banner87

'Bu ayıba artık son verelim'

Ankara'da kaybolan Eylül Yağlıkara'nın ardından Ağrı'da kaybolan Leyla Aydemir'den de acı haber geldi.

'Bu ayıba artık son verelim'

Ankara'da kaybolan Eylül Yağlıkara'nın ardından Ağrı'da kaybolan Leyla Aydemir'den de acı haber geldi.

03 Temmuz 2018 Salı 13:36
'Bu ayıba artık son verelim'

Türkiye'yi sarsan iki çocuğun ölümünün yankıları sürüyor. Kaçırılıp vahşice cinsel istismara uğradıktan sonra gömülen Eylül'ün ardından Leyla'nın da minik cesedi köyüne 3 km uzaklıktaki bir arazide bulundu. 

Türkiye'de infiale yol açan olaya ilişkin bir tepki de CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'ndan geldi. Kılıçdaroğlu Twitter'dan şöyle konuştu:

"Eylül, Leyla ve daha niceleri... Yüreğimiz bu acıları artık kaldırmıyor! Çocuklarımıza yönelik her türlü şiddet ve istismarın önlenmesi adına, eğitim ve hukuk başta olmak üzere yapılacak tüm düzenlemelere katkı koymaya hazırız! Gelin, bu ayıba artık bir son verelim!"

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
BATMANLI BAŞKAN 2018-07-03 14:43:21

KILIÇO BU AYIBA SON VERELİM DİYOR TAMAM SON VERELİM BU KOLTUK SEVDANA

Misafir Avatar
evet 2018-07-03 17:16:38 @BATMANLI BAŞKAN

ÖNCE CHP TEMİZLENMELİ. en tepedeki 2 adama bakınız . biri pinokyo Türkiye düşmanı biride beceriksiz iflaz mimarı ve tacis sabıkalı..bir kaçıda ülkeye ihanetten hapiste veya yurt dışına kaçmış . gerisini siz düşünün. genel başkan yardımcıları dhckp polise taş atarken resmi var vs

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
of offf 2018-07-03 17:14:17 @BATMANLI BAŞKAN

Türkiyede seçimde yüzde 30 oy alan bir adayın sicilinde cinsel taciz suçu var. bu ne demek oluyor? biri açıklasın. sonra kalkmış cinsel istismarcılara idammış, iğnemiş, sokağa çıkmakmış . ya gidin be. önce chp yi temizleyin yeter.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
soru zamanı 2018-07-03 17:11:29 @BATMANLI BAŞKAN

Murat kara yılan çocukları sevgili edinice bir gıkın çıkmadı kılıçdaroğlu. sapığın boy boy resimleri çıktı çocuk yaştakilerle aşklı maşklı resimler. sen kime hizmet ediyorsun bilelim .

Beğenmedim! (0)
Avatar
Allahin belasi 2018-07-03 14:59:45

Chp yonetimi hepsi bes para etmiyor yureksiz korkak surungenler

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-03 17:02:42

BU AYIBA SIZ SEÇILMİŞLER SON VERECEK.SİZLER ÇALIŞIN BU LEKEYİ INSANLIKTAN SILIN.SİZLERİ ORAYA SADECE CUKKA
NIZI DOLDURMAK İÇİN SEÇMEDİLER.CEYLAN KOLTUKLARDA SEFA SÜRÜN DİYEDE SEÇİLMEDİNİZ.MILLETIN SIRTINDAN GEÇINEN
ASALAKLARSINIZ.SEÇILDIKTEN SONRA HEPINIZIN YÜRÜYÜŞÜ INSANA BAKIŞ AÇINIZ. (TEPEDEN)MESELÂ AL ANANI DA GIT
CUMLELERINE SIKÇA RASTLADIK.SUSAN UYUYAN DEVI UYANDIRMAYIN BENCE,ZARARLI ÇIKARSINIZ.İŞİNİZÎ BILHAK YAPIN.

Avatar
kemal beyi niye seviyorsunuz 2018-07-03 15:53:51

Biliyoruz kemal kilicdaroglu dik adam kimseye boyun egmez alevi 25 milliyon alevi her zaman onun yanında ahlaksız deyil herzaman ezilen yanında çünkü size çıkar sağlamıştır sizçıkar pesinde siniz