler yapılıyor bağışlar toplanıyor papaz milyoner oldu milyoner . Biz bu papazın papazlık yaptığı eyalete oturuyoruz .. kiliseler hazırlık yaptı hava alanına ABD BAŞKANI bile karşılamaya gelecek papaz süper MEŞUR oldu..bağışlar şimdiden milyonlarca DOLARLARI buldu . Özel uçakla gelecek . Duyacaksınız .

Misafir Avatar
şenol altan 2018-10-12 15:09:59 @PAPAZ MİLYONER OLDU.

ikinci bir şark treni olayı wAllahi gösterime girer girmez türkiyede yasaklanır . watan millet sakarya adapazarı way yavrum way wah wah böyük törkiya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kokusu yakinda 2018-10-12 00:54:36 @PAPAZ MİLYONER OLDU.

cikar hic bir sey gizli kalmaz

Beğenmedim! (0)