banner87

Brunson krizinde son dakika gelişmesi

Rahip Brunson'ın uzun tutukluluk süresi, ABD ile Türkiye arasında gerilimin yeniden yükselmesine sebep olmuştu.

Brunson krizinde son dakika gelişmesi

Rahip Brunson'ın uzun tutukluluk süresi, ABD ile Türkiye arasında gerilimin yeniden yükselmesine sebep olmuştu.

30 Temmuz 2018 Pazartesi 17:04
Brunson krizinde son dakika gelişmesi

Yaklaşık 2 yıllık tutukluluğun ardından geçen hafta ev hapsine alınan ABD vatandaşı papaz Andrew Brunson davasında yeni bir gelişme yaşandı.

Brunson'ın avukatı avukatı İsmail Cem Halavurt, müvekkili hakkındaki ev hapsi kararına itiraz ederek, ev hapsinin ve yurt dışına çıkış yasağının kaldırılmasını talep etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 30.07.2018 17:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bay bay 2018-07-30 17:19:54

Bay bay Brunson

Avatar
D 2018-07-30 17:11:44

Ne kaldırması yakında evine gidecektir . Hemde arkasına bakmadan yakında bunu filmde yaparlarsa hiiiiç şaşırmayın .

Avatar
şeref 2018-07-30 17:20:39

Hani insalığa saygınız yokda hükümet yetkilileri . Barime şu hayvanlara yani beykozdaki ağzı var dilleri olmayan atlara Allah aşkına bir yardım eli uzatın yeter artık yaa bu hayvanları bu koca ülkede bir barınacak yer bulamadınız ????

Avatar
Gül Pembe 2018-07-31 00:07:44

bu amerikanın bu şerefsiz papaz bozuntusunu istediğine inanmıyorum bunlar Türkiye yi tehtid edebilmek için koz olarak kullanıyor çünkü bu papaz askere daha cok benziyor resmen ajan yoksa papazın Türkiye nin her iline niye gitsin

Avatar
ABD.NİN FENDİ 2018-07-30 18:00:16

BİZİMKİLERİN SÖZDE AMERİKAYA KAFA TUTMALARINI YENDİ.2 KERE 2 DÖÖRTT!

Avatar
abc 2018-07-30 18:01:43

Gönderilmiştir belkide Kimbilir

Avatar
Hasan 2018-07-30 23:57:03

ABD Avrupa Kuvvetleri ve NATO Müttefik Kuvvetler Harekat Komutanı Orgeneral Scaparrotti, Türkiye'ye gelerek Suriye konusunda temaslarda bulunacak.

Orgeneral Scaparrotti, 1 Ağustos Çarşamba günü Ankara'da yetkililerle görüşmeler yapacak. Görüşmelerde ağırlıklı olarak Suriye'nin kuzeyindeki gelişmelerin ele alınması bekleniyor. Scaparrotti, 2 Ağustos Perşembe günü ise İncirlik Üssü'nü ziyaret edecek ve oradan İzmir'e geçecek.......bakmayın palavralara İNCİRLİK GİBİ KONYADA DA İsrail Amerikan uçakları uçuyorlar..Halkı kandırıyor puştlar ...