'Bu kitap Allah tarafından bana yazdırıldı'

Kendini peygamber ilan eden İskender Evrenesoğlu’na ait 5 internet sitesine Diyanet İşleri Başkanlığının talebi üzerine,erişim engeli getirilmesine karar verildi. 

'Bu kitap Allah tarafından bana yazdırıldı'

Kendini peygamber ilan eden İskender Evrenesoğlu’na ait 5 internet sitesine Diyanet İşleri Başkanlığının talebi üzerine,erişim engeli getirilmesine karar verildi. 

29 Ocak 2019 Salı 17:17
'Bu kitap Allah tarafından bana yazdırıldı'

29.01.2019 13:22 /  Diyanet İşleri Başkanlığının talebi üzerine, Ankara 3. Sulh Ceza Hakimliğince, kendisini “mehdi” ve “resul” ilan eden sözde peygamber 0’na ait 5 internet sitesine erişim engeli getirilmesine karar verildi.

Evrenesoğlu’na ait olduğu belirlenen Kur’an-ı Kerim meali ve tefsir yayını yapan internet sitelerinin, Diyanet İşleri Başkanlığı Din İşleri Yüksek Kurulunca yapılan inceleme sonunda “İslam dininin temel nitelikleri açısından sakıncalı olduğu” tespit edildi.

Kurul, yayınlara erişiminin engellenmesi için Ankara Cumhuriyet Başsavcılığına talepte bulundu.

Talebi değerlendiren Ankara 3. Sulh Ceza Hakimliği, söz konusu sitelerin “İslam dininin temel nitelikleri açısından sakıncalı olduğuna” hükmederek, sitelerin erişimini engelledi.

DİYANET'TEN 'ERİŞİM ENGELİ' TALEBİ
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Kur’an-ı Kerim meallerinin Din İşleri Yüksek Kurulu Başkanlığınca, Diyanet İşleri Başkanlığı, kamu kurumları, özel kişi ve kuruluşların talebi üzerine veya resen inceleneceği ya da incelettirileceği bildirilmişti. Kararnamede, inceleme sonunda “İslam’ın temel nitelikleri açısından sakıncalı olduğu Kurul tarafından tespit edilen meallerin, Başkanlığın yetkili ve görevli merciye müracaatı üzerine, basım ve yayımının durdurulmasına, dağıtılanların toplatılmasına ve imha edilmesine karar verilebileceği” ifade edilmişti.

Kararnamede, “yayının internet ortamında yapılması halinde, Başkanlığın müracaatı üzerine, bu yayınla ilgili olarak erişimin engellenmesinin yetkili kurumlardan istenebileceği” kaydedilmişti.

İskender Evrenesoğlu, kendisine vahiy geldiğini ve peygamber olduğunu, “Risalet Nurları” isimli kitabın ise vahiy yoluyla Allah tarafından yazdırıldığını iddia ediyor.

Son Güncelleme: 29.01.2019 23:02
Anahtar Kelimeler:
İskender Evrenesoğlu
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KAMASUTRA LOVERS 2019-01-29 17:47:14

BÖYLE MİLLETE BÖYLE YARRR...RAK !

Misafir Avatar
Bu Hirbo yalan söylüyor ya ben ona yazdirmadim 2019-02-05 02:08:22 @KAMASUTRA LOVERS

Dünya Mars a ay gidip yerlesmeye calisiyor bizlerde böyle delilerle ugrasiyoruz
Hey Allahim ne günlere kaldik

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-03 16:37:47 @KAMASUTRA LOVERS

la sen kimsin sen Allah sana niye kitap yazdırsın ibne sapık buruşuk götünün kılı pişmaniye olmuş yüzün maymun götüne dönmüş yarın geberip gideceksin yalan söylemeye halkı Allahla aldatmaya utanmıyon mu pezevenk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-03 14:13:13 @KAMASUTRA LOVERS

GERİCİLİĞİ VE BÖLÜCÜLÜĞÜ NERDE GÖRSEM TEPELERİM TEPELERİM TEPELERİM TÜRKİYE ŞEYHLER DERVİŞLER TARİKATLAR ÜLKESİ OLAMAZ EN DOĞRU TARİKAT AKIL VE BİLİM TARİKATIDIR. HAYATTA EN GERÇEK YOL GÖSTERİCİ BİLİMDİR. NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE MUSTAFA KEMAL ATATÜRK *** ULUSALCILIK VATANSEVERLİKTİR ULUSALCILIK TAM BAĞIMSIZLIK VE ANTİ EMPERYALİZMDİR ULUSALCILIK LAİKLİKTİR ULUSALCILIK LAİK DEVLET ÜNİTER YAPI ULUS DEVLETTiR ULUSALCILIK HALKÇI KARMA EKONOMİDİR https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ULUSALCI PARTİ 2019-02-03 00:05:45 @KAMASUTRA LOVERS

ulusalcı parti deizmi savunur

https://ulusalcipartisitesi.wordpress.com/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iman 2019-01-31 09:49:07 @KAMASUTRA LOVERS

Manyak bu herif. bilmiyormuki KUR ANI KERİM SON KİTAP, HZ MUHAMMED SAV SON PEYGAMBER. şimdi be zırvalıyor. tabi gavurların iştahı kabarıyor. ee gavurlar Cehennem dolacak elbet. kimi sapıklıkla kimi gavurlukla Cenneme koşarak gidiyorlar. Allah hidayet versin yinede hepsine.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mal hoca 2019-01-30 12:04:54 @KAMASUTRA LOVERS

başımdaki siyah kalpağa tapanlar fetöye tapanlar neden bu adama tapmasın sonra oda malı götürünce Allah affetsin diye bilir değilmi meeeeeeeeeeeeeeee

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@KAMASUTRA LOVERS x---cevap 2019-01-30 08:25:48 @KAMASUTRA LOVERS

: @KAMASUTRA LOVERS x------Böyle millet derken sen senden olmayan asil milleti kast etmişsin be aptal. sen hadi şeytanına hizmet et. ulan dünyaya gelişin imtihan kazancında zilletin hüsranın olmuş. yürü be Cehenneme yürüüü.

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
Haklısın arkadaşım 2019-01-29 23:41:46 @KAMASUTRA LOVERS

Bu millet tam kamasutralık. Din izafi bir konudur ve inanacağı peygamber ve Tanrı kişiden kişiye, toplumdan topluma değişir. Medeni bir toplumda kimsenin dini inancı veya peygamber inancı sorgulanmaz. Benim peygamberim gerçektir ama senin ki yalandır deme hakkı kimsede olamaz. Bu nedenle bu sahte peygamberi engellemek de Haram yiyici Diyanet İşleri Başkanlığını görevi değildir olamazda. Kimin hangi peygambere inanacağını belirlemek o faiz, kumar ve genelev vergileriyle maaş alanlara düşmez. Eğer bu sahtekarın peygamber olduğuna inanan koyun müritler varsa inansınlar. Bence her peygamber sahtedir.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Teyfik Tirbüşon 2019-01-29 17:50:35

senin ananıda mahalle kutsamıştı zaten sikoğlanı..

Avatar
Bar-las 2019-01-29 17:37:19

Bir sen eksiktin fesli manyağımız vardı şimdi kavuklu manyağımız oldu. Oh ne ala!

Avatar
Tayyipi Allah yapan serefsizlere ! 2019-01-29 18:12:55

tayyip de Allahin bütün vasiflari varsa, bu godosun da peygamberlik vasiflarinin olmasi normal degilmi?

Avatar
Dogru Söyler 2019-01-29 19:52:36

Ulan ortalikta o Kadar cok palyoca dolasiyorki, neyin ne oldugunu sasirdik, yakinda Erdo bunu sarayina Harem Agasi olarak atar, Kavakcilara bir Haremagasi gerektir

Avatar
IsAllah masAllah! 2019-01-29 18:10:15

Türkiyede Sayisiz camiiler yapildi hepsi bos , ama her camiiye bir peygamber atanmasi da cok dogal, tayyip düzeni daha cok peygamberlerin ortaya cikmasina vesile olacak!!! sigirlar cobanlara ve sürünün bogalara ihtiyaci var!

Avatar
Nurali Boz 2019-01-29 18:48:43

Aslinda diyanet islerinide yasaklayip milleti bu sahtekarlardan kurtarmak lazim iskender resul olur hiyanet resulun halifesi olur ama sonunda ikiside kesinlikle gercek sahtekarlardir

Avatar
OROSPU PİÇLERİ PEYGAMBERMİŞ YUH 2019-01-29 18:58:01

Aaa yanlış biliyormuşuz bizde peygamber recep tayyip erdoğan zannediyor duk
Meğerse bu gör veren sapık tecavüzdeymiş peygamber puşrt orospu piçi bunlar anasını avradını s..ktiğim gör verenleri

Misafir Avatar
erow 2019-01-30 00:21:52 @OROSPU PİÇLERİ PEYGAMBERMİŞ YUH

bu memleket bu tür çomarlar yüzünden bu hale düştü

Beğenmedim! (0)